سفرنامه های کامبوج

از غرق شدن کشتی در آب های اندونزی تا گم شدن در معابد کامبوج

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

چشم هایم رو میبندم و خودم رو توی معابد انکوروات تماشا میکنم که قدم میزنم و لذت میبرم. همه چیز از دیدن فیلم مستند انکوروات و فیلم سینمایی مهاجم مقبره شروع شد و با خواندن یک کتاب تاریخی از وقایع خمرهای سرخ به اوج رسید و

S@N@Z

رویای سبز ( سفرنامه مالزی و کامبوج ) پاییز 98 (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

“دنیا مثل یک کتابه و کسانی که سفر نمی‌کنند تنها یک صفحه از این کتاب رو میخونن “ سنت آگوستین چه رویاهایی می آیند زمانی رو به یاد میارم که هنوز اونقدر بزرگ نشده بودم که سفرنامه خوندن تفریح مورد علاقه ام باشه. اما به طرز عجیبی میخکوب

ستاره

سفرنامه کامبوج، سرزمین آرام ولی ناهموار (سفرنامه کامبوج، لائوس) (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

به نام خدا سفرنامه کامبوج، سرزمین آرام ولی ناهموار   معتقدم سفر کردن مثل کتاب خواندن، برای ما فرصت شناخت زندگی و جهان هستی و زمینه رشد و تعالی را فراهم می‌کند و هر چه بیش‌تر سفر کنی، بزرگ‌تر و عاقل‌تر می‌شوی. بیهوده نبوده که از قدیم، برای

هانیه ع

سفر به لائوس و کامبوج (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

سلام بر دوستان عزیز, بزرگی گفته بود زندگی مثل یک کتاب  هست و اگه سفر نکنید مثل این میمونه که فقط یک برگ از این کتاب رو خونده باشید. من همیشه به این جمله اعتقاد داشتم و برخلاف تاثیری که از محیط و اطرافیان میگیرفتم

امین زارعی

مسافران کامبوج (4 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

به نام خدا مسافران کامبوج 1-کامبوج (عکس از اینترنت) اخبار تلویزیون به زبان فرانسه چیزهای نامفهومی میگوید، تصاویر اما خبر از درگیری و کشتار میدهند، چشمهای نگران دختربچه کوچولو با شنیدن صدای هلیکوپتر از بیرون از منزل به سرعت تمام آن صحنه ها را فراموش میکند و کودکانه

گلناز ط

سفرنامه کامبوج (2 قسمت)

مقاصد : کامبوج
سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

سفرنامه کامبوج:قسمت اول: شهر "سی یم ریپ" سلام به همه خوانندگان عزیز معمولا وقتی هوس سفر به کشوری به دلم میافتد اولین جایی که برای کسب اطلاعات سر میزنم سایت دوست داشتنی "لست سکند" هست با بانک غنی سفرنامه هایش. این بار هم به محض اینکه تصمیمم