فصل 3 قسمت 2: آرژانتین، سرزمین فوتبال، تانگو و استیک

5
از 5 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
اینجا همه عاشق فوتبال، تانگو و استیک هستند
04 دی 1400 08:00
0

 کاور آرژانتین.jpg

همانطور که در نخستین قسمت از فصل سوم رادیو ماجرا گفتیم، در فصل جدید رویه متفاوتی را نسبت به قبل شروع کردیم و در هر هر اپیزود از پادکست رادیو ماجرا به معرفی یک کشور بخصوص می‌پردازیم. البته قرار نیست درباره هر کشوری، چیزهایی بگوییم که حوصله سربر و بی‌استفاده باشد، بلکه درباره خاص‌ترین و جذاب‌ترین اطلاعات یک سرزمین صحبت می‌کنیم که معمولا هر کسی از آنها خبردار نیست یا حداقل اطلاعات دقیقی از آن ندارد، درست مانند اپیزود اول پادکست رایو ماجرا که به مغولستان، سرزمین اسب‌های وحشی پرداختیم.

از ناگفته‌های آرژانتین بدانید

اما این بار در قسمت دوم، قطار رادیو ماجرا را از آسیای مرکزی به سمت آمریکای جنوبی روانه می‌کنیم تا در سرزمین نقره، کاوش کنیم و آرژانتین را جور دیگری ببینیم. در ابتدای قسمت دوم پادکست رادیو ماجرا کمی از تاریخچه و نحوه شکل‌ گیری آرژانتین حرف می‌زنیم سپس به قلب تپنده آرژانتین، یعنی بوینس آیرس می‌پردازیم و بعد از آن هم درباره حقایقِ ریز و درشت آرژانتین می‌گوییم؛ از داستان‌های عجیب قبرستان دیدنی ریکولتا و زیبایی‌های آبشار ایگواسو که دو جاذبه مهم آرژانتین هستند گرفته تا منقل‌های استیک و رقص تانگو که در هر گوشه خیابان آرژانتین دیده می‌شود.

این تمام ماجرا نیست 

همچنین پیشنهاد می‌کنیم قبل یا پس از شنیدن پادکست آرژانتین، سرزمین فوتبال، تانگو و استیک، سایر صفحات اجتماعی رادیو ماجرا را دنبال کنید تا هر آنچه در این پادکست گفته شد را بتوانید ببینید. ضمن اینکه در این پادکست پنجاه دقیقه‌ای به مواردی اشاره می‌شود که اطلاعات تکمیلی و جامع‌تر آن‌ها در صفحه بلاگ لست سکند، اینستاگرام رادیو ماجرا و تلگرام رادیو ماجرا منتشر خواهد شد.

در آخر هم خوشحال می‌شویم که در کامنت‌ها، نظر خود را درباره این اپیزود از رادیو ماجرا با ما به اشتراک بگذارید.

 

برای دانلود این پادکست و سایر قسمت‌ها، می‌توانید به تلگرام رادیو ماجرا بپیوندید  

 

پادکست چیست ؟

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.