ایران، آمریکا و چین بدترین‌ها؛ ژاپن و کانادا بهترین‌ها شدند + عکس

0
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
19 بهمن 1392 00:00
0
روز جمعه ورزشکاران و نمایندگان ملت‌های مختلف در مراسم افتتاحیه المپیک سوچی شرکت داشتند که همراه با نمایشی از مدل های جدید لباس زمستانی نیز بود.
لباس های طراحی شده برای برخی از این شرکت کنندگان فوق العاده زیبا بود اما دراین میان بدترین و بهترین تیم های شرکت کننده از نظرطراحی لباس در المپیک زمستانی 2014 سوشی ازسوی برخی رسانه ها دراین مراسم مورد ارزیابی قرارگرفته است که دراین میان لباس تیم ایران و امریکا، همچنین چین و اکراین، از جمله بدترین مدل ها و لباس کانادا، ژاپن، روسیه ونروژ از بهترین لباس ها وطراحی ها اعلام شده اند.
ورزشکاران کانادایی در المپیک زمستانی سوچی
گرگ وشینسکی" نویسنده این گزارش که تماما با لحن طنز آمیزی نگاشته شده، درباره لباس تیم ورزشی شرکت کننده از امریکا می گوید:«یالا شما خودتان آشنا هستید. اول ازهمه اعضای این تیم باآن لباس هایشان همانند لباس خال خالی رقص محلی پولکا وارد استادیوم شدند. دوم این که ژاکت هایشان درست شبیه ژاکت های کشبافت عمه جان بود واز همه مهمتر آن  یقه اسکی های بلند گران  قیمت بچه دبستانی‌ها با شلوارهای سفید بود که  باید بگویم امریکا! واقعا مبارک است! شما شبیه آدم بدهای یک فیلم کمدی، اسکی سطح پایین ظاهر شدید.»
ورزشکاران آمریکایی در المپیک زمستانی سوچی
درباره لباس تیم ایران می گوید: «من درباره ایران چیز چندانی نمی دانم اما ظاهرا آن ها یا طراحی لباس خود را دراین مراسم،‌ به ریچارد شرمن و راسل ویلسون (دو بازیکن فوتبال امریکایی) واگذار کرده‌اند یا کاملا دچارکوررنگی هستند؛ نمی‌دانم به هرحال باید یکی ازاین دوباشد که نتیجه‌اش این بوده است.»
ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانی سوچی
درباره لباس ژاپنی ها هم که در ردیف بهترین‌ها قرارگرفته‌اند نوشته است: «گاهی اوقات سادگی برنده میدان است. این عنوانی است که بسیاری از ما آرزو داریم بدست آوریم؛ تکنسین‌های شیک آزمایشگاهی" که تیز، تمیز و دقیق به نظر می‌رسند و نسبت به شکل وشمایل ظاهریشان در المپیک لندن بسیار بهتر به نظر می رسند.»
در مورد لباس چینی‌ها هم به عنوان بدترین‌ها آمده است: از دوربه نظر می رسد که بایک گروه کر مواجه هستید که از اجرا بازمی گردند. این گروه با آن کت‌های دراز که کف زمین را جارو می کند، نه تنها جذاب نیست که آزادی حرکت را هم از ادم سلب می کند و هیچ کارآیی ندارد مگر این که بخواهید با آن خانه ای را نقاشی کنید ویا به یک دسته وفرقه برای اجرای یک مراسم ویژه زمستانی بپیوندید!»
ورزشکاران چینی در المپیک زمستانی سوچی
درمقایسه با لباس تیم سوئد که باید گفت تماما سوئدی بودند و فنلاندی ها که انگارکت کلاهدار برتن داشتند، نروژ می تواند تاج بهترین های اسکاندیناوی را به خاطر لباس مناسبشان با آن کلاه های نقره ای، بسر بگذرد. کلاه های نقره ای که ممکن است آخرین مدلباس باشد وکسی چه میداند شاید تا پایان بازیها طلایی شده باشند.

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.