ویژگی های اقامتی جزیره کیش، مقصد لوکس ایرانگردها، چیست؟

4.6
از 9 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
با مقصد لوکس سفرهای داخلی، جزیره ای برای تمام فصول، آشنا شوید! +تصاویر
16 شهریور 1399 14:15
2

جزیره‌ی کیش در چند دهه اخیر تبدیل به لوکس‌ترین جزیره‌ جنوب ایران شده و در جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار موفق بوده است. سواحل امن و زیبای مرجانی، موقعیت خوب جغرافیایی و امکانات ویژه جزیره برای پذیرش گردشگران، از جمله دلایل محبوبیت کیش است.

در جزیره کیش شما می‌توانید انواع تفریحات آبی مانند پاراسل،‌ غواصی، جت اسکی و... را تجربه کنید. می‌توانید در سواحل بی‌نظیر کیش قدم بزنید و شنا کنید، یا به دیدن جاذبه‌های تاریخی مانند شهر حریره و کاریز، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان، باغ گیاه‌شناسی کیش،‌ کشتی یونانی و درخت سبز بروید. طلوع و غروب خورشید نیز برفراز آب‌های آبی خلیج فارس لحظاتی به یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

آب‌های صاف و پاکیزه‌ خلیج فارس در سواحل جزیره کیش به شما این امکان را می‌دهد تا با انواع گونه‌های دریایی، ماهی‌ها و لاک‌پشت‌های آن نواحی آشنا شوید.

2057732.jpg

کیش یک منطقه آزاد تجاری است و به همین دلیل مراکز خرید متنوعی دارد. هرچیزی که بخواهید را در آن فروشگاه‌ها و با قیمتی مناسب پیدا خواهید کرد، مراکز خرید کیش هم جزو جاهایی است که برای مسافران این جزیره همیشه جذاب بوده است.

کیش آب‌وهوای نسبتاً ثابتی دارد و می‌توان گفت که در آنجا با تابستانی بی‌پایان روبرو می‌شوید. بنابراین در هرفصلی سفر به این جزیره خالی از لطف نیست. اما بهترین فصل برای سفر به جزیره کیش از نظر آب و هوایی پاییز و زمستان است. بد نیست بدانید که به‌خاطر گرمای زیاد این منطقه، همه‌ مکان‌های گردشگری و تجاری در فضای بسته و با تهویه‌های خوبی مناسب‌سازی شده‌اند، بخصوص رستوران های کیش. بنابراین اگر تصمیم به طبیعت‌گردی نداشته باشید یا بخواهید فقط از تفریحات آبی استفاده‌ کنید اصلاً متوجه گرما نخواهید شد.

 

تور کیش

تور کیش به دلیل درخواست‌های زیادی که از همه شهرهای ایران و در اغلب دوره‌های سال دارد، همیشه به شکل تورهای ترکیبی یا تور دو روزه و چند روزه در دسترس است. از بیش‌تر شهرهای ایران پرواز مستقیم رفت و برگشت برای جزیره کیش وجود دارد. پس برای سفر به آنجا کافی است بلیط بخرید و چمدان‌هایتان را ببندید.

 

قیمت تور کیش

قیمت تور کیش معمولاً به فاکتورهای انتخابی شما بستگی دارد. مثلاً این‌که برای اقامت می‌خواهید هتل سه ستاره بگیرید یا هتل پنج ستاره. تعداد روزهای اقامت و ایرلاینی که برای خرید بلیط انتخاب می‌کنید هم در این مسئله موثر هستند.

امکاناتی که از طرف تور در اختیارتان می‌گذارند هم بر قیمت تور کیش تأثیر دارند. این امکانات مانند صرف وعده‌ها‌ی غذایی یا تفریحاتی هستند که مشمول خدمات تور می‌شوند و می‌توانند به هزینه‌های شما اضافه کنند.

برای خرید بلیط ارزان ‌قیمت کیش می‌توانید از ماه‌ها و دوره‌هایی که متقاضی کمتری برای سفر به کیش وجود دارد استفاده کنید. اگر فرزند دانش آموز ندارید فصل امتحانات بهترین زمان برای پیدا کردن بلیط ارزان قیمت کیش است. اگر شغلتان به گونه‌ای است که می‌توانید خارج از زمان تعطیلات به کیش سفر کنید هم شانس خریداری تور کیش با قیمت مناسب برایتان فراهم است.

dara z.jpg

عکس از: Dara Z

 

خدمات مسافرتی تورهای سفر به کیش

توصیه می‌کنیم که تورهای مختلف را قبل از انتخاب بررسی کنید و با همه خدمات آن‌ها آشنا شوید. با مقایسه این تورها می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. به طور معمول خدماتی که تورها ارائه می‌کنند شامل خرید بلیط رفت و برگشت، بیمه گردشگری، رزرو هتل و ترانسفر مسافران از فرودگاه تا اقامتگاه است. بعضی تورها یک راهنما هم دارند که هماهنگی‌های لازم را برای شما انجام می‌دهد و علاوه بر آن، به بازدید از دیدنی‌های جزیره هم می‌روید.

 

برترین هتل‌ها در کیش

تعداد زیادی از هتل‌های کیش سطح استانداردهای بین‌المللی را رعایت می‌کنند. با این حساب گزینه‌های خوب زیادی برای اقامت در کیش پیدا می‌شوند. شما علاوه بر انواع هتل با سطوح مختلف سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره می‌توانید در آپارتمان‌ها یا سوییت‌های مخصوص گردشگران هم اقامت کنید.

اما اگر قصد دارید در هتل اقامت کنید، در اینجا چندتا از بهترین‌هایشان را به شما معرفی کرده‌ایم:

 

هتل ترنج کیش

toranj-hotel-kish.jpg

به جرات می‌توان گفت که این هتل یکی از بهترین اقامتگاه‌های کیش است. هتل ترنج یک هتل دریایی متشکل از ۱۰۰ عدد سوییت اقامتی روی آب است و مسافران درتمام مدت اقامت در این هتل منظره‌ای از خلیج فارس را می‌بینید. حتی دیدن این هتل از دور و انعکاسش در آب بسیار زیباست. کف بعضی از اتاق‌های هتل ترنج شیشه‌ای هستند و می‌توان از آنجا زندگیِ زیر آب را تماشا کرد.

هتل ترنج دارای انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های شناور روی آب است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن ورزش، سالن بیلیارد و بازی، خانه بازی کودکان و سالن ماساژ اشاره کرد.  

در هتل ترنج کیش دو جزیره‌ برای حفظ اکوسیستم و زندگی پرندگان و گونه‌های جانوری آن منطقه ساخته شده است.

همچنین برای دیدن مناظر زیبای هتل، اسکله‌ای چوبی روی سطح دریا قرار دارد و برای رفاه حال مهمانان از ماشین‌های گلف برای جابجایی استفاده می‌کنند.

آدرس هتل: کیش - جاده جهان - بعد از میدان جاسک

 

هتل مارینا پارک کیش

marina-park-hotel.jpg 

این هتل در یکی از بهترین مناطق کیش احداث شده و شما از هر دو طرف ساختمان به ساحل مرجانی کیش دسترسی دارید. درواقع هتل مارینا پارک کیش تنها هتلی است که ساحل اختصاصی خودش را در جزیره دارد. فضای سبز وسیع و دلپذیر این هتل برای پیاده‌روی و دوچرخه سواری مناسب است.

هتل مارینا پارک کیش پنج ستاره است . امکاناتی چون استخر، سونا و سلف سرویس رایگان دارد.

آدرس هتل: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

 

هتل داریوش کیش

dariyush-hotel-kish.jpg

این هتل در فضایی به بزرگی ۱۲ هکتار ساخته شده است و معماری زیبا و باشکوهش را از تخت جمشید الهام گرفته‌اند. نورپردازی منحصر به فرد هتل داریوش از جمله ویژگی‌های جذابش است.

هتل داریوش پنج ستاره است و امکاناتی متنوعی دارد. سالن مجلل غذاخوری برای استفاده از رستوران و کافی‌شاپ‌ کنار استخر، ترانسفر فرودگاهی و سرویس رایگان رفت و آمد به برخی از بهترین مراکز خرید کیش، پارکینگ و اینترنت رایگان برخی از خدمات هتل داریوش هستند. باشگاه ورزشی، بیلیارد و زمین پینت بال از جمله امکانات ویژه هتل داریوش کیش به حساب می‌آیند.

آدرس هتل: جزيره كيش ، میدان داريوش

 

هتل ویدا کیش

vida-hotel-kish.jpg

هتل ویدا مکانی تازه‌ساخت است. این هتل امکانات مدرنی دارد و طبق نظرسنجی‌ها، توانسته رضایت مسافران را به خوبی جلب کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل پنج ستاره، فاصله‌ بسیار کم و دسترسی خوبش به ساحل است. به طوری‌ می‌شود خیلی راحت و سریع تا ساحل پیاده‌روی کنید و از منظره‌های اطراف لذت ببرید.

اگر در این هتل اقامت کردید صبحانه بی‌نظیرش را از دست ندهید.

هتل ویدای کیش مجهز به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سیستم هواساز است. خدماتی چون ترانسفر فرودگاهی و اینترنت رایگان و پکیج‌های تخفیفی برای برخی مکان‌های دیدنی شهر مانند پارک دلفین‌ها نیز در این هتل به مسافران ارائه می‌شوند.

آدرس هتل: کیش، میدان سنایی، بلوار موج

 

هتل شایگان کیش

Shaygan-Hotel.jpg

هتل شایگان کیش یک هتل پنج ستاره است که تمامی امکانات رفاهی لازم را در خودش جای داده و علاوه بر آن به مراکزی چون پارک دلفین‌ها، اسکله تفریحی، پارک مرجان‌ها، مجتمع تجاری پانیذ و مجتمع پردیس ۱ و۲ دسترسی خوبی دارد. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ در کنار امکانات رفاهی دیگر مانند استخر، سونا و جکوزی‌، اتاق ماساژ و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. ترانسفر فرودگاهی نیز در این هتل برای شما فراهم خواهد بود.

آدرس هتل: کیش، ابتدای بلوار رودکی

از دیگر هتل‌های پنج ستاره کیش می‌توان به هتل میراژ کیش واقع در میدان امیرکبیر و هتل پارمیس کیش در میدان پردیس اشاره کرد.

 

هتل صدف کیش

Sadaf-Hotel-Kish-Island.jpg

صدف اسم هتلی چهار ستاره در کیش است که با فضایی لذت بخش و پرسنلی حرفه‌ای، شرایط اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را برایتان فراهم می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی این هتل پذیرایی عالی و داشتن اتاق‌های متنوع است. به طوری‌ که شما برای هرتعداد جمعیت و هر نوع سلیقه‌ای می‌توانید اتاق مناسبی پیدا کنید.

هتل صدف امکاناتی که برای یک اقامت بی‌دردسر لازم دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. مثلاً اینترنت، صندوق امانات، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ و ترانسفر از فرودگاه برخی از این امکانات هستند.

آدرس هتل: جزیره کیش ، میدان امیر کبیر

 

هتل آرامیس کیش

aramis-hotel.jpg

از دیگر هتل‌‌های چهار ستاره که مورد پسند مسافران واقع شده هتل آرامیس کیش است. این هتل جزو اقامتگاه‌های اقتصادی به حساب می‌آید و هزینه مناسبی دارد. از ویژگی‌های هتل آرامیس می‌توان به دسترسی به ساحل و چند مرکز خرید مهم کیش مانند بازار پردیس یک و دو و رویامال اشاره کرد. پلاژ آقایان و اسکله هم در همان نزدیکی قرار دارند.

این هتل دارای رستوران  و کافی‌شاپ‌، چای خانه سنتی، فضای سبز، اینترنت و لاندری است.

آدرس هتل : كيش، ميدان پرديس

 

هتل فلامینگو کیش

هتل-فلامینگو.jpg

هتل فلامینگو هتلی چهار ستاره است که دسترسی خیلی خوبی به جاهای دیدنی کیش دارد. این هتل در بلوار دریا واقع شده و از آنجا می‌شود به راحتی به مراکز مختلفی از جمله بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید و بولینگ مریم بروید و تفریح کنید.

فضای عمومی این هتل با دو آبشار، زیبایی منحصر به فردی دارد. رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از شما پذیرایی می‌کند. گشت شهری رایگان از خدمات مخصوص هتل فلامینگو است. همچنین شما از ترانسفر رایگان فرودگاهی و ترانسفر رایگان به اسکله هم می‌توانید استفاده کنید.

آدرس هتل: میدان امیرکبیر، بلوار دریا

از دیگر هتل‌های چهار ستاره کیش می‌توان به هتل لیلیوم کیش و هتل پارمیدا کیش واقع در بلوار رودکی اشاره کرد.

 

هتل شایلی کیش

shaily-hotel-kish.jpg

هتل شایلی هتلی سه ستاره که قیمت مناسبی هم دارد. امکانات این هتل احتیاجات معمول شما را برطرف خواهند کرد. هتل شایلی دارای اینترنت رایگان و ترانسفر فرودگاهی رایگان است.

از دیگر خوبی‌های هتل شایلی باید به تمیز بودن فضاهای عمومی اشاره کرد. رستوران هتل منوی کاملی از غذاهای ایرانی دارد و هرنوع نوشیدنی که بخواهید را هم می‌توانید از کافی‌شاپ آنجا تهیه کنید.

آدرس هتل: کیش، انتهای بلوار دریا

 

هتل آرامش کیش

aramesh-hotel.jpg

هتل آرامش کیش یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره است که با هزینه‌ای مناسب می‌توانید در آنجا اقامت خوبی داشته باشید. از دیگر خوبی‌های هتل آرامش باید به فاصله کمی که تا مراکز خرید مهم کیش دارد اشاره کنیم. مثلاً بازار زیتون، بازار مریم و بازار ونوس چندتا از این مراکز هستند.

بد نیست هر روز کمی تا اسکله پیاده‌روی کنید و از زیبایی‌های آنجا لذت ببرید.

تمیزی هتل و تعویض دائم ملحفه‌ها و سرویس اتاق‌ها هم یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل است.

آدرس هتل: کیش، میدان ساحل، جنب بازار زیتون

از دیگر هتل‌های سه ستاره کیش می‌توان به هتل سارا کیش واقع در خیابان رودکی و به هتل گراند کیش که روبه روی بازار ونوس قرار دارد اشاره کرد.

 

تهیه و تالیف: لست‌سکند

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.