به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید!

4.5
از 11 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید! + تصاویر
10 آبان 1396 08:00
0

در حالیکه برخی از ما تمایل داریم تعطیلاتمان را در ساحل و به استراحت بگذاریم، افراد دیگری وجود دارند که به دنبال مکان های ترسناک بوده و می خواهند به طور پیوسته خود را تا سر حد مرگ بترسانند. از مقابر پر از جمجمه تا جزیره ی مارها، در این مطلب قصد داریم ترسناک ترین مقاصد سفر دنیا را به شما معرفی کنیم:

  1. دخمه های پاریس

دخمه های مشهور پاریس جمجمه ها و بقایای 6 میلیون انسان را در خود جای داده اند. با این اوصاف چه جایی بهتر از این دخمه ها برای یک تجربه ی هالووینی ترسناک؟ این دخمه ها در اواخر قرن هجدهم میلادی و به عنوان پاسخی برای نیاز رو به رشد به قبرستان ها در شهر ساخته شدند. این مقابر دارای بخش های مختلفی هستند که در هر کدام از آنها استخوان ها و بخش های مختلفی از بدن قرار گرفته اند. مشخص است که پاریس بی دلیل نام "شهر عشق" را به خود اختصاص نداده است!

به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید!

  1. جزیره ی عروسک ها، مکزیک

در امتدادکانال های زیبای Xochimico و نزدیک مکزیکو سیتی جزیره ی ترسناک عروسک ها قرار گرفته است. این در حالی است که اعضای بدن بسیاری از این عروسک ها کمابیش گم شده یا حدقه ی چشمشان خالی است و از درختان و ساختمان ها آویزان شده اند و صحنه ای مشابه فیلم های ترسناک را برایمان زنده می کنند. افسانه ها اینگونه می گویند که سال ها پیش بعد از غرق شدن یک دختر کوچک در این جزیره، سرپرست او عروسکش را به یاد او در اینجا آویزان کرد. این مجموعه در طی سال ها اضافه شده و محلی ها بر این باورند که عروسک ها توسط روح کودک تسخیر شده اند. برخی نیز صدای پچ پچ کردن آنها را با هم شنیده اند.

به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید!

  1. سالم Salem، ماساچوست، ایالات متحده

این شهر در ماساچوست را به خاطر محاکمه های جادوگری در سال 1692 می شناسند که طی آن 20 نفر به خاطر فعالیت های مرتبط با جادو به دار آویخته شدند. این شهر به طور کامل گذشته ی خود را پذیرفته و روی ماشین های پلیس نیز لوگوهای جادوگری قرار دارد. ضمن اینکه محلی ها می توانند کودکان خود را به مدرسه ی جادوگری هایتز بفرستند ( مطمئن نیستیم که در آنجا دانش آموزان کوئیدیچ بازی می کنند یا خیر!).

به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید!

  1. قلعه ی دراکولا، رومانی

تنها فکر کردن به ترانسیلوانیا می تواند چهره ی خون آشام های سیاه پوش را پیش چشم شما قرار دهد. بدین ترتیب بازدید از قلعه ی قرون وسطایی Bran که باور می رود الهام بخش فیلم های دراکولا بوده می تواند به تجربه ای گوتیک و وحشتناک منجر شود. فراموش نکنید که با خود سیر خوراکی نیز به همراه داشته باشید!

به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید!

  1. جنگل خودکشی ژاپن

نزدیک کوه فوجی، جنگل آئوکیگاهارا قرار گرفته که به عنوان یکی از محبوب ترین مکان ها برای خودکشی شهرت داشته و ارتباط نزدیکی بین آن و خانه ی مردگان در افسانه های ژاپنی برقرار است. مشکلات خودکشی این کشور تا بدان جا جلو رفته که در سال 2010، 200 نفر اقدام به خودکشی کردند. همینک علامت ها در بخش ورودی به اشخاصی که قصد خودکشی دارند اخطار می دهند که به دنبال کمک باشند و ماشین های گشت زنی نیز معمولا در جنگل به دنبال اجساد هستند.

به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید!

  1. جزیره مار، برزیل

آن دسته از افرادی که از هر چیز لیز و لغزنده واهمه دارند باید از این جزیره ی سنگی در برزیل اجتناب کنند، جایی که در آن 2000-4000 مار سرنیزه ای طلائی (گونه ای مار در معرض انقراض) زندگی می کنند. بازدید از این جزیره هم به دلایل ایمنی گردشگران و هم برای حافظت از خود مارها ممنوع می باشد.

به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید!

  1. بلندترین پل شیشه ای دنیا، چین

بلندترین پل شیشه ای دنیا در سال 2016 و در شهر ژانگ جیاجی چین افتتاح شد و مسلما برای آن دسته از افرادی که قلب ضعیفی دارند گزینه ی مناسبی به شمار نمی رود. این پل شیشه ای به طول 430 متر به بازدیدکنندگان خود اجازه می دهد که تا 300 متر زیر این پل به دره ای سبز و انبوه دید داشته باشند. گویی راه رفتن از روی این پل به اندازه ی کافی ترسناک نباشد، در ژوئن 2016، بازدیدکنندگان شاهد آزمون ایمنی ترسناکی بودند که در آن یک خبرنگار BBC با پتکی سنگین به شیشه ی کف این پل ضربه زد.

به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید!

  1. دهکده ی عروسک، ژاپن

در اوایل قرن بیست و یک میلادی تسکیمی آیانو پس از عمری به دهکده ی ژاپنی ناگورو بازگشته و در آنجا متوجه شد که بسیاری از افراد یا از این محل نقل مکان کرده یا از دنیا رفته اند. برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی آنان، او شروع به درست کردن عروسک و قرار دادن آنها در اطراف روستا کرد. تا به امروز او بالغ بر 400 عروسک ساخته است که از آن جمله می توان به کلاسی پر از کودک در مدرسه ی متروکه ی روستا اشاره نمود. طبقه بندی این روستا در رده ی ترسناک ترین مقاصد سفر نشان می دهد که پروژه ی هنری یک شخص می تواند کابوس شبانه ی شخص دیگری باشد.

به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید!

  1. هتل های معلق پرو

آیا از ارتفاع وحشت دارید؟ اگر اینطور است باید خوابیدن در یک محفظه ی شفاف که به جداره ی صخره ای آویزان و در هوا معلق است را تجربه کنید. به لطف شرکت گردشگری Natura Vive، شما می توانید چنین چیزی را در رشته کوه های آند پرو و نزدیک کوزکو (در نقطه ای مشرف به دره ی مقدس) تجربه کرده یا از آن اجتناب کنید. شب هنگام نیز می توانید از یک نردبان فولادی 123 متری بالا رفته یا هیجان زیپ لاین را تجربه کنید.

به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید!

  1. جاده مرگ، بولیوی

یک دوچرخه سواری در امتداد تپه ها ممکن است مانند یک تعطیلات خاص و شگفت انگیز به نظر رسد تا اینکه تصمیم بگیرید به سمت Camino de los Yungas یا جاده ی مرگ رهسپار شوید. این جاده ی تک لاینه که شمال La Paz قرار گرفته هیچ گونه ریل ایمنی ندارد و نام خود را نیز به خاطر تعداد تلفاتش (200-300 مرگ در سال) در دهه ی 90 میلادی بدست آورده است.

به دلهره آورترین نقاط دنیا سفر کنید!

 

منبع: theculturetrip