4 روش برای ارتباط گرفتن با طبیعت در سفر

4.7
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
ارتباط گرفتن با طبیعت در سفر
30 فروردین 1395 13:00
0

با نزدیک تر شدن به طبیعت می توانید بیشترین استفاده را از سفرتان ببرید.

سفر بهترین زمان برای مسافران است که خانه های راحت خود را رها کرده و چیزهای جدید را امتحان کنند. هدف شما دیدن مکان ها و فرهنگ های جدید باشد یا غذاها و نوشیدنی های عجیب فرقی نمی کند، به هر حال سفر به یک مکان جدید به بدن و روح شما نشاط تازه ای می بخشد. یکی از ساده ترین راه هایی که بیشترین استفاده را از سفر ببرید ارتباط با طبیعت و محیط است که می‌توانید در تور طبیعت گردی آن را تجربه کنید. در ادامه 4 راه برای درک بیشتر اکوسیستم مقصد شما در سفر پیشنهاد می کنیم:

گل های رز را بو کنید

نزدیک تر شدن به طبیعت در سفر

سفر به کشورهای دیگر این امکان را به شما می دهد که پوشش گیاهی منحصر به همان ناحیه و حتی فقط منحصر به همان شهر را ببینید. در دنیا حدود 400 هزار گونه گیاهی گل دار وجود دارد و بسیاری از هتل ها تلاش زیادی برای ابقای مناظر طبیعی خود می کنند. این یعنی مجموعه متنوعی از پوشش گیاهی درست در محل اقامت شما. برای مثال در مکزیک هتل Dream Tulum ، یک باغ 17 هکتاری با بیش از پنج هزار گیاه بومی منطقه را دارا می باشد. این بهترین موقعیت برای آرامش و گرفتن عکس است.

حیات وحش منطقه را ببینید

نزدیک تر شدن به طبیعت در سفر

نزدیک تر شدن به طبیعت در سفر

نزدیک تر شدن به طبیعت در سفر

چه فرصتی بهتر از سفر برای دیدن جانورانی که هیچ جای دیگر پیدا نمی شوند؟ بالاخره سیاره ما میزبان 8.7 میلیون گونه از حیوانات است. در جمهوری دومینیکن، میهمانان در هتل Dreams Punta Cana می توانند با فلامینگو ها در باغ های هتل قدم بزنند. اگر علاقه زیادی به حیات وحش دارید می توانید در برنامه های داوطلبانه برای کمک به حیات وحش نیز شرکت کنید.

بیرون بروید و همه جا را بگردید

نزدیک تر شدن به طبیعت در سفر

یکی از بهترین راه ها برای کشف یک مکان جدید، دیدن عجایب طبیعی است که در محل زندگی خودمان یافت نمی شوند. به عنوان مثال در مکزیک نزدیک هتل Now Jade Riviera Cancun یک آکواریوم طبیعی به نام Xel-Há وجود دارد که به زبان مایایی یعنی "جایی که آب به دنیا می آید". گردشگران می توانند در کنار صدها گونه رنگارنگ ماهی شنا کنند و این پارک به راحتی با دوچرخه و مسیرهای پیاده روی قابل دسترس است. اگر حوصله شنا ندارید ویرانه های اهرام مایا، غارهای حیرت انگیز و خانه های بچه لاک پشت ها در همان نزدیکی هستند.

ورزش کنید

نزدیک تر شدن به طبیعت در سفر

ورزش در فضای باز راهی بسیار خوب برای ارتباط با محیط است. این ورزش ها می تواند شامل یوگا ‏در ساحل، دویدن یا شنا در اقیانوس باشد. قدم زدن در کنار گیاهان و جانوران می تواند لذت بخش باشد ‏اما کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.‏



منبع : theguardian

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.