تفریحات سنگاپور؛ 17 تفریح جذاب + هزینه

4.8
از 5 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
در سنگاپور، چطور تفریح کنیم؟
11 تیر 1402 08:00
1

تفریحات سنگاپور از نظر تنوع و تعداد به گونه‌ای است که می‌توانیم آن‌ها را با تفریحات بسیاری از کشورهای بزرگ‌تر مقایسه کنیم. فضای این شهر به‌قدری سرسبز و پرطراوت است که حتی با یک پیاده‌روی ساده و بدون پرداخت یک دلار، می‌توانید ساعت‌ها تفریح و لذت را تجربه کنید؛ اما این کار خوراک یک روز شماست و در روزهای دوم و سوم سفر، طبیعتاً به سراغ تفریحات خاص این کشور می‌روید. در این مطلب قرار است 17 تا از بهترین تفریحات سنگاپور را به‌همراه اطلاعات کاربردی مثل ساعت کاری و قیمت بلیط معرفی کنیم تا چند تجربه خاص را در این شهر انتخاب کنید.

بهترین جاهای تفریحی سنگاپور کدامند؟

به‌طور کلی یونیورسال استودیوز، سافاری رودخانه، ادونچرز پارک، مسیر طبیعت‌گردی، سواحل، باغ وحش سنگاپور و آکواریوم اس.ای.آ بهترین جاهای تفریحی سنگاپور هستند. اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و تعداد مراکز تفریحی سنگاپور آن‌قدر زیاد است که در کمتر از 10 دقیقه می‌توانید خود را به انواع مختلفی از جاذبه‌های تفریحی برسانید. به‌دلیل وجود همین جاذبه‌ها است که در دنیای سفر، سنگاپور را یک مکمل تمام‌عیار برای تور مالزی می‌دانند.

1. یونیورسال استودیوز (Universal Studios)

یونیورسال استودیوز، اولین پارک موضوعی جنوب شرق آسیا است که در جزیره تفریحی سنتوسا قرار دارد. این پارک حدود 25 هکتار وسعت دارد و به قسمت‌های مختلفی تقسیم شده است که هرکدام‌شان امکانات رفاهی و گردشگری خودشان را دارند. در این جاذبه، تم‌های جالب، عجیب و ماجراجویانه در جهان را خواهید دید. از بین این تم‌ها می‌توانیم به مصر باستان، جهان ژوراسیک، جهان زیر آب، شهرهای جهان آینده و شهرهای اروپای کلاسیک اشاره کنیم. ضمن اینکه در این جاذبه تفریحی می‌توانید به هاگوارتز بروید، معماری‌های فانتزی ببینید، ترن‌سواری کنید و خلاصه در هر ثانیه یک تفریح جدید یا یک فضای شبیه‌سازی شده از دنیای سینما را خواهید دید.

  • ساعت کاری یونیورسال استودیوز: 11 صبح تا 6 عصر

  • قیمت بلیط یونیورسال استودیوز: افراد 13 تا 59 سال، 87 دلار سنگاپور و افراد 4 تا 12 سال، 65 دلار سنگاپور

  • آدرس یونیورسال استودیوز: ورودی جزیره سنتوسا

موقعیت یونیورسال استودیوز در نقشه

1620px-universal_studios_hollywood_2012_41-1536x1024.jpg
بخشی از مجموعه تفریحی یونیورسال استودیوز

2. سافاری رودخانه (River Wonders)

سافاری رودخانه یا ریور سافاری، خانه 5 هزار جانور است که در 17 بخش مختلف به نمایش گذاشته می‌شوند. این سافاری، جانورانی از موجودات آبزی گرفته تا پانداهای بزرگ را در خود جای داده است. هر قسمت از سافاری رودخانه را به یکی از مهم‌ترین رودهای جهان مثل رود نیل، گنگ و مکونگ نام‌گذاری کرده‌اند و به شکل آن‌ها ساخته‌اند و اتفاقاً حیواناتشان را هم بر همین اساس اسکان داده‌اند. مثلاً رود یانگ‌تسه، محل زندگی حیواناتی مثل پاندا است و رود کنگو محل زندگی ماهی‌های رنگی آفریقا و تمساح است. اگر به دنیای حیات وحش علاقه دارید یا قرار است تفریحات سنگاپور را با کودکان تجربه کنید، سافاری رودخانه، بدون‌شک یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود.

  • ساعت کاری سافاری رودخانه: 10 صبح تا 7 شب

  • قیمت بلیط سافاری رودخانه: 42 دلار سنگاپور

  • آدرس سافاری رودخانه: شمال سنگاپور، خیابان ماندای

موقعیت سافاری رودخانه در نقشه

سافاری رود.jpg
سافاری رودخانه در نقشه

3. باغ وحش سنگاپور (Singapore Zoo)

باغ وحش سنگاپور، در منطقه حفاظت شده ماندای سنگاپور واقع شده است و 26 هکتار وسعت دارد. این مکان تفریحی، یک باغ وحش خاص در جهان است؛ زیرا حدود 4200 حیوان از 300 گونه مختلف را در آن خواهید دید که بقای 34 درصد گونه‌ها از آن‌ها در معرض خطر است. این باغ وحش از آخرین استانداردهای مراقبت از حیوانات بهره‌مند است. هرسال حدود 2 میلیون بازدیدکننده به این باغ وحش می‌روند. اگر مشتاق دیدن لاک‌پشت‌های بزرگ هستید، این باغ وحش فرصت خوبی را برای این کار به شما می‌دهد.

  • ساعت بازدید از باغ وحش سنگاپور: 8:30 صبح تا 6 عصر

  • قیمت بلیط باغ وحش سنگاپور: 50 دلار

  • آدرس باغ وحش سنگاپور: بزرگ‌راه بوکیت تیما، جاده ماندای

موقعیت باغ وحش سنگاپور در نقشه

باغ وحش1.jpg
ورودی باغ وحش سنگاپور

4. آکواریوم اس ای آ (S.E.A. Aquarium)

آکواریوم اس ای آ یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان حساب می‌شود که خانه بیش از 100 هزار موجود آبزی از هزار گونه مختلف است. این گونه‌ها از آب‌های چین، آفریقای شرقی و دریای سرخ آورده شده‌اند. ارتفاع این آکواریوم عظیم در برخی نقاط به 8 متر می‌رسد و 36 متر عرض دارد. عکاسی از ماهی‌های رنگارنگ و نزدیک شدن به کوسه‌ها و دلفین‌ها از تفریحات خاص در آکواریم اس.ای.آ هستند که از انجامشان سیر نمی‌شوید.

  • ساعت بازدید از آکواریوم اس آی آ: 9 صبح تا 5 بعدازظهر

  • قیمت بلیط آکواریوم اس آی آ: 30 دلار سنگاپور

  • آدرس آکواریوم اس آی آ: شمال جزیره سنتوسا، انتهای خیابان گاردن

موقعیت آکواریوم اس ای آ در نقشه

آکواریوم.jpg
یکی از تالارهای آکواریوم اس ای آ 

5. مسیر طبیعت‌گردی سنگاپور (Southern Ridges)

اگر آلبوم عکس‌های سنگاپور را ورق بزنید، به این نتیجه می‌رسید که طبیعت‌گردی و غرق‌شدن در فضای سبز از بهترین تفریحات سنگاپور است که عملاً هیچ گردشگری نمی‌تواند از آن صرف‌نظر کند و عموماً طبیعت‌گردی یکی از مهم‌ترین مشوق‌های کسانی است که در تور مالزی سنگاپور ثبت‌نام می‌کنند.

مسیر طبیعت‌گردی سنگاپور، چکیده‌ای از بهترین مناظر طبیعی این کشور را به نمایش می‌گذارد و شامل پل‌ها و بخش‌هایی می‌شود که در مجموع 10 کیلومتر طول دارند. این مسیر، سه تا از بهترین پارک‌های شهر را به هم وصل می‌کند. برخی از این پل‌ها طولانی و برخی کوتاه هستند؛ اما نقطه مشترک تمامشان رد شدن از دل سرسبزی‌های سنگاپور و درختان بلند است. نزدیک غروب آفتاب، کم‌کم چراغ‌های این پل‌ها روشن می‌شوند و منظره‌ای ناب برای عکاسی رقم می‌زنند. به‌دلیل آنکه این جاذبه در تمام ساعات روز باز است، می‌توانیم آن را جزو بهترین تفریحات شبانه سنگاپور هم بدانیم.

  • ساعت بازدید از مسیر طبیعت‌گردی سنگاپور: 24 ساعته

  • قیمت بلیط مسیر طبیعت‌گردی سنگاپور: رایگان

  • آدرس مسیر طبیعت‌گردی سنگاپور: جنوب سنگاپور، خیابان دیپات، خیابان پریستون

موقعیت مسیر طبیعت‌گردی سنگاپور در نقشه

مسیر پیاده روی.jpg
مسیر طبیعت‌گردی سنگاپور

6. تله‌کابین سنگاپور (Singapore Cable Car)

ازآنجایی‌که تله‌کابین، امکان تماشای شهر مقصد را از یک دید گسترده فراهم می‌کند، همیشه توجه گردشگران را جلب کرده است و اتفاقاً یکی از بهترین تفریحات سنگاپور هم محسوب می‌شود. با استفاده از این تله‌کابین شما می‌توانید سنگاپور را از ارتفاع 100 متری تماشا کنید و برای تماشا و عکاسی از جزایر، درختان و سواحل سنگاپور حدود یک ربع زمان داشته باشید. ازآنجایی‌که تله‌کابین سنگاپور تا ساعت 10 شب هم به فعالیتش ادامه می‌دهد، گردشگران می‌توانند چشم‌انداز چراغ‌های روشن شب را هم شکار کنند و این مورد را جزو بهترین تفریحات شبانه سنگاپور بدانند.

  • ساعت کاری تله‌کابین سنگاپور: 9:30 صبح تا 8:45 شب

  • قیمت بلیط تله‌کابین سنگاپور: بزرگ‌سالان 45 دلار و کودکان 4 تا 12 سال، 35 دلار

  • آدرس تله‌کابین سنگاپور: جنوب سنگاپور، خیابان مونت فابر

موقعیت تله‌کابین سنگاپور در نقشه

تله کابین.jpg
تلکابین سنگاپور

7. کلوپ ساحلی تانجانگ سنگاپور (Tanjong Beach Club)

سنگاپور از نظر ساحل و تفریحات آبی، از هیچ‌جای دنیا چیزی کم ندارد؛ اما در میان تمام سواحل این کشور، ساحل تانجانگ یک سروگردن از بقیه بالاتر است. این ساحل علاوه بر اینکه یکی از بهترین مناظر طبیعی را دارد، در آخر هفته‌ها فضایش بسیار شاد و پویا می‌شود و به حد اعلای یک مهمانی و جشن ساحلی می‌رسد. اگر بخواهید مدت‌زمان زیادی در این ساحل بمانید، می‌توانید یک سایه‌بان اجاره کنید و بعد از یک آب‌تنی و تفریح درست‌وحسابی، ساعتی را هم به استراحت اختصاص دهید.

  • ساعت کاری کلوپ ساحلی تانجانگ سنگاپور: 24 ساعته

  • قیمت ورود به کلوپ ساحلی تانجانگ سنگاپور: 10 صبح تا 8 شب

  • آدرس کلوپ ساحلی تانجانگ سنگاپور: جنوب جزیره سنتوسا

موقعیت کلوپ ساحلی تانجانگ سنگاپور در نقشه

کلوپ ساحلی.jpg
کلوپ ساحلی تانجانگ سنگاپور

8. پارک آبی کو ادونچر (Adventure Cove Waterpark)

تا اینجای کار، جای خالی یک پارک آبی هیجان‌انگیز در لیست جاهای دیدنی سنگاپور حس می‌شود. پارک آبی کو ادونچر یکی از معروف‌ترین اماکن تفریحات آبی در سنگاپور است که دنیایی از سرسره‌های پیچ‌درپیچ و بازی‌های جذاب را در خود جای داده است. از امکانات این پارک می‌توانیم به یک رود 650 متری اشاره کنیم که با تیوب‌سواری در آن می‌توانید در فضای پارک گشت‌وگذار کنید. یک استخر موج در پارک آبی کو ادونچر هست که تلاطم آب‌هایش غوغا می‌کند. بد نیست اشاره کنیم در این پارک آبی یک دریاچه مصنوعی و کم‌‎عمق وجود دارد که در آن بیش از 20 هزار ماهی زندگی می‌کنند و می‌توانید با گونه‌های مختلف آبزیانش آشنا شده و به آن‌ها غذا دهید.

  • ساعت کاری پارک آبی کو ادونچر: 10 صبح تا 5 بعدازظهر

  • قیمت بلیط پارک آبی کو ادونچر: 27 دلار سنگاپور

  • آدرس پارک آبی کو ادونچر: جزیره سنتوسا، خیابان گاردن

موقعیت پارک آبی کو ادونچر در نقشه

پارک آبی.jpg
سرسره‌های پارک آبی کو ادونچر سنگاپور

9. اتاق‌ فرارهای سنگاپور

در سنگاپور بیش از 14 اتاق فرار معروف هست که از فناوری واقعیت مجازی، بهترین استفاده ممکن را می‌کنند، درحالی‌که این موضوع در بهترین اتاق فرارهای تهران هم خیلی رایج نیست. اگر سفرتان به سنگاپور به‌صورت گروهی است و سرتان برای حل معماهای پیچیده درد می‌کند، بد نیست یک ساعت از زمانتان را به بازی در اتاق فرارهای سنگاپور اختصاص بدهید. خوشبختانه از نظر تنوع موضوع و داستان، این دسته از جاهای دیدنی سنگاپور در وضعیت خوبی قرار دارند.

دو تا از معروف‌ترین اتاق فرارهای سنگاپور در محله چینی‌ها قرار دارند؛ این محله یکی از شناخته‌شده‌ترین جاهای دیدنی سنگاپور به شمار می‌رود و با سر زدن به آن، هم می‌توانید تفریح کنید و هم می‌توانید از یکی از بهترین جاذبه‌های شهر بازدید کنید. لازم به ذکر است، اگر هزینه تفریحات سنگاپور برایتان مهم است، اتاق‌فرارهای این کشور، از گزینه‌های ارزان پیش‌رویتان هستند.

  • ساعت تفریح در اتاق فرارهای سنگاپور: معمولاً از 11 ظهر تا 10 شب

  • قیمت بلیط اتاق فرارهای سنگاپور: بین 25 تا 32 دلار سنگاپور

اتاق فرار.jpg
یکی از اتاق‌فرارهای سنگاپور

10. پارک مرلیون (Merlion Park)

پارک مرلیون، یکی از مهم‌ترین مجسمه‌های سنگاپور را در خود جای داده است. اگر درباره تاریخ و فرهنگ سنگاپور مطالعه کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که آن را به‌عنوان «شهر شیرها» می‌شناسند. ازاین‌رو این مجسمه را هم به شکل یک شیر با بدن ماهی ساخته‌اند. هر شب گردشگران و محلی‌های بسیاری به پارک مرلیون می‌آیند تا مناظر زیبایش را تماشا کنند و شاهد مراسم رقص نور هتل مارینا بی سندز باشند.

با کمی پیاده‌روی در اطراف این پارک، می‌توانید کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری پیدا کنید که با موسیقی زنده و غذاهای خوشمزه از شما پذیرایی می‌کنند. ازآنجایی‌که شب‌ها فضای پارک مرلیون زیبا‌تر می‌شود و جنب‌وجوش بیشتری در آن حاکم است، می‌توانیم این جاذبه‌ را در لیست بهترین تفریحات شبانه سنگاپور قرار دهیم.

  • ساعت بازدید از پارک مرلیون: 24 ساعته

  • قیمت بلیط پارک مرلیون: رایگان

  • آدرس پارک مرلیون: جنوب سنگاپور، خیابان فولرتون

موقعیت پارک مرلیون در نقشه

پارک مرلیون.jpg
پارک مرلیون سنگاپور

11. چرخ‌ و فلک فلایر (Singapore Flyer)

چرخ‌ و فلک سنگاپور به‌دلیل ارتفاع 165 متری‌اش، یکی از بزرگ‌ترین چرخ‌ و فلک‌های جهان محسوب می‌شود. این جاذبه تفریحی سنگاپور بیش از این که یک وسیله سواری و هیجان‌انگیز باشد، فرصتی برای تماشای مناظر اطراف را برای بازدیدکننده‌ها ایجاد می‌کند. تعداد کابین‌های این چرخ‌ و فلک حدود 28 تا است که در هرکدام‌شان حداکثر 28 نفر جا می‌گیرند و هربار سوارشدن بر آن به‌طور میانگین نیم‌ساعت طول می‌کشد.

کابین‌های شیشه‌ای این چرخ‌ و فلک به گردشگران امکان می‌دهد که نمایی 360 درجه‌ای از آسمان‌خراش‌ها، فضای سرسبز و آب‌های سنگاپور داشته باشند. اگر اهل ورزش هستید، شاید برایتان جالب باشد که بدانید برنامه‌های ورزش یوگا در این چرخ‌وفلک برپا می‌شود و اگر در آن شرکت کنید، یکی از خاص‌ترین تفریحات سنگاپور را تجربه خواهید کرد. همچنین می‌توانید یکی از کابین‌های این جاذبه تفریحی را به‌عنوان یک میز شام رزرو کنید.

  • ساعت کاری چرخ‌ و فلک فلایر: 10 صبح تا 10 شب
  • قیمت بلیط چرخ‌ و فلک فلایر: بزرگ‌سالان 40 دلار سنگاپور و کودکان 25 دلار سنگاپور (برنامه یوگا 90 دلار و میز شام حدود 300 دلار سنگاپور)
  • آدرس چرخ‌ و فلک فلایر: پل بنجامین شیرز، خیابان رافلز

موقعیت چرخ‌ و فلک فلایر در نقشه

چرخ و فلک سنگاپور.jpg
چرخ‌ و فلک فلایر سنگاپور

12. قایق‌سواری در جزیره پولا اوبین (Pulau Ubin Kayak)

یکی دل‌نشین‌ترین طبیعت‌های سنگاپور در شمال این کشور و جزیره پولا اوبین واقع شده است. این منطقه پر از فعالیت‌های ماجراجویانه‌ای مثل قایق‌سواری است؛ البته این تفریحات سنگاپور معمولاً در قالب تور انجام می‌شوند و برای انجام‌شان باید از قبل با مراکز گردشگری هماهنگ باشید. اگر تجربه پاروزدن نداشته باشید، مشکل چندانی نخواهید داشت، چراکه راهنمایان تور در تمام لحظات مراقب شما خواهند بود. با این تفریح به چشم‌اندازهایی از جنگل حرا دست می‌یابید که بسیار بکر هستند.

  • ساعت قایق‌سواری در جنگل‌های حرا: زمان روشنایی روز

  • قیمت قایق‌سواری در جنگل‌های حرا: حدود 90 دلار سنگاپور

  • محل قایق‌سواری در جنگل‌های حرا: شروع تور ممکن است از نقاط مختلفی باشد

موقعیت جزیره پولا اوبین در نقشه

قایق سواتری.jpg
قایق‌سواری در سنگاپور

13. سوپر پارک سنگاپور (SuperPark Singapore)

نمی‌توانیم تفریحات سنگاپور را لیست کنیم و حرفی از بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی سرپوشیده این کشور نزنیم. سوپر پارک سنگاپور، یک زمین به مساحت 3700 متر است که بیش از 20 نوع بازی هیجان‌انگیز را در خود جای داده است. در این مرکز می‌توانید صخره‌نوردی کنید، از ارتفاع بپرید، گلف بازی کنید و با دوستانتان ورزش‌های رقابتی و تیمی انجام دهید. گرچه تفریحات این مرکز برای هر سنی می‌تواند جذاب باشد، اما طرف‌داران اصلی آن کودکان و نوجوانان هستند.

  • ساعت کاری سوپر پارک سنگاپور: 9 صبح تا 9 شب

  • قیمت بلیط سوپر پارک سنگاپور: 18 دلار سنگاپور

  • آدرس سوپر پارک سنگاپور: بزرگ‌راه نیکول، بلوار رافلز، بلوار تماسک

موقعیت سوپر پارک سنگاپور در نقشه

سوپر پارک.jpg
سوپر پارک سنگاپور

14. تونل باد (indoor skydiving)

شاید پرش از ارتفاع برای بسیاری از ما دلهره‌آور باشد و در آن سوی سکه، پرواز هم رویای کودکی‌مان به حساب آید. در چنین شرایطی، پرواز در تونل باد چاره کار است. این پرواز شبیه‌سازی شده نه‌تنها یکی از بهترین تفریحات سنگاپور است، بلکه محبوبیتش در سراسر جهان روز‌افزون است. جالب است بدانید تونل باد سنگاپور که در جزیره سنتوسا واقع شده است، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین تونل بادهای جهان است، بنابراین پیشنهاد لست‌سکند این است که در طول سفرتان به سنگاپور، حتماً این تفریح را تجربه کنید.

  • ساعت کاری تونل باد سنگاپور: 9 صبح تا 10 شب

  • قیمت تونل باد سنگاپور: حدود 100 دلار سنگاپور

  • آدرس تونل باد سنگاپور: جزیره سنتوسا

موقعیت تونل باد در نقشه

kids.jpg
تونل باد سنگاپور

15. اکس فاکتور (Axe Factor)

پرتاب تبر شاید در نگاه اول یک مسابقه رقابتی به نظر برسد، اما این فعالیت بیشتر یک تفریح هیجان‌انگیز و پرسروصدا است. در اکس فاکتور، قبل از اینکه بازی را با دوستانتان شروع کنید، ابتدا چند تکنیک پرتاب تبر یاد می‌گیرید و بعد از آن به سراغ شکار امتیاز می‌روید. انجام این ورزش، نیاز چندانی به آمادگی جسمانی ندارد و ملاک اصلی، فن پرتاب است. همچنین اگر بخواهید می‌توانید انواع گوناگونی از تبر را از فاصله‌های مختلف امتحان کنید.

  • ساعت کاری اکس فاکتور: 12 ظهر تا 10 شب

  • قیمت بلیط اکس فاکتور: 27 دلار سنگاپور (بابت هر ساعت)

  • آدرس اکس فاکتور سنگاپور: مرکز سنگاپور، خیابان بوکیت تیما، خیابان تورف کلاب

موقعیت اکس فاکتور در نقشه

jpg.jpg
پرتاب تبر در اکس فاکتور سنگاپور

16. ادونچر پارک (Adventure Park)

به‌جرئت می‌توانیم بگوییم هیجانی را که در ادونچر پارک تجربه می‌کنید، در هیچ‌یک از مراکز تفریحات سنگاپور تکرار نمی‌شود؛ چراکه در این جاذبه، چشم‌اندازهای طبیعی و تفریحات دلهره‌آور به بهترین شکل ممکن ترکیب می‌شوند. اصلی‌ترین بخش ادونچر پارک، یک زیپ‌لاین پرسرعت است که از تپه ایمبیا تا زمین‌های پایین‌دست کشیده شده است و 450 متر طول دارد و در ارتفاع 75 متری از سطح زمین واقع شده است. علاوه بر این زیپ لاین تفریحات هیجان‌انگیز دیگری مثل بالا رفتن از موانع و پرش از ارتفاع هم در ادونچر پارک وجود دارد.

  • ساعت بازدید از ادونچر پارک: 11 ظهر تا 6 بعدازظهر

  • قیمت بلیط ادونچر پارک: 66 دلار سنگاپور (قیمت زیپ‌لاین)

  • آدرس ادونچر پارک: جزیره سنتوسا

 

موقعیت ادونچر پارک در نقشه

ادونجر پارک.jpg
ادونچر پارک سنگاپور

17. شهر برفی سنگاپور (Snow City Singapore)

در کشوری که برف نمی‌بیند و زمستانش شباهتی به تصور عام از فصل سرما ندارد، جاذبه‌ای داریم که آرزوی برف و سرما را برای مردمش برآورده می‌کند. شهر برفی سنگاپور یک تفریح‌گاه سرپوشیده‌ است که در آن می‌توانید از گرمای بیرون فرار کنید و ساعاتی را به تفریحات زمستانی اختصاص دهید. این جاذبه تفریحی به چند بخش مجزا تقسیم شده است، مثلاً یک بخش مخصوص پینت بال است و یک بخش دیگر، مخصوص سُرخوردن؛ حتی در این پارک یک بخش شبیه‌سازی شده از یک شهر برفی است که در آن می‌توانید هتل هم رزرو کنید (البته فقط برای چند ساعت.)

  • ساعت کاری شهر برفی سنگاپور: 10 صبح تا 6 عصر

  • قیمت بلیط شهر برفی سنگاپور: بزرگ‌سالان 23 و کودکان 19 دلار سنگاپور

  • آدرس شهر برفی سنگاپور: خیابان جورانگ تاون هال

موقعیت شهر برفی در نقشه

jpg.jpgسیبسی.jpg
تیوپ‌بازی در شهر برفی سنگاپور

بهترین راه خرید تور

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بهتر پیش‌رفتن برنامه‌های سفر و انجام تفریح در هر مقصدی، خرید تور است؛ زیرا با این کار از بیشتر برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها فارغ می‌شوید. در لست‌سکند، می‌توانید با صرف تنها چند دقیقه، امکانات و شرایط تعداد زیادی از تورها را در صفحه تور سنگاپور بررسی کنید و یک مقایسه کامل از قیمت آن‌ها داشته باشید و تور مد نظرتان را بخرید. اگر سفر باب میلتان را در این صفحه پیدا نکردید، کافی است ویژگی‌های توری را که می‌خواهید در سرویس سفرساز با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما نزدیک‌ترین و شبیه‌ترین پیشنهادها را در اختیارتان قرار دهند.

سخن آخر

در این متن سعی کردیم تعدادی از بهترین تفریحات سنگاپور را معرفی کنیم. توجه داشته باشید که بعضی از تفریحات سنگاپور، در کشورهای مختلفی تکرار می‌شوند؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم ترجیحاً از تفریحاتی لذت ببرید که خاص هستند و در هیچ نقطه دیگری از جهان تکرار نمی‌شوند. حال نوبت شماست، اگر یک روز گذرتان به سنگاپور بیفتند، کدام‌یک از تفریحات این فهرست را در اولویت‌تان قرار می‌دهید؟

میثم زهره‌وند
میثم زهره‌وند

اشتباه نکنید! تولید محتوا و نویسندگی کار من نیست؛ بلکه تفریحم محسوب می‌شود. چندسالی سرگرم ترجمه و نویسندگی بودم، تا اینکه این مهارت‌ها را به دنیای دلچسب سفر کشاندم و کارم را تبدیل به تفریحی کردم که هیچ وقت برایم خسته کننده نمی‌شود. جدا از سفر، هر چیزی که رنگ‌وبوی تولید و خلاقیت داشته باشد، روحم را تازه می‌کند.