برنامه های کاربردی برای بازدید از اسپانیا

5
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
برنامه های کاربردی برای بازدید از اسپانیا
13 فروردین 1397 10:00
0

مطمئنا در سفر اسپانیا برای رهایی از سرگردانی نیاز به کمک دارید، برای همین در مقاله ی حاضر برنامه های مورد نیاز برای سفر به اسپانیا را معرفی می کنیم. این برنامه ها از انتخاب ساحل تا گشت و گذار در اسپانیا به کمک شما می آیند و برای مسافران تور اسپانیا بسیار کاربردی هستند.

گوگل مپ (Google Maps)

شاید بهترین راه برای کشف شهر های قدیمی و زیبا  و روستا دور افتاده، پرسه زدن در کوچه پس کوچه های شهر باشد ، اما برخی اوقات شما نیاز دارید خیلی سریع به مکان یا مقصد خود برسید که در این موقعیت این برنامه ی گوگل مپ است که به عنوان مشاوره هوشمند به کمک شما می آید. همانطور که می دانید گوگل مپ مسیرهای و مدت زمان واقعی رسیدن به مقصد را به شما ارئه می دهد؛ حتی زمانی که شما در باریک ترین و قدیمی ترین خیابان های اسپانیا هستید.

El Tiempo

به یاد داشته باشید که آب و هوا در سفر به اسپانیا بسیار مهم است. اگر شما در بهار یا تابستان به اسپانیا سفر کرده اید، مطمئن باشید که هوا در تمامی روزها و در تمامی ساعات شبانه روز صاف و در طول روز آفتابی است. اما برای اطمینان می توانید به El Tiempo اعتماد کنید و آب و هوا را چک کنید. این برنامه برای 14 روز آینده پیش بینی های دقیقی ارائه می دهد.

‏11 برنامه ی کاربردی برای بازدید از اسپانیا

گوگل

اپل

گوگل ترانسلیت (Google Translate)

زمانی که به اسپانیا سفر می کنید، برای درک مردم و فرهنگ جامعه دانستن واژگان و اصطلاحات ابتدایی برای شما ضروری است، بنابراین برنامه ی گوگل ترانسلیت یکی از برنامه های کاربردی در این سفر برای شما است. این برنامه برای اصطلاحات کوتاه و کلمات بسیار عالی است. فقط مراقب باشید، اگر متن های بلند را در آن وارد کنید احتمالا شما سردرگم می شود. این برنامه، در کل برای تور اروپا نوروزی بسیار مفید است، چون در آن اوقات همه جا شلوغ است و باید خودتان، گلیمتان را از آب بیرون بکشید.

Word Reference

برنامه ی ترجمه ی دیگری که قبل از سفر به اسپانیا باید روی تلفن همراه خود نصب کنید برنامه  Word Reference است. این برنامه برای ترجمه ی کلمات بسیار عالی است، به ویژه برای کلمات عامیانه و جدید که در سفر به اسپانیا به هر دو نوع کلمات برخورد خواهید داشت. در این برنامه برای هر کلمه مثال های به صورت جمله ارائه شده که درک معنی را برای شما راحت تر می کند.

‏11 برنامه ی کاربردی برای بازدید از اسپانیا

اپل

گوگل

 

Triposo

برای گشت و گذار در اسپانیا و همچنیی دریافت اطلاعات عمومی در مورد شهرها و روستاهای اسپانیا برنامه ی Triposo یکی از بهترین برنامه ها است. در این برنامه آثار تاریخی که باید در اسپانیا بروید، مکان های که برای غذا خوردن یا میهمانی مناسب هستند و همچنین نقشه های که به صورت آف لاین قابل دسترس هستند؛ ارائه شده است. این برنامه تقریبا تمامی شهرهای مهم اسپانیا را پوشش می دهد از جمله مادرید، بارسلون و سِویا.

‏11 برنامه ی کاربردی برای بازدید از اسپانیا

 

گوگل

اپل

 

واتس اپ

یک برنامه پیام رسان عالی که زمان سفر به اسپانیا به آن نیاز خواهید داشت، برنامه واتس اپ می باشد ؛ چرا که بسیاری از کسب و کار ها به ویژه جاذبه های گردشگری و رستوران برای ارتباط با مشتریان خود از این برنامه استفاده می کنند. همچنین این برنامه بهتر راه برای فرار از هزینه های پیام کوتاه یا ارتباط تلفنی می باشد. با این برنامه می توانید پیام متنی، صوتی و ویدیوئی ارسال کنید و حتی تماس رایگان نیز داشته باشید. از این برنامه به صورت کلی در تور اروپا می‌توانید استفاده کنید و کارهایتان را تسهیل کنید.

‏11 برنامه ی کاربردی برای بازدید از اسپانیا

 

Eurail Planner

یکی از بهترین راه های سفر در کشور اسپانیا استفاده از شبکه ی گسترده و نسبتا ارزان، قطار است. برنامه ی Eurail Planner، در صورتی که شما از قطار بخواهید برای سفر استفاده کنید بهترین روش است. این برنامه اطلاعات کاملی در مورد زمان حرکت قطارها و قیمت ها ارايه می دهد و بهترین قسمت این برنامه این است که شما بدون اینترنت می توانید از برنامه استفاده کنید.

‏11 برنامه ی کاربردی برای بازدید از اسپانیا

 

گوگل

اپل

 

Best Beach

سواحل زیبا در اسپانیا بسیار زیاد هستند، به ویژه در سواحل جنوبی که می توان از بین آن ها یکی را برای تماشا و آفتاب گرفتن انتخاب کنید. اگر شما به دنبال یک روز آفتابی هستید، بنابراین برنامه BestBeach برای شما ضروری است. این برنامه در حدود 3400 پلایا (playas: سواحل گرم، آفتابی با شن های داغ) در سطح کشور دارد که شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

‏11 برنامه ی کاربردی برای بازدید از اسپانیا

 

XE Currency

برنامه Currency هیچ نقصی ندارد اما XE زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید بسیار راحت و قابل دسترس می باشد. این برنامه همچنین زمانی که قیمت ها را با پول کشور خودتان مقایسه می کنید، به کمک شما می آید و همچنین مطمئن می شوید که با نرخ مناسبی پولتان را تبدیل به پول رایج اسپانیا می کنید.

‏11 برنامه ی کاربردی برای بازدید از اسپانیا

 

اپل

گوگل

 

TripIt: Travel Organiser

اگر شما تصمیم دارید، برنامه ی یک روزه به اطراف اسپانیا  داشته باشید به TripIt سر بزنید. در این برنامه به راحتی می توانید اطلاعاتی که نیاز دارید (زمان پروازها، جاذبه ها، رزرو رستوران ها و اجاره اتومبیل) را دریافت کنید. همچنین شما یک جدول زمان بندی بسیار مفید برای برنامه روزانه خود دارید که شما مطمئن می شوید که  هیچ چیزی را فراموش نخواهید کرد.

گوگل

اپل

 

TripAdvisor

در مقالاتی که برنامه های کاربردی سفر را معرفی میکنند، نمی توان از برنامه ی تریپ ادوایز غافل بود. این برنامه به شما کمک میکند با استفاده از توصیه های خود سایت و دیگر مشتریان رزروی در یک رستوران، انتخاب جاذبه ی تاریخی برای بازدید یا حتی هتل را انتخاب کنید. این برنامه به شما کمک می کند که سفر بسیار آرام و بدون دغدغه باشد. 

‏11 برنامه ی کاربردی برای بازدید از اسپانیا

 

گوگل

اپل

 

منبع : Theculturetrip

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی