برقراری پروازهای مستقیم از اهواز به تفلیس و ایروان

4.5
از 6 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
14 مرداد 1395 10:00
0

‏به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل فرودگاه های خوزستان طی نشستی با نماینده شرکت هواپیمایی جورجین از برقراری این پرواز در هفته آینده خبر داد و گفت : به منظور رفاه حال مسافران و همشهریان خوزستانی و نیز بنا بر هماهنگی های انجام شده با نماینده شرکت هواپیمایی جورجین ایرلاین ، مقرر شد تا این شرکت فعالیت خود را هفته آینده از فرودگاه اهواز آغاز کند .

محمدرضا رضایی ابراز امیدواری کرد تا با برقراری پرواز اهواز-گرجستان بتوان ارتباطی دو سویه بین کشور ایران و گرجستان برقرار شود و این پرواز در زمینه ی جذب توریست به استان خوزستان نیز نقش بسزایی ایفا کند .

وی ادامه داد پرواز جورجین ایرلاین از نوع بوئینگ 737 می باشدکه روزهای یکشنبه ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد وارد فرودگاه اهواز خواهد شد و در ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد فرودگاه اهواز را به مقصد تفلیس ترک میکند .

فرودگاه بین المللی اهواز به مقاصد خارجی دیگری از جمله ؛ دبی ، کویت ، استانبول و ایروان نیز پرواز هفتگی دارد .

پرواز اهواز ـ ‌ایروان در روز چهارشنبه هر هفته ساعت 8 صبح انجام می‌شود , پروازهای این مسیر توسط شرکت هواپیمایی نفت و از طریق آژانس پیک خورشید انجام می‌شود.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.