• تبیلیسی پر از رمز و راز پنهان

3495

تبیلیسی پر از رمز و راز پنهان

سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط رها گرجستان تفلیس

سلام، سلامی به گرمی نان وتنور، سلامی به یاران سنگ صبور، سلام به همه ­ی عاشقان با آرزوی روزهایی پر از جشن و سرور. امروز می­خواهم از تجربه اولین سفرم به خارج از کشور در سن 19 سالگی برای اعضای محترم لست سکندی بنویسم. سال­ها...

• پوکت زیباترین خاطره

3072

پوکت زیباترین خاطره

دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط م رفیعی پوکت

اوست گرفته شهردل                   من به کجا سفرکنم             بادرود وسلام بر همراهان لست سکند. قبل از برنامه ریزی سفر به پوکت سفرنامه های موجود درسایت واقعا مفید لست سکند را خواندم و بسیار استفاده بردم . در این متن نیز در...

• سفر به سرزمین کاکو ها

13244

سفر به سرزمین کاکو ها

شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط امید سرافرازی استان فارس شیراز

*** بنام خالق زیبایی ها ***   مقدمه خوشا شیراز و وصف بی مثالش   ***   خداوندا نگه دار از زوالش به شیراز آی و فیض روح قدسی   ***   بجوی از مردم صاحب کمالش   من به تازگی یه سفرنامه خیلی کامل که فکر میکنم...

• لمس چین و هند در مالزی؛ یک تیر و سه نشان

5021

لمس چین و هند در مالزی؛ یک تیر و سه نشان

جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط احسان رحیم زاده کوالالامپور

برای انتخاب گزینه سفر به مالزی انگیزه‌ها و دلایل زیادی دارم. شنیده‌ام که سه قوم چینی، مالایی و هندو آنجا در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی می‌کنند. یعنی این‌ که دیدن مالزی یک تیر و سه نشان است. آدم پول یک سفر را...

• سفرنامه بالی -پروازی از هتل اسپیناس پلاس به بهشت خدایان

10547

سفرنامه بالی -پروازی از هتل اسپیناس پلاس به بهشت خدایان (2 قسمت)

پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط کریم شقاقی بالی کوتا نوسا دوآ

بعد از ظهر روز پنجشنبه 12 بهمن 96 بعد از ظهر روز پنجشنبه بود. کت و شلوار خود را پوشیده و آماده رفتن می شدم .خیلی هیجان داشتم. چندیست که منتظر چنین روزی بودم، حالا آنروز فرا رسیده، از خانه بیرون رفته، سوار ماشین...

• پوکت؛ بهشتی در آسیای شرقی

9273

پوکت؛ بهشتی در آسیای شرقی

چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط m.z پوکت

با درود فراوان خدمت همراهان گرامی قبل از خواندن این سفرنامه باید متذکر بشم که بیشترین هدف بنده از نگارش این سفرنامه راهنمایی افراد و عرض نکاتی خدمتتون که سایت ها و سفرنامه های دیگه زیاد به اونها اشاره ای نکردند هست . پس،...

• سفر به هندوستان دیار عشق ورای دین

5826

سفر به هندوستان دیار عشق ورای دین

سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط فاطمه امیری جیپور آگرا دهلی

سفر به هندوستان دیار عشق ورای دین   گفت دانايي براي داستان/ كه درختي هست در هندوستان هر كسي كز ميوه او خورد و برد/ ني شود او پير ني هرگز بمرد هند پر جمعیت ترین کشور دنیا بعد از همسایه شمالی خود یعنی...

• نکاتی که در سفر به کوالالامپور باید بدانید

16070

نکاتی که در سفر به کوالالامپور باید بدانید

دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط saber k کوالالامپور

مقدمه  : تا جای ممکن سعی میکنم از اطلاعات تکراری پرهیز کنم ، باتوجه به اینکه دوستان زیادی قبل از ما زحمت اینکار رو کشیدن و بارها و بارها راجع به یک موضوع توضیح دادن پس برای صرفه جویی در زمان سعی میکنم نکاتی رو...

• سفر به بام ایران زمین - قله دماوند

11698

سفر به بام ایران زمین - قله دماوند

یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط وحید وحید دماوند

سفر به بام ایران زمین - قله دماوند                                      گویند سنگ لعل شود در مقام صبر        آری شود ولیک به خون جگر شود     این سرکشی که کنگره کاخ وصل راست      سرها بر آستانه او خاک در شود   دماوند: قله آتشفشانی...

ادامه مطلب »
  • استانبول از کابوس تا رویا (جوانان بخوانند)!

19166

استانبول از کابوس تا رویا (جوانان بخوانند)!

شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط Alireza Khf استانبول

سلاماین اولین سفرنامه من هست که مینویسم و عذر میخوام اگر کم و کاستی داره ؛ به زبان عامیانه مینویسم تا ساده و روان باشه.در تیر 97 با نوسانات بازار ارز تصمیم گرفتیم تا به مسافرت بریم چون الان که دارم مینویسم واقعا دیگه...

• ماه عسل درجزایر زیبای پوکت و فی فی

7994

ماه عسل درجزایر زیبای پوکت و فی فی

جمعه، 18 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط mahdi meshkat پوکت

با عرض سلام خدمت شما عزیزان من قبل از هرچیز میخوام از تمام کسانی که تجربه ی سفرشون رو با بقیه به اشتراک میزارند تشکر کنم و با نوشتن این سفرنامه دین خودم رو بهشون ادا کرده باشم. چون من با خوندن همین سفرنامه ها...

• سفر ارزان به ترابزون زیبا

10805

تفلیس، زمردی سبز در میان گرجستان

یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط آیدین علیخانی تفلیس

سفرنامه گرجستان (شهر تفلیس) شهریور 1397 داستان گرجستان از جایی شروع میشه که دو ماهی بود تقریبا از تیر که تو فکرش بودم و تقریبا هم دو هفته هر روز سایتارو برای قیمتهای خوبش چک میکردم که قرار میشه جمعه بیام ولی قیمت 4شنبه...

• سفری عالی به بدروم زیبا

17022

سفری عالی به بدروم زیبا

شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط فرزانه امینی زاده بدروم

با سلام به دوستان عزیز سفر دوست من و همسرم عاشق سفر هستیم و همیشه از فرصت هایی که داریم برای رفتن به سفر استفاده میکنیم سفری که امسال قصد داشتیم بریم با سفرهای قبلیمون تفاوت داشت و تفاوتش در این بود که تو این...

• بالی; خاطره ای جاودان

5057

بالی; خاطره ای جاودان

چهارشنبه، 9 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط مهدی عسکری بالی

سلام به دوستان و همراهان عزیز سایت لست سکند و همینطور دوستداران مسافرت سفرنامه پیش رو که امیدورام مورد توجهتون قرار بگیره و اگاهی شما رو از جزیره بالی بالا ببره مربوط به سال پیش و تاریخ 13 اذر سال 96 هست که من به...

• سفري دلچسب به آنتاليا

4503

سفري دلچسب به آنتاليا

دوشنبه، 7 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط مهدی تولا آنتالیا

اوايل ارديبهشت 97 بود كه خواهر خانم و باجناقم كه هر دو براي امتحان تخصص پزشكي  يك سالي بود خودشون را تو خونه حبس كرده بودند امتحان را دادن و از خونه نشيني آزاد شدند. اين يكسال ما براي اينكه بهشون اميد بديم مي...

• سفر با خودرو شخصی به ارمنستان گرجستان ترکیه

8657

سفر با خودرو شخصی به ارمنستان گرجستان ترکیه

یکشنبه، 6 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط حسین گلچین ارمنستان گرجستان ترکیه ایروان باتومی تفلیس ارزروم

سلام خدمت دوستان من به این دلیل به نوشتن این سفرنامه اقدام کردم چون خودم ازش خیلی منفعت بردم و خیلی برام پر فایده بود که از نظرات و تجربیات دوستان استفاده کردم به همین دلیل بر آن شدم تا شاید برای افراد بعد...

ادامه مطلب »
  • سفری به یادماندنی به آنتالیای دوست داشتنی (راهنمای جامع سفر به آنتالیا)

9042

سفری به یادماندنی به آنتالیای دوست داشتنی (راهنمای جامع سفر به آنتالیا)

شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط عباس حسین نژاد شهر آنتالیا

سفرنامه های زیادی راجع به آنتالیا در سایت وجود دارد که در هر کدام نویسنده به زیبایی، تجربیات خود از سفر به این شهر زیبا را شرح داده است. در این سفرنامه بنده سعی کرده ام، علاوه بر بیان تجربیاتم از این سفر خاطره...

ادامه مطلب »
  • در سرزمین لبخند (سفرنامه بانکوک و پوکت)

14665

در سرزمین لبخند (سفرنامه بانکوک و پوکت)

پنجشنبه، 3 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط حسین رضوان بانکوک پوکت

نام و نام خانوادگی: حسین رضوان تاریخ سفر: 4 آبان تا 12 آبان 1396 مقاصد سفر: پوکت – بانکوک آژانس ارائه دهنده تور: کوروش سیر عنوان سفرنامه: در سرزمین لبخند (سفرنامه بانکوک – پوکت) مدت ها بود که در تدارک این سفر بودم و حال...

• سفر به ابر شهر ایران، تهران

16093

سفر به ابر شهر ایران، تهران

چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 09:00 توسط سیده سعیده حسینی تهران

بسم الله الرحمن الرحیم  قل سیرو فی الارض ثم انظروا کیف کان عاقبه المجرمین(بگو در روی زمین بگردید،سپس بنگرید که عاقبت گنهکاران چگونه شد){آیه 69 سوره نمل}   سفر به ابر شهر ایران، تهران در دوران دانشجویی هم اتاقی داشتم که ساکن تهران بود او...