هتل 5 ستاره "لاله‌پارک" در تبریز افتتاح شد+ تصاویر

4.2
از 5 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
23 تیر 1395 10:00
0

به گزارش پایگاه خبری هتل‌جار، هتل 5 ستاره "لاله‌پارک" در تبریز، دیروز و در مراسمی با حضور رئیس‌سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و جمعی دیگر از مقامات استانی و شهری به طور رسمی افتتاح شد.

این هتل که با 80 میلیون دلار سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و حضور فعال سرمایه‌گذاران خارجی در 17 طبقه احداث شده است،دارای 220 اتاق و سوئیت است.

افتتاح این هتل ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی را به میزان 550 تخت افزایش داده و به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم زمینه اشتغال بیش از 5000 نفر را فراهم خواهد کرد.

از مهمترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به هم‌سو بودن با استانداردهای بین‌المللی، قرار گرفتن در کلاس جهانی، قرار گرفتن در کنار یک مجتمع تجاری بین‌المللی، حضور کادر حرفه‌ای و آموزش دیده، چندین سالن همایش و مجموعه مجهز ورزشی اشاره کرد.

علی پولاد، رئیس هیات‌مدیره شرکت لاله پارک تبریز در آئین افتتاح این مرکز اقامتی اظهار کرد: تا کنون چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت مجموعه لاله پارک تبریز متشکل از مرکز خرید و هتل 5 ستاره هزینه شده است.

وی از جمله ویژگی‌های هتل 5 ستاره "لاله‌پارک" را هدر نرفتن فضای فیزیکی اعلام کرد و افزود: بر اساس آمار موجود هر سال 6 میلیون نفر از هموطنان ما از مناطق مختلف کشور از مرکز خرید "لاله پارک" تبریز دیدن و خرید می‌کنند و می‌توانند از امکانات این هتل بهره‌مند شوند.

" در تبریز افتتاح شد+ تصاویر" />

" در تبریز افتتاح شد+ تصاویر" />

" در تبریز افتتاح شد+ تصاویر" />

" در تبریز افتتاح شد+ تصاویر" />



منبع: hoteljar
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.