فصل ۳ قسمت 3 و 4: هند، سرزمین هفتاد و دو ملت

4.2
از 25 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
درباره هند، سرزمین هفتاد و دو ملت بشنوید
01 اسفند 1400 08:03
1

Radio Majara-India-Blog Cover (ED 02)(00-11-30).jpg

قطار جهانگردی رادیو ماجرا در حال حرکت است و پس از دو ایستگاه مغولستان و آرژانتین این‌ بار در سرزمین عجایب و پرماجرای هندوستان توقف کرده است. کشوری که در دو فصل قبلی از پادکست رادیو ماجرا خیلی به آن پرداخته نشد، اما در فصل جدید در دو اپیزود مجزا قرار است دانستنی‌های جذابی از این کشور را به گوشتان برسانیم.

طبق روال فصل سوم رادیو ماجرا، در این اپیزود هم امیر سودبخش و شادی شاه‌ پسند همراهان شما خواهند بود، با این تفاوت که دو مهمان ماجراجو و اهل سفر که تجربه بازدید از هند را هم داشته‌اند به این جمع اضافه شده‌اند.

چرا هند عجیب‌ترین کشور دنیاست؟

اینکه هند را عجیب‌ترین کشور دنیا معرفی کنیم کار دشواری نیست و تقریبا هر گردشگری که به هند سفر کرده‌ است تائید می‌کند که هند یکی از عجیب‌ترین کشورهای جهان است، حتی قبل‌تر از این اپیزود رادیو ماجرا مطالبی درباره مراسم عجیب هندی‌ها در لست سکند منتشر کرده‌ بودیم که خواندن آن برای بسیاری از کاربران باورنکردنی بود. اما این بار به طور مفصل‌تر و جذاب‌تر از فرهنگ، ادیان، عقاید مختلف و جالب‌ترین چیزهایی که از هند باید بدانید گفته‌ایم تا با گوش کردن به آن تصویر دقیق‌تری از هند در ذهنتان نقش ببندد.

البته همانطور که می‌دانید هند دومین کشور پرجمعیت جهان و هفتمین کشور بزرگ جهان محسوب می‌شود و حتی بسیاری آن را به یک قاره تشبیه می‌کنند. بنابراین امکان ندارد همه گفتنی‌های هند در یک قسمت خلاصه شود به همین دلیل در ادامه همین مطلب می‌توانید قسمت دوم پادکست هند را هم شنوا باشید. 

قسمت جدید رادیو ماجرا را بشنوید و ببینید

در آخر اگر دوست دارید هر آنچه در این پادکست شنیدید را چشم‌هایتان هم ببیند، صفحات مجازی رادیو ماجرا را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. در صفحات مجازی رادیو ماجرا، علاوه بر اینکه از آخرین اپیزودهای منتشر شده مطلع می‌شوید، اطلاعات تکمیلی هر قسمت را هم می‌توانید مشاهده کنید.

 

   


 

  

هند سرزمینی پر جنب و جوش با تضادهایی حیرت انگیز است. بهترین زمان سفر به هند بین ماه اکتبر تا مارس (اواسط مهر تا اواسط فروردین) است که هوای هند بسیار دلپذیر و عالی می شود. بهتر است حداقل یک ماه قبل از سفر، تور هند را خریداری کنید تا برای بازدید از جاذبه های متنوع آن زمان کافی داشته باشید.

 

رادیو ماجرا در کست باکس

پادکست چیست؟

 

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.