معروفترین تله کابین‌ های ایران + قیمت بلیط

4.6
از 27 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
معرفی محبوب‌ترین تله کابین‌های ایرانی + قیمت و تصاویر
23 مهر 1402 08:00
5

دوست دارید پرواز را تجربه کنید؟ تله کابین های ایران می‌توانند این کار را برای شما در امنیت کامل انجام ‌دهند. ما در این مطلب تصمیم داریم درباره تله کابین‌هایی صحبت کنیم که در جای‌جای ایران وجود دارند و هرکدام به‌تنهایی بخشی از جذابیت‌های یک شهر را به دوش می‌کشند؛ مخصوصاً اینکه اکثر آن‌ها بر فراز جاذبه‌‌ها و چشم‌انداز‌های طبیعی شهرها حرکت می‌کنند. معمولاً هرچه مسیر تله کابین‌ها طولانی‌تر شود و در ارتفاع بالاتری قرار بگیرند، جذابیت بیشتری خواهند داشت. در ادامه، فهرستی از بهترین تله کابین های ایران را همراه با جزئیات و قیمت بلیط آن‌ها در مهرماه ۱۴۰۲ در اختیارتان قرار داده‌ایم تا بتوانید بخشی از سفر را به آن اختصاص دهید و تجربه‌ای ناب و خاطره‌انگیز را در ذهنتان ثبت کنید.

02.jpg

بهترین تله کابین های ایران کدام‌اند؟

تله کابین رامسر، تله کابین عینالی، تله کابین نمک آبرود، تله کابین توچال، تله سی‌یژ دربند، تله کابین حیران، تله کابین احرار، تله کابین گنجنامه، تله کابین صفه، تله سی‌یژ بوستان علوی، تله سی‌یژ چالیدره، تله کابین سیب لند و تله کابین میکا مال از تماشایی‌ترین تله کابین های ایران هستند. البته هرکدام از این‌ها به یک مجموعه تفریحی تبدیل شده‌اند و در کنار تله کابین، امکانات رفاهی مانند هتل،‌ رستوران و فعالیت‌های تفریحی دیگر را هم ارائه می‌دهند. حالا موقع آن رسیده که هرکدام از این تله کابین‌ها را به نوبت بررسی کنیم.

1. تله کابین رامسر؛ مازندران

مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر که بیشتر با نام دیگر خود یعنی تله کابین رامسر شناخته می‌شود، یک مجموعه تفریحی در 5 کیلومتری غرب رامسر است که سال 1387 راه‌اندازی شد. علاوه‌بر تفریحات مختلفی که بازدیدکنندگان می‌توانند در مجموعه شهر سبز رامسر از آن‌ها بهره‌مند شوند، توصیه‌شده‌‌ترین تفریح در اینجا، تله کابین 2 کیلومتری رامسر است که منظره بسیار زیبایی از چشم‌انداز‌های طبیعی خطه شمال را در اختیار گردشگران می‌گذارد. شما یک مسیر 2 کیلومتری را با سرعت 3 متر بر ثانیه طی می‌کنید و حدوداً 12 دقیقه در تله کابین قرار دارید.

تله کابین رامسر، یک مجموعه است که می‌توانید پس از بازدید از جاهای دیدنی رامسر به آن مراجعه کنید و از تفریحات مختلفی مانند پاراموتور، اسکی روی آب، کارتینگ، پینت بال، جت اسکی، زیپ لاین و کلی بازی‌ها و سرگرمی‌های دیگر این مجموعه بهره‌مند شوید.

  • قیمت بلیط تله کابین رامسر: ۲۵۰ هزار تومان

  • ساعت کاری تله کابین رامسر: ۱۰ صبح تا ۵ عصر

  • شماره تماس تله کابین رامسر: 5505-011

  • آدرس تله کابین رامسر: مازندران، کیلومتر پنج غرب رامسر، مجموعه تفریحی تله کابین رامسر

  • وب‌سایت تله کابین رامسر: telecabinramsar.com

موقعیت دقیق تله کابین رامسر روی نقشه

تله کابین رامسر
تله کابین رامسر، عکس از خبرگزاری مشرق

2. تله کابین عینالی؛ تبریز

در میان جاهای دیدنی‌ تبریز، حتماً نام «عینالی» به چشمتان خورده است. عینالی یا «عون بن علی» نام کوتاه‌ترین کوه و قله در رشته‌کوه سرخاب است که حدود ۱۸۰۰ متر ارتفاع دارد. تله کابین عینالی سه فاز دارد که درحال‌حاضر فقط فاز نخست آن که تا کوه عینالی حرکت می‌کند در دسترس گردشگران است و می‌توانند از آن استفاده کنند. در کنار جاهای دیدنی تبریز می‌توانید از این تفریحات هم بهره‌مند شوید.

تله کابین عینالی به‌دلیل شیب زیادش، بسیار شهرت پیدا کرده است. درضمن، گفتنی است که با اتمام پروژه و تکمیل فازهای دوم و سوم این جاذبه گردشگری، تله کابین عینالی به‌عنوان طولانی‌‌ترین تله کابین ایران شناخته می‌شود که این خود بر جذب بیشتر گردشگر هم تأثیر مثبت می‌گذارد.

  • قیمت تله کابین عینالی: ۱۰۰ هزار تومان

  • ساعت کاری تله کابین عینالی: ۸ صبح تا ۱۱ شب

  • شماره تماس تله کابین عینالی: 04132367343

  • آدرس تله کابین عینالی: بزرگراه پاسداران، مجموعه تفریحی کوه عینالی

موقعیت دقیق تله کابین تبریز روی نقشه

تله کابین عینالی
تله کابین تبریز، عکس از تبریز توریست

3. تله کابین نمک آبرود؛ مازندران

نمک آبرود، نام یک دهکده توریستی در مازندران است که به‌واسطه جنگل‌های متراکم و امکانات تفریحی متنوع از جمله تله کابین‌هایش، در ایران بسیار محبوب است. حتی می‌توانیم بگوییم در تمامی تله‌ کابین‌‌های واقع شده در شمال ایران، هیچ‌کدام به‌اندازه تله کابین نمک آبرود شهرت ندارند. تله کابین‌های نمک آبرود شامل 2 خط متفاوت هستند که هرکدام از لحاظ زمان، ارتفاع و مسافت، تفاوت‌هایی دارند.

تله کابین خط یک نمک آبرود، ۲۱۰۰ متر طول دارد و با سرعت 3 متر بر ثانیه این مسافت طی می‌شود که درمجموع کمتر از ۱۵ دقیقه زمان می‌برد. نکته جالب‌توجه، آن هم طبق اطلاعاتی که در وب‌سایتشان قرار داده‌اند، این است که تابه‌حال هیچ حادثه ناگواری در این تله کابین اتفاق نیفتاده است. تله کابین خط 2 مسافتی معادل ۱۷۰۰ متر دارد و سرعت حرکتش هم 6 متر بر ثانیه است. هر دوی این تله کابین‌ها مناظر زیبایی را از شهر و طبیعت به چشمان شما پیشکش می‌کنند که یک‌بار تجربه آن‌ها بر هرکسی واجب است! در نمک آبرود، مجموعه‌ای از بازی‌ها و سرگرمی‌ها وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توانیم به سورتمه نمک آبرود، سینما ۶ بعدی، باشگاه تیراندازی، کارتینگ، آکواریوم، مجموعه پروازی، زیپ‌لاین و کلی تفریحات دیگر اشاره کنیم. البته تله کابین نمک آبرود از دیگر تفریحات این مجموعه قیمت مناسب‌تری دارد.

  • قیمت تله کابین نمک آبرود 1402 (خط 1 و 2): هر خط به‌ازای هر نفر، 190 هزار تومان

  • ساعت کاری تله کابین نمک آبرود: ۸ صبح تا ۷ شب

  • شماره تماس تله کابین نمک آبرود: 52183003-011

  • آدرس تله کابین نمک آبرود: چالوس، كيلومتر ۱۲ جاده چالوس، تنكابن، شهر توريستی نمک آبرود

موقعیت دقیق تله کابین نمک آبرود روی نقشه

تله کابین نمک آبرود
تله کابین نمک آبرود، عکس از خبرگزاری مهر 

4. تله کابین توچال؛ تهران

توچال یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین مجموعه‌های ورزشی و تفریحی در تهران است که آن‌ را می‌توانیم جزو معروف‌ترین تله کابین های ایران نیز بدانیم. ساخت این تله کابین در سال ۱۳۵۳ توسط 2 شرکت فرانسوی و اتریشی آغاز شد. در تله کابین توچال، گردشگران با هفت ایستگاه مواجه هستند که مسافتش به هفت‌و‌نیم کیلومتر می‌رسد. هزینه بلیط تله کابین توچال، بسته به مسافت و تعداد ایستگاه‌ها متفاوت است. به عبارت دیگر، اینکه شما چه مسیری را انتخاب کنید، روی قیمت تأثیر مستقیم دارد.

مجموعه تفریحی ورزشی توچال، خدمات متنوع و مختلفی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد که با توجه به آن، هرکس با هر سلیقه‌ای که داشته باشد، می‌تواند از این خدمات استفاده کند و تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای خودش بر جای بگذارد. شهربازی، رستوران، زیپ‌لاین، پیست اسکی و کلی قسمت‌های دیگر، همگی از امکاناتی هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. بازدید از این مجموعه تفریحی به افرادی توصیه می‌شود که برای گشت‌وگذار به تهران آمده‌اند و علاقه دارند که از جاهای دیدنی تهران دیدن کنند. برای رسیدن به توچال، حتی می‌توانید ترافیک را دور بزنید و از مترو استفاده کنید؛ به این صورت که در ایستگاه مترو تجریش پیاده می‌شوید و با تاکسی‌ها پس از ۱۰ دقیقه به بام تهران (توچال) می‌رسید.

  • قیمت بلیط تله کابین توچال: از ۴۵ تا ۱۹۵ هزار تومان بر حسب مسافت متفاوت است

  • شماره تماس تله کابین توچال: 24875000-021

  • آدرس تله کابین توچال: تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران

  • وب‌سایت تله کابین توچال: tochal.org

موقعیت دقیق تله کابین توچال روی نقشه

image_2023-10-07_14-05-37.png
ساعت کاری تله کابین توچال تهران
تله کابین توچال
تله کابین توچال تهران، عکس از tochal

5. تله سی‌یژ دربند؛ تهران

به‌غیر از توچال، ساکنان تهران و کسانی که به این شهر سفر کرده‌اند، می‌توانند به تله سی‌یژ دربند بروند. شاید از نظر ارتفاع و طول مسیر به جذابیت توچال نرسد؛ اما به‌دلیل استفاده از نیمکت‌های فلزی روباز (تله سی‌یژ) هیجان مختص به خود را دارد. طی کردن مسیر تله سی‌یژ دربند حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. مسیر آن هم از میدان دربند آغاز می‌شود و تا ارتفاعات کوه ادامه می‌یابد. گفتنی است رسیدن به تله‌ سی‌یژ دربند از مسیر مترو بسیار آسان است و توصیه می‌کنیم برای رسیدن به این تله سی‌یژ، از متروی خط یک استفاده کنید. پس از رسیدن به ایستگاه میدان تجریش، فقط با یک تاکسی یا ون می‌توانید به دربند تهران بروید. تله‌سیژ دربند در چند قدمی میدان مجسمه قرار گرفته و یکی از جذاب‌ترین تفریحات تهران به شمار می‌رود.

  • قیمت بلیط تله‌سی‌یژ دربند: ۱۳۰ هزار تومان

  • ساعت کاری تله‌سی‌یژ دربند: شنبه تا چهارشنبه از ۷ صبح تا ۱۱ شب. پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ۶ صبح تا ۱۱ شب

  • شماره تماس تله‌سی‌یژ دربند: 22719577-021

  • آدرس تله ‌سی‌یژ دربند: تهران، دربند، میدان مجسمه، تله‌ سی‌یژ دربند

  • وب‌سایت تله سی‌یژ دربند: teledarband.com

موقعیت دقیق تله‌سی‌یژ دربند روی نقشه

تله سی‌یژ دربند
تله کابین دربند، عکس از تله دربند 

6. تله کابین حیران؛ گیلان – اردبیل

در ۳۵ کیلومتری جاده آستارا به سمت شهر نمین اردبیل، یکی از خوش‌منظره‌ترین و بزرگ‌ترین مسیرهای کابلی شمال غربی ایران دیده می‌شود. این خانه متحرک زیبا، یکی از تله کابین های ایران است که 2 استان را به‌هم وصل می‌کند. مسافران از هر دو سمت می‌توانند بلیط تهیه کنند و سوار بر این تله‌کابین رؤیایی شوند. تله کابین حیران در سال ۱۳۹۰ ساخته شده و یکی از نکات درخور توجه آن، استفاده از تجهیزات اتریشی‌سوئیسی در تله کابین است.

این تله کابین ۳۳ کابین دارد که ۳۰ تا از آن‌‌ها معمولی و ۳ تا به‌صورت VIP طراحی شده‌اند. در مجموعه حیران، امکانات مختلف و متعددی وجود دارد که از بین آن‌ها کارتینگ، تله کابین، زیپ‌لاین، سورتمه، ترامپولین و یوروجامپینگ را می‌توانیم مثال بزنیم. در این مجموعه، یک هتل هم هست و درصورت تمایل می‌توانید در همان جا اقامت کنید.

  • قیمت بلیط تله کابین حیران ۱۴۰۲: بلیط معمولی ۱۱۰ هزار تومان و بلیط VIP با قیمت ۲۰۰ هزار تومان

  • ساعت کاری تله کابین حیران: ۸ صبح تا ۱۰ شب

  • شماره تماس تله کابین حیران: 32327770-045

  • آدرس تله کابین حیران: گیلان، آستارا، ۳۵ کیلومتری جاده آستارا به نمین، منطقه حاجی امیر ونه‌بین

موقعیت تله کابین حیران روی نقشه

تله کابین حیران
تله کابین حیران، عکس از خبرگزاری مهر 

7. تله کابین احرار؛ لاهیجان

تله کابین احرار، نخستین تله کابین افتتاح شده در لاهیجان محسوب می‌شود که ظرفیت جابه‌جایی 10 هزار نفر در روز را دارد. در این تله کابین مدرن، گردشگران می‌توانند از مناظر فوق‌‌العاده شیطان‌کوه و کوه فلاح، مزارع چای و جنگل‌های اطراف دیدن کنند. مانند تله کابین حیران، در تله کابین احرار هم از تجهیزات اتریشی‌سوئیسی دوپل مایر استفاده می‌شود. به همین خاطر است که این تله کابین از باکیفیت‌ترین تله کابین های ایران بر شمرده می‌شود. ایستگاه‌هایی که این تله کابین از آن‌‌ها عبور می‌کند، بام سبز و تاج خروس نام دارند. این مناطق، علاوه‌بر ارائه بهترین نما از جنگل‌ها و فضای سبز، غرفه‌های صنایع‌دستی و سنتی هم دارند. در ایستگاه دوم نیز رستوران‌هایی برای پذیرایی از مسافران وجود دارد که درصورت نیاز، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. زمان رفت‌وبرگشت تله کابین احرار حدود ۲۰ دقیقه است.

  • قیمت بلیط تله کابین لاهیجان: ۱۴۰ هزار تومان

  • ساعت کاری تله کابین احرار لاهیجان: از ۸ صبح تا ۸ شب

  • شماره تماس تله کابین احرار لاهیجان: 01342420049

  • آدرس تله کابین احرار لاهیجان: لاهیجان، بام سبز، تله کابین احرار

  • وب‌سایت تله کابین احرار لاهیجان: telecabinahrar.ir

موقعیت دقیق تله کابین احرار روی نقشه

تله کابین احرار
تله کابین احرار، عکس از خبرگزاری برنا

8. تله کابین گنجنامه؛ همدان

در دامنه شمالی کوه‌های الوند، دشتِ میشان و روبه‌روی کتبیه‌های همدان دهکده فرهنگی، ورزشی و توریستی، تله کابین گنجنامه واقع شده است. این مجموعه به‌عنوان یک جاذبه تفریحی معروف، سال‌هاست که جایگاه خود را در همدان پیدا کرده است. در این دهکده، گردشگران با امکانات تفریحی بسیار متعددی مواجه می‌شوند که یکی از آن‌ها تله کابین گنجنامه است؛ اما سورتمه، غار آکواریوم، تیرول، بانجی جامپینگ و دیگر موارد، این مجموعه را جذاب‌تر هم کرده‌اند.

  • قیمت بلیط تله کابین دوطرفه گنجنامه: ۱۸۶ هزار تومان

  • ساعت کاری تله کابین همدان: از ۱۰ صبح تا ۸:۳۰ شب

  • شماره تماس تله کابین گنجنامه: 08138303011

  • آدرس تله کابین گنجنامه: همدان، ضلع شرقی میدان گنجنامه، دهکده تفریحی توریستی گنجنامه

  • وب‌سایت تله کابین گنجنامه: ganjname.net

موقعیت دقیق تله کابین گنجنامه روی نقشه

تله کابین همدان
تله کابین گنجنامه، عکس از خبرگزاری ایسنا 

9. تله کابین صفه؛ اصفهان

تله کابین کوه صفه اصفهان، جزو بزرگ‌ترین تله کابین های ایران است. تله‌کابینی که با دو خط مختلف ۱۸۵۰ متری و ۷۰۰ متری، مناظری چشم‌نواز را به گردشگران هدیه می‌دهد. جاهای دیدنی اصفهان آن‌قدر زیاد است که امکان دارد نتوانید در سفر چند روزه‌تان به این شهر، از تمام جاذبه‌ها دیدن کنید؛ اما با بازدید از این تله کابین، به چند جای گردشگری در یک مکان دسترسی دارید. این مجموعه شامل بخش‌های مختلفی مثل بولینگ، بیلیارد، پل معلق و قسمت‌های دیگر است که می‌توانید با جمع‌های دوستانه خود از آن‌ها لذت ببرید.

  • ساعت کاری تله کابین صفه: شنبه تا چهارشنبه از ۳ ظهر تا ۱۲ شب. پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

  • شماره تماس تله کابین صفه: 36759011-031

  • آدرس تله کابین صفه: بزرگراه شهدای صفه، ضلع شرقی کوه صفه، بلوار تله کابین، تله کابین صفه

  • وب‌سایت تله کابین صفه: stdconline.com

موقعیت دقیق تله کابین صفه روی نقشه

تله کابین صفه
تله کابین صفه، عکس از خبرگزاری برنا

10. تله کابین میکا مال؛ کیش

جزیره کیش به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری ایران، همواره میزبان طیف گسترده‌ای از جاذبه‌های مختلف است. در کنار تفریحات آبی کیش، تله کابین کیش که به نام میکا مال شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین جاذبه‌های این جزیره است و در اسفند ۱۳۹۹ از آن رونمایی شد. تله کابین کیش، یک مسیر ۲۵۰۰ کیلومتری دارد که از طبقه آخر مجتمع میکا مال به‌سمت سواحل کیش حرکت می‌کند. تله کابین میکا مال ۲۰ کابین معمولی و ۲ کابین VIP دارد. در سفرتان با تور کیش می‌توانید غیر از تله کابین، از مجموعه میکا مال خدمات دیگری هم مثل بولینگ، تونل باد، سینما و اسپا نیز دریافت کنید.

  • قیمت بلیط تله کابین میکا مال: ۲۵۰ هزار تومان

  • ساعت کاری تله کابین میکا مال کیش: از ۵ بعدازظهر تا ۹ شب

  • شماره تماس تله کابین میکا مال: 07644456490

  • آدرس تله کابین میکا مال: کیش، بلوار فردوسی، میدان آبشار، مرکز خرید و تفریح میکا مال

  • وب‌سایت تله کابین میکا مال: micamall.com

موقعیت دقیق تله کابین میکا مال روی نقشه

تله کابین میکامال کیش
تله کابین کیش

۱۱. تله سی‌یژ بوستان علوی؛ قم

بسیاری از تصورات ما درباره شهرهای مذهبی مانند قم یا مشهد، تنها به مکان‌های زیارتی یا مساجد آن‌ها محدود می‌شود؛ اما با گذشت زمان، این شهرها رنگ‌وبوی دیگری گرفته‌اند و امکاناتی را برای تفریح شهروندان و گردشگران خود به وجود آورده‌اند. قم هم چند سالی است با توجه به جاذبه‌ها و تفریحاتی که دارد، به مقصدی برای گردش مسافران تبدیل شده است. تله سی‌یژ بوستان علوی، یکی از این جاهای دیدنی قم است که به تازگی تأسیس شده و درحال‌حاضر جزو جدیدترین تله کابین های ایران محسوب می‌شود.

  • قیمت بلیط تله سی‌یژ بوستان علوی: ۸۰ هزار تومان

  • ساعت کاری تله سی‌یژ بوستان علوی: هر روز از ۵ بعداز ظهر تا ۱۱:۳۰ شب

  • آدرس تله سی‌یژ بوستان علوی: بلوار غدیر، بوستان علوی

 موقعیت دقیق تله کابین علوی

علوی.jpg
تله‌سی‌یژ علوی قم

۱۲. تله سی‌یژ و تله کابین چالیدره؛ مشهد

جاهای دیدنی مشهد کم نیستند. از حرم مطهر امام رضا (ع) تا طرقبه و شاندیز، همگی به صف شده‌اند تا سفر شما به مشهد پربار و خاطره‌انگیز باشد. اما در میان این‌همه جاذبه گردشگری، جای یک تفریح هیجان‌انگیز خالی بود که تله سی‌یژ چالیدره به‌خوبی از پس آن برآمد. این تله سی‌یژ، از بالا مناظر فوق‌العاده دیدنی را به گردشگران نشان می‌دهد و از جاهای تفریحی مشهد است؛ اما اگر می‌خواهید در فصول سرد به مشهد سفر کنید، بهتر است برای بازدید از کوهستان و تپه‌های چالیدره از تله کابین آن استفاده کنید.

  • قیمت بلیط تله سی‌یژ چالیدره: ۱۳۰ هزار تومان

  • ساعت کاری تله سی‌یژ چالیدره: ۹ صبح تا ۱۲ شب

  • شماره تماس تله سی‌یژ چالیدره: 05134227125

  • آدرس مجموعه چالیدره: شهرستان بینالود، طرقبه، نغندر- طرقبه

موقعیت دقیق تله‌سی‌یژ چالیدره

چالیدره.jpg
تله‌سی‌یژ چالیدره در مشهد

۱۳. تله کابین سیب لند؛ تهران - فیروزکوه

تله کابین سیب لند، یکی از تله کابین های ایران است که در شهرستان فیروزکوه واقع شده و از روستای سیب لند، مسیر خود را شروع می‌کند. طول این تله کابین حدود ۲۰۰۰ متر و ارتفاعش از سطح دریا ۲۵۰۰ متر است. با استفاده از این تله کابین، می‌توان منظره‌ای زیبا و دیدنی از کوه‌های البرز و جنگل‌های بکر را داشت. این تله کابین در فصول مختلف سال جذابیت‌های خاص خود را دارد؛ مثلاً در بهار و تابستان می‌توان از فضای سبز و گل‌های رنگارنگ لذت برد و در پاییز و زمستان از برف و سفید بودن زمین استفاده کرد. تله کابین سیب لند، یک تفریح مناسب برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه است که می‌خواهند از شلوغی شهر فرار کنند و با طبیعت آشتی کنند.

  • قیمت بلیط تله کابین سیب لند: ۱۳۶ هزار تومان و بلیط VIP تله کابین، ۲۷۲ هزار تومان

  • ساعت کاری تله کابین سیب لند: از ۱۰ صبح تا ۵ بعداز ظهر (تله‌کابین این مجموعه فعلاً تعطیل است.)

  • شماره تماس تله کابین سیب لند: 02191031990

  • آدرس تله کابین سیب لند: كيلومتر ٩٥ جاده تهران فيروزكوه، نبش روستا‌ی امين آباد، منطقه نمونه بین‌المللی سيب لند

  • وب‌سایت تله کابین سیب لند: seebland.com

موقعیت دقیق تله کابین سیب لند

سیب لند.jpg
تله کابین فیروزکوه

سخن آخر

در این مطلب، شما را با معروف‌ترین و بهترین تله کابین های ایران آشنا کردیم. تله کابین‌ها یکی از تفریحات خوش‌قیمت و پرطرفدار میان گردشگران محسوب می‌شوند که در عین هیجان‌انگیز بودن، حس آرامش را به انسان القا می‌کنند. امیدواریم شما هم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید. اگر تجربه استفاده از این تله کابین‌ها را داشته‌اید، نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.