رستوران های ایرانی در استانبول؛ بهترین‌ها با آدرس و قیمت

4.6
از 13 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین رستوران های ایرانی در استانبول با قیمت و آدرس
24 بهمن 1402 08:00
4

استانبول در زمینه‌های مختلف، جزو جذاب‌ترین مقاصد گردشگری شناخته می‌شود. جالب است بدانید که رستوران ایرانی در استانبول، یکی از جاذبه‌ها برای طرف‌داران شکم‌گردی است که هم برای مردم این شهر، هم برای ایرانیان و هم برای گردشگران از سایر نقاط دنیا، جالب‌توجه است. فرقی نمی‌کند که مسافر این شهر هستید یا در استانبول زندگی می‌کنید، خوردن یک وعده غذای ایرانی آن هم در یکی از بهترین رستوران های ایرانی استانبول از جمله کارهایی است که خیلی‌ها برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند. در این مطلب از لست‌سکند، بهترین رستوران های ایرانی استانبول را معرفی می‌کنیم و اطلاعات مختلف مربوط به آن‌ها ازجمله آدرس، نقشه و امتیازشان را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

09.jpg

بهترین رستوران ایرانی در استانبول

رستوران ریحون استانبول، رستوران گلاب استانبول، رستوران آسمان، سودی، زلفا، لاله‌زار، شهرزاد، آریا، طهرون و دامو، در لیست بهترین رستوران های ایرانی استانبول جای می‌گیرند. اینکه بهترین رستوران ایرانی در استانبول کدام‌یک از آن‌هاست، به سلیقه شما هم بستگی دارد. غذا، دکوراسیون، موقعیت محلی و بسیاری از مؤلفه‌های دیگر، در نحوه انتخاب بهترین رستوران ایرانی در استانبول مؤثرند. در این بین، اگر به‌دنبال رستوران ایرانی با موزیک زنده در استانبول هستید، رستوران مژگان مناسب شما خواهد بود. البته بازخوردها و نظرات این رستوران، در حد و اندازه رستوران‌هایی که پیش‌تر نام بردیم، نیست.

پیش از شروع معرفی بهترین رستوران های ایرانی استانبول، باید بگوییم که هریک از این رستوران‌ها، در قسمتی از شهر قرار گرفته‌اند و همگی در یک نقطه متمرکز نیستند؛ اما لازم نیست نگران موقعیت و آدرس رستوران های ایرانی در استانبول باشید. شما می‌توانید با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در استانبول، خودتان را به نقاط مختلف شهر برسانید و از نظر جابه‌جایی، مشکل و مانعی برایتان وجود نداشته باشد. کافی است که یک استانبول کارت تهیه کنید و با آن، به‌راحتی در شهر تردد کنید.

همه‌چیز درباره استانبول کارت

1. رستوران ریحون استانبول (Reyhun Iranian Restaurant)

در اولین معرفی، شما را با رستورانی آشنا می‌کنیم که از نظر خیلی‌ها بهترین رستوران‌ ایرانی در استانبول است. اینجا جایی نیست جز رستوران ریحون استانبول. رستوران ایرانی ریحون در محله بی‌اوغلو و در سال 1393 تأسیس شد و تا به امروز به‌عنوان یکی از رستوران‌های پرطرف‌دار ایرانی در استانبول شناخته می‌شود. از ویژگی‌های رستوران ریحون استانبول می‌توانیم به سالن بزرگ روباز و سالن سرپوشیده آن در کنار کیفیت خوب و طعم لذیذ غذاها اشاره کنیم که در عین حال، قیمت مطلوبی دارند. اگر با تور استانبول اسفند به این شهر می‌روید، شاید کمی در محیط روباز رستوران اذیت شوید. البته رستوران وسایل گرمایشی کافی برای شما را دارد.

همان‌طور که گفتیم، رستوران ریحون استانبول علاوه‌بر کیفیت، قیمت مناسبی برای غذاهایش در نظر گرفته است؛ برای مثال، یک پرس چلوخورش قورمه‌سبزی 290 لیر یا یک پرس چلوکباب نگینی 400 لیر هزینه دارد. البته برای مشاهد قیمت کامل منوی رستوران ریحون، توجه شما را به منوی زیر جلب می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به استانبول، دست‌کم یک وعده غذایتان را در این رستوران میل کنید.

  • امتیاز رستوران ریحون استانبول در گوگل: 4.4 از 5

  • ساعت کاری رستوران ریحون استانبول: 12 ظهر تا 11 شب

  • سطح قیمت رستوران ریحون استانبول: اقتصادی

  • صفحه اینستاگرام رستوران ریحون استانبول: reyhunrestaurant@

  • شماره‌تماس رستوران ریحون استانبول: 2451500-212-90+ و 2510005-212-90+

  • منطقه رستوران ریحون استانبول: بی‌اوغلو

 

موقعیت رستوران ایرانی ریحون

رستوران ریحون استانبول
رستوران ریحون، یکی از بهترین رستوران های ایرانی در استانبول
رستوران ریحون
رستوران ریحون، رستورانی ایرانی در استانبول
lastsecond.ir-best-persian-restaurant-in-istanbul-reyhun.jpg
منوی رستوران ریحون استانبول

2. رستوران دامو (Damo Iranian Restaurant)

دامو، بعد از رستوران ریحون، پرمخاطب‌ترین رستوران ایرانی در استانبول است که آن هم در بی‌اوغلو، یعنی یکی از معروف‌ترین محله‌های استانبول قرار گرفته است. اینکه می‌گوییم یکی از پرمخاطب‌ترین رستوران‌ها، براساس تعداد نظراتی است که مردم درباره رستوران های ایرانی استانبول ثبت کرده‌اند. بسیاری از کسانی که غذای این رستوران را میل کرده‌اند، بر این باورند که این رستوران برای گردشگران خارجی و کسانی که قصد دارند با فرهنگ غذایی ایران آشنا شوند، گزینه بسیار مناسبی است. در این رستوران، غذای ایرانی در لذیذترین شکل ممکن سرو می‌شود و مقدار غذا کاملاً با قیمتش هم‌خوانی دارد. علاوه‌بر این نکته مهم، بسیاری از کسانی که به این رستوران رفته‌اند، از برخورد خوب پرسنل این رستوران هم تعریف کرده‌اند. محیط این رستوران کمی کوچک است؛ اما معمولاً آن‌قدرها شلوغ نمی‌شود که آزاردهنده باشد. پیش‌غذا، غذاهای ایرانی، کباب‌ها، سینی‌های چندنفره، سالاد، ترشی، ماست و مخلفات در این رستوران سرو می‌شود.

  • امتیاز رستوران دامو در گوگل: 4.8 از 5

  • ساعت کاری رستوران دامو در استانبول: 11.5 صبح تا 11.5 شب

  • سطح قیمت رستوران دامو در استانبول: متوسط روبه بالا

  • صفحه اینستاگرام رستوران دامو در استانبول: damo_restaurant_istanbul@

  • شماره‌تماس رستوران دامو در استانبول: 0355552-913-90+

  • منطقه رستوران دامو در استانبول: بی‌اوغلو

موقعیت رستوران دامو روی نقشه

lastsecond.ir-best-iranian-restaurants-in-istanbul-damo1.jpg
محیط بیرونی رستوران دامو
lastsecond.ir-best-iranian-restaurants-in-istanbul-damo2.jpg
یکی از غذاهای رستوران ایرانی دامو
lastsecond.ir-best-iranian-restaurants-in-istanbul-damo.jpg
قسمتی از منوی رستوران دامو

3. رستوران آسمان (Asuman)

رستوران آسمان با بیش از 10 سال سابقه، از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایرانی در استانبول است که در منوی آن می‌توان غذای اصلی، پیش‌غذا و سالادهای محبوب ایرانی را با قیمتی مناسب پیدا کرد. در رستوران آسمان، غذاها به‌صورت حلال تهیه می‌شوند و کیفیت غذاها با توجه به هزینه‌شان بسیار مطلوب است. به‌طور کلی به‌غیر از محیط و دکوراسیون، رستوران آسمان، از جنبه‌های دیگر هم شما را کاملاً راضی نگه‌ می‌دارد. اگر کمی از قیمت غذا در ترکیه آگاه باشید، درمی‌یابید که رفتن به بعضی از رستوران های ایرانی استانبول از نظر حفظ بودجه بسیار به‌صرفه است.

  • امتیاز رستوران آسمان در گوگل: 4.2 از 5

  • ساعت کاری رستوران آسمان در استانبول: 12 ظهر تا 8 شب

  • سطح قیمت رستوران آسمان در استانبول: اقتصادی

  • صفحه اینستاگرام رستوران آسمان در استانبول: asumanrestorant@

  • شماره‌تماس رستوران آسمان در استانبول: 5112737-212-90+

  • منطقه رستوران آسمان در استانبول: فاتح

موقعیت رستوران آسمان

رستوران آسمان استانبول
آسمان، رستوران ایرانی استانبول 
رستوران ایرانی آسمان
غذای رستوران آسمان، یک رستوران ایرانی در استانبول
Screenshot 2022-11-27 171007.jpg
قسمتی از منوی رستوران آسمان

4. رستوران گلاب استانبول (Golab brasserie)

رستوران گلاب استانبول، یکی دیگر از بهترین رستوران های ایرانی استانبول است که طرف‌داران زیادی دارد و اکثر کسانی که به این رستوران می‌روند، نظر مثبتی درباره این رستوران دارند. رستوران گلاب در منطقه آتاکوی واقع شده که به‌تنهایی یکی از جاهای دیدنی استانبول محسوب می‌شود. رستوران گلاب، محیط دل‌پذیر و پر از آرامشی دارد که میل کردن غذا را برای شما خاطره‌انگیز و لذت‌بخش می‌کند.

از محیط و طراحی رستوران گلاب استانبول که بگذریم، اصل مطلب مربوط به کیفیت غذای اینجا می‌شود. در رستوران گلاب، از مواد اولیه غذایی مرغوب استفاده می‌شود و در آن انواع پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر را درست می‌کنند. ذکر این نکته هم مهم است که رستوران گلاب استانبول، رستورانی بین‌المللی است و علاوه‌بر غذاهای ایرانی، می‌توانید انواع دیگری از غذاها را هم در آن مشاهده کنید. در این رستوران شما می‌توانید قهوه و نوشیدنی‌های متنوع دیگر را هم بنوشید. منوی رستوران، چه در بحث غذا و چه در بحث نوشیدنی، بسیار تنوع دارد و تقریباً هرکس با هر سلیقه‌ای که داشته باشد، می‌تواند از حضور در اینجا رضایت داشته باشد.

یکی از کارهای بسیار خوبی که می‌توانید برای مدیریت هزینه‌هایتان در سفر انجام دهید و هنگام سفر راحت‌تر خرج کنید، استفاده از تور اقساطی استانبول است. به‌این‌ترتیب نیاز نیست کل مبلغ تور را یکجا پرداخت کنید و با دست بازتری می‌توانید از بودجه‌تان استفاده کنید.

  • امتیاز رستوران گلاب در گوگل: 4.5 از 5

  • ساعت کاری رستوران گلاب در استانبول: 9 صبح تا 12.5 شب

  • سطح قیمت رستوران گلاب در استانبول: نسبتاً گران

  • صفحه اینستاگرام رستوران گلاب در استانبول: golabrestaurant@

  • شماره‌تماس رستوران گلاب در استانبول: 4124005-535-90+

  • منطقه رستوران گلاب در استانبول: آتاکوی

موقعیت دقیق رستوران گلاب روی نقشه

lastsecond.ir-best-iranian-restaurants-in-istanbul-golab2.jpg
نمای بیرونی رستوران گلاب استانبول
lastsecond.ir-best-iranian-restaurants-in-istanbul-golab1.jpg
یکی از غذاهای رستوران ایرانی گلاب در استانبول
lastsecond.ir-best-iranian-restaurants-in-istanbul-golab.jpg
بخشی از نمونه منوی رستوران گلاب استانبول

5. رستوران سودی (Sudi Iranian Restaurant)

تعداد رستوران ایرانی در استانبول کم نیست؛ اما اگر قرار باشد با در نظر گرفتن مشتری‌مداری، سرویس‌دهی، کیفیت غذا و هزینه، فقط چند رستوران به شما معرفی کنیم، یکی از آن‌ها رستوران ایرانی سودی در منطقه آتاشهیر است. رستوران سودی در سال 2019 تأسیس شده و غذاهای متنوع منو از ویژگی‌های مهم این رستوران است که طیف وسیعی از پیش‌‌غذا، غذا و دسرهای ایرانی را در بر می‌گیرد. البته توجه داشته باشید که در کنار دکوراسیون زیبا و کیفیت خوب غذاها، محیط رستوران سودی کمی کوچک است؛ بنابراین سعی کنید غذای خود را کمی زودتر رزرو کنید تا درگیر شلوغی رستوران نشوید یا اینکه غذای بیرون‌بر سفارش دهید. اگر با تور استانبول نوروز به این شهر می‌روید، حتماً شلوغی رستوران را مد نظر قرار دهید.

  • امتیاز رستوران سودی در گوگل: 4.3 از 5

  • ساعت کاری رستوران سودی در استانبول: 11:15 صبح تا 10 شب

  • سطح قیمت رستوران سودی در استانبول: نسبتاً گران

  • صفحه اینستاگرام رستوران سودی در استانبول: sudirestoran@

  • شماره‌تماس رستوران سودی در استانبول: 266036-216-90+

  • منطقه رستوران سودی در استانبول: آتاشهیر

موقعیت دقیق رستوران سودی در نقشه استانبول 

رستوران ایرانی سودی
رستوران ایرانی سودی، از بهترین رستوران های ایرانی در استانبول
رستوران سودی استانبول
غذای رستوران سودی از رستوران های ایرانی استانبول
lastsecond.ir-best-iranian-restaurants-in-istanbul-sudi.jpg
بخشی از منوی سودی، رستوران ایرانی استانبول

6. رستوران وگن و ایرانی زلفا (Zolfa Iranian & Vegan Restaurant)

از دیگر رستوران های ایرانی استانبول که در تهیه غذاهای ایرانی شهرت دارد، رستوران زلفا در منطقه ساری‌یر است. کیفیت رستوران زلفا مانند دیگر رستوران های ایرانی در استانبول از استاندارهای فراوانی پیروی می‌کند و هزینه آن نیز با توجه به خدمات و کیفیتش کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. در رستوران زلفا ضمن تهیه انواع خورش، کباب و بهترین غذاهای ایرانی، غذای وگن ایرانی برای گیاه‌خواران هم طبخ می‌شود و منوی مخصوصی دارد. به‌طور کلی، رستوران زلفا از بهترین رستوران های ایرانی در استانبول است که غالب نظرات ثبت‌شده برای آن، مثبت هستند و بازخوردهای خوبی از این رستوران وجود دارد. بهتر است این را هم اضافه کنیم که این رستوران فعلاً بسته است.

  • امتیاز رستوران زلفا استانبول در گوگل: 4.5 از 5

  • ساعت کاری رستوران سنتی زلفا در استانبول: درحال‌حاضر این رستوران تعطیل است.

  • سطح قیمت رستوران سنتی زلفا در استانبول: اقتصادی

  • صفحه اینستاگرام رستوران سنتی زلفا در استانبول: zolfafood@

  • شماره‌تماس رستوران سنتی زلفا در استانبول: 3463846-212-90+

  • منطقه رستوران زلفا در استانبول: ساری‌یر، ماسلاک

موقعیت دقیق رستوران ایرانی زلفا در نقشه استانبول 

بهترین رستوران های ایرانی استانبول
رستوران ایرانی زلفا در استانبول
رستوران زلفا استانبول
غذاهای رستوران زلفا در استانبول
زلفا.jpg
قسمتی از منوی رستوران زلفا

7. کافه لاله‌زار (Cafe Lalezaar)

کافه لاله‌زار با وجود ماهیت متفاوتش این ویژگی را دارد که در لیست بهترین رستوران های ایرانی استانبول قرار بگیرد. در کافه لاله‌زار، دبه‌جای اینکه بیشتر چلوخورش یا چلوکباب‌ سرو شود، غذا و خوراکی‌هایی مثل دل، جگر، کتلت، ساندویچ مغز و زبان، کوکوسبزی، انواع برگر و ساندویچ‌های ژامبون تهیه می‌شود. در کافه لاله‌زار، ایرانیان مسافر یا مقیم استانبول فرصت خوبی برای دورهمی و تماشای رویدادهایی چون فوتبال، کشتی و والیبال را دارند. در مناسبت‌های مختلفی مانند چهارشنبه‌سوری و برخی از اعیاد، مراسم زنده گوناگونی در محیط این رستوران برگزار می‌شود. ازآنجایی‌که بسیاری از غذاهای معروف و اصیل ایرانی در این مکان سرو نمی‌شوند، شاید نتوانیم آن را بهترین رستوران ایرانی در استانبول بدانیم.

  • امتیاز کافه لاله‌زار استانبول در گوگل: 4.1 از 5

  • ساعت کاری کافه لاله‌زار در استانبول: 12 ظهر تا 12.5 شب

  • سطح قیمت کافه لاله‌زار در استانبول: اقتصادی

  • صفحه اینستاگرام کافه لاله‌زار در استانبول: cafelalezar_iranian_resturant@

  • شماره‌تماس کافه لاله‌زار در استانبول: 559111-212-90+

  • منطقه کافه لاله‌زار در استانبول: ساری‌یر، ماسلاک

موقعیت کافه لاله‌زار استانبول در نقشه

Lalezar restaurant.jpg
کافه لاله‌زار، از رستوران های ایرانی استانبول
Lale zar istanbul.jpg
کافه لاله‌زار در استانبول 
lastsecond.ir-best-iranian-restaurants-in-istanbul-lalezar.jpg
بخش‌هایی از منوی کافه لاله‌زار

8. رستوران آریا (Ariya Restaurant)

اگر علاوه‌بر طعم و کیفیت غذا، برای محیط هم امتیاز جداگانه در نظر می‌گیرید، رستوران آریا می‌تواند انتخاب درستی برای شما باشد. محیط رستوران آریا در مقایسه با سایر رستوران های ایرانی استانبول، جذاب‌تر است. همچنین تنوع منو و کیفیت غذاهای آن کاملاً رضایت‌بخش است. بااین‌حال غذاهای این رستوران قیمت مناسبی دارند و به‌طور کلی با توجه به امتیازی که رستوران دارد، آریا از نظر بعضی‌ها، بهترین رستوران ایرانی در استانبول محسوب می‌شود.

  • امتیاز رستوران آریا در گوگل: 4.1 از 5

  • ساعت کاری رستوران آریا در استانبول: 11 صبح تا 11.5 شب

  • سطح قیمت رستوران آریا در استانبول: اقتصادی

  • صفحه اینستاگرام رستوران آریا در استانبول: ariyarestoran@

  • شماره‌تماس رستوران آریا در استانبول: 2628080-212-90+

  • منطقه رستوران آریا در استانبول: ساری‌یر، وادی

موقعیت دقیق رستوران آریا در استانبول 

رستوران آریا استانبول
آریا، یکی از بهترین رستوران های ایرانی استانبول 
lastsecond.ir-best-iranian-restaurants-in-istanbul-ariya.jpg
نمونه‌ای از غذاهای رستوران آریا
آریا.jpg
بخشی از منوی رستوران آریا

9. مطبخ طهرون (Tehroon Restaurant)

یکی دیگر از بهترین رستوران های ایرانی استانبول، رستوران یا مطبخ طهرون است. این رستوران یکی از متنوع‌ترین منوها را بین دیگر رستوران های ایرانی استانبول دارد و انواع نوشیدنی‌ها، پیش‌‌غذاها، وعده‌های اصلی و سایر خوارک‌های ایرانی در آن یافت می‌شود. ازنظر قیمتی هم خوب است بدانید در این رستوران، صرف یک وعده چلوکباب کوبیده حدود 65 لیر هزینه دارد. مطبخ طهرون و کافه لاله‌زار کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و می‌توانید هرکدام از این دو رستوران ایرانی در استانبول را که با سلایقتان سازگارتر است، انتخاب کنید. 

  • امتیاز مطبخ طهرون در گوگل: 4 از 5

  • ساعت کاری رستوران مطبخ طهرون: 12 ظهر تا 11 شب

  • سطح قیمت رستوران مطبخ طهرون: متوسط

  • اینستاگرام مطبخ طهرون: tehroon.restaurant@

  • شماره‌تماس مطبخ طهرون: 5545050 850 90+

  • منطقه مطبخ طهرون: ساری‌یر، ماسلاک

 

 موقعیت دقیق رستوران ایرانی مطبخ تهرون در نقشه استانبول

lalezaristanbul.jpg
نمایی از کافه لاله‌زار و مطبخ طهرون کنار هم
مطبخ طهرون
مطبخ طهرون، رستوران ایرانی در استانبول
رستوران مطبخ استانبول
رستوران ایرانی مطبخ طهرون
بخشی از منو رستوران مطبخ طهرون.jpg
بخشی از منوی رستوران مطبخ طهرون

10. رستوران سفیر (Safir Iranian Restaurant)

برای اینکه لیست بهترین رستوران های ایرانی استانبول را کامل کنیم، باید رستوران سفیر را هم کنار بقیه رستوران‌ها بیاوریم. کسانی که به رستوران سفیر رفته‌اند، از غذاهای خوش‌مزه آن بسیار تعریف کرده‌اند. این مورد در کنار سرویس خوب و استانداردهای کیفیتی مناسبی که رستوران سفیر دارد، رضایت بیشتر مشتریان را جلب کرده است. شما در این رستوران ایرانی استانبول می‌توانید غذاهای ایرانی و همچنین غذاهای ترکی سفارش دهید. یکی دیگر از نکات مثبت این رستوران، اندازه یا حجم کافی غذاهایش است. با دیدن منوی این رستوران متوجه می‌شوید که می‌توانید انواع مدل‌های سوپ را سفارش دهید. جالب است بدانید که در این رستوران، امکان خرید شیرینی را هم دارید.

  • امتیاز رستوران سفیر در گوگل: 4.4 از 5

  • ساعت کاری رستوران رستوران سفیر در استانبول: شنبه تا چهارشنبه از 10 صبح تا 12 شب و پنجشنبه و جمعه از 1 ظهر تا 6 عصر

  • سطح قیمت رستوران سفیر در استانبول: متوسط

  • صفحه اینستاگرام رستوران سفیر در استانبول: safirrestaurant.ir@

  • شماره‌تماس رستوران سفیر در استانبول: 2341010-212-090

  • منطقه رستوران سفیر در استانبول: شیشلی

قیمت تورهای 4 شب و 5 روز استانبول

موقعیت دقیق رستوران سفیر روی نقشه

lastsecond.ir-best-iranian-restaurants-in-istanbul-Safir.jpg
محیط رستوران سفیر استانبول
lastsecond.ir-best-iranian-restaurants-in-istanbul-Safir1.jpg
نمونه‌ای از غذاهای رستوران سفیر

سفر به استانبول با تور

شناختن تعدادی رستوران ایرانی در استانبول، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید قبل از سفرتان انجام دهید. چه خودتان به این شهر بروید، چه با تور استانبول به این شهر سفر کنید، بهتر است بدانید که در طول روز، معمولاً یک یا دو وعده شما با هتل یا خود تور است؛ در نتیجه شما باید برای وعده‌های دیگرتان برنامه‌ریزی کنید. در وبگاه لست‌سکند می‌توانید با استفاده از فیلترهای گوناگون، تعداد درخور توجهی از تورهای استانبول را ببینید که در بازه‌های زمانی مختلف، روزهای گوناگون و با قیمت‌های مختلفی برگزار می‌شوند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن اولویت‌هایتان، بهترین گزینه را برای سفر به استانبول ترکیه انتخاب کنید.

سخن آخر

در این مطلب 10 رستوران ایرانی در استانبول را معرفی کردیم و آدرس، سطح قیمت، ساعت کاری و دیگر مشخصاتشان را به‌طور کلی بررسی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم جاهای دیدنی و رستوران‌هایی را که تصمیم دارید در آن‌ها غذا میل کنید، در یک لیست بنویسید و آن‌ها را روی نقشه مشخص کنید. با این کار می‌توانید به‌راحتی به رستوران‌ها بروید و جاذبه های نزدیک مترو استانبول را هم شناسایی کنید. شما کدام رستوران ایرانی استانبول را امتحان کرده‌اید؟ آیا رستوران ایرانی بهتری هم در استانبول می‌شناسید؟ اگر قصد سفر به استانبول را دارید، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای سفر به استانبول را بخوانید و بهترین زمان سفر به استانبول را بدانید.

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.