ده گالری هنری برتر در ژوهانسبورگ

4.1
از 7 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بهترین گالری‌های هنری در ژوهانسبورگ + تصاویر
22 تیر 1397 12:00
0

شهرت ژوهانسبورگ از بزرگترین گالری ها در کشورهای جنوب صحرای آفریقا تا نمایش بهترین هنر معاصر است که دنیایی از هنر و فرهنگ را ارائه می دهد. در ادامه مجموعه ای از گالری های هنری برتر در ژوهانسبورگ، که به نمایش مجموعه ای از آثار محلی و بین المللی میپردازند را معرفی خواهیم کرد.

 

گالری Absa

Absa، یکی از بزرگترین بانکهای هنری آفریقای جنوبی و مجموعه ی گسترده ای از اشیاء با ارزش است. هنگامی که این ساختمان طراحی شد، کارهای منحصر به فردی به منظور تکمیل معماری آن انجام شد. والتر اولتمن، مجسمه سازی سیمی، 11 متر (36 فوت) از فضای ساختمان را با سیم پوشاند، و نورمن کاترین نیز مردان روستایی بافته شده را با ارتفاع بیش از شش طبقه در ساختمان جای داد. چنین کاری نمونه ای کامل از این موضوع است که چگونه معماران و هنرمندان با هم کار می کنند تا یک فضای ساختمانی و فضای نمایشگاهی شگفت انگیز ایجاد کنند.

گالری Absa

 

گالری هنری MAIN

گالری هنری MAIN یک مرکز خلاق و الهام بخش است . این ساختمان مجموعه ای از استودیوهای هنرمندان، گالری ها، کافه ها و مراکز خرید محلی است. همچنین این گالری یک فضای منحصر به فرد و خلاقانه است که در یکی از محله های پر جنب و جوش منطقه ژوهانسبورگ واقع شده است.

هنرمندان مشهوری مانند ویلیام کنگراید ​​و میکائل سوبوتیکی دارای گالری های مجزا در موزه هنرهای main هستند. به استثنای هنر، می توانید از غذاهای آفریقایی و موسیقی جاز در Maboneng لذت ببرید و برای تعطیلات آخر هفته کاملا آماده شوید.

گالری هنری MAIN

 

گالری هنری بانک استاندارد

گالری بانک استاندارد برنامه های نمایشگاهی هیجان انگیزی ارائه می دهد. یکی از محبوب ترین رویدادهای این گالری، مسابقات سالانه ی جوان هنرمند است. آثار برندگان در گالری نمایش داده می شوند و آثار اغلب ماهیت چالش انگیز و بحث برانگیز دارند. ویلیام کنگرید، جین اسکندر، پیپا اسکوتن و اندریس بوتا بعضی از برندگان قبلی جایزه ی این گالری هستند. هر از گاهی در این مکان کنسرت های منظم نیز برگزار می شود.

گالری هنری بانک استاندارد

 

CIRCA در Jellicoe

CIRCA در Jellicoe یک گالری آثار هنری معماری است. ویژگی اصلی آن یک نمای بیرونی از جنس آلومینیوم است که اجازه می دهد تا دید به داخل ساختمان و خارج از آن، منحصر به فرد باشد.

اگر چه اندازه گالری کوچک است، اما اینجا یکی از گالری های برتر در شهر است. این گالری توسط Deutsche Bank پشتیبانی شده است و به عنوان یک افتخار ملی برای معماری آفریقای جنوبی شناخته می شود. در داخل ساختمان، بازدیدکنندگان نمایشگاه های معاصر را می بینند که آثار هنرمندان، فن آوری ها و تاسیسات علمی را از زاویه‌ای جدیدی نمایش می‌دهد.

CIRCA در Jellicoe

 

گالری هنر ژوهانسبورگ

گالری هنر ژوهانسبورگ (JAG)، در مرکز شهر ژوهانسبورگ، یکی از بزرگترین مجموعه های هنری در آفریقای جنوبی است. علاقه مندان به معماری از ساختمان هایی که توسط معمار بریتانیایی ادوارد لوتینس طراحی شده اند، دیدن می کنند و همچنین یادبود جنگ انگلیسی بوئر را می توانند ببینند. این گالری، بزرگترین گالری در کشورهای جنوب صحرای آفریقا بوده و مجموعه ای از فعالیت ها شامل نقاشی های هلندی قرن هجدهم تا قرن 21 را شامل می شود. بیش از 9000 اثر هنری در 15 سالن نمایش داده شده و باغ های مجسمه در محوطه احداث شده است. پیکاسو، مونه، جی. ه. پی. نیرف، والتر باتیس و سالوادور دالی از جمله هنرمندان زیادی هستند که آثارشان در گالری حضور دارند.

گالری هنر ژوهانسبورگ

 

گالری پروژه های David Krut

گالری پروژه های هنرمند معروف دیوید کرت توسط ناشر هنر او، احداث شده است تا انواع طراحی، مد و پروژه های چاپی را نمایش دهد. این گالری در مکان های مختلف در شهر، از جمله پارکود برپا می شود. جایی که فضای نمایشگاهی در کنار کتابفروشی و کارگاه های آموزشی در معرض دید عموم قرار می گیرد. فضاهای دیگر گالری در مرکز طراحی Montebello در Newlands، کیپ تاون، چلسی و نیویورک قرار دارد.

گالری پروژه های David Krut

 

گالری گودمن

گالری گودمن در خیابان Jan Smuts یکی از مشهورترین گالری های هنر معاصر بین المللی در ژوهانسبورگ است. این گالری در سال های 1966، در زمان آپارتاید، برای هنرمندان سراسر آفریقای جنوبی قابل دسترسی بود و فضایی منصفانه و بدون قضاوت را به آن‌ها ارائه می داد. هنرمندان برجسته از سراسر جهان دارای آثار نمایشگاهی در گالری گودمن هستند و نمایشگاه ها به طور مرتب به روز می شوند.

گالری گودمن

 

گالری MOMO

گالری MOMO توسط Monna و Lee Mokoena در سال 2003 در خانه Parktown احداث شده است. این گالری بر روی آخرین های هنر معاصر تمرکز دارد و اتاق های بزرگ آن برای نمایش مجموعه های متنوع بسیار مناسب است.

 MOMO  با تعدادی از هنرمندان بین المللی و محلی از جمله راجر بالن، عکاس مشهور Sethembile Mzezane هنرمند آفریقای جنوبی و کنریک مکفرلین، هنرمند تصویری آمریکایی و غیره همکاری می کند.

گالری MOMO

 

گالری استیونسون

گالری استیونسون در سال 2003 افتتاح شد و دارای فضاهای نمایشگاهی در هر دو شهر ژوهانسبورگ و کیپ تاون است. در حقیقت گالری استیونسون یک برنامه نمایشگاه بین المللی است که برای اینکه هنرمندان آفریقای جنوبی در سطح بین المللی دیده شوند، راه‌اندازی شده است.

گالری استیونسون

 

موزه هنر ویتس

موزه هنر ویتس میزبان مجموعه قابل توجهی از هنر آفریقای جنوبی و همچنین هنر غرب و مرکزی آفریقا است. این موزه یکی از جاذبه های توریستی برتر جهان است که در کنار موزه آپارتاید و قانون اساسی هیل قرار دارد. این گالری در Braamfontein واقع شده است.

موزه هنر ویتس

 

منبع: theculturetrip

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.