سفرنامه های کازان

چیه این فوتبال! به دنبال معجزه در جام جهانی 2018 (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

مهدی طارمی دقیقه 87 ببینیم چه میکنه و توی دروازه، تمام کار، ما رفتیم جام جهانی! سلام جام جهانی، سلام روسیه، سلام مسکو، سلام سن پترزبورگ، ما اومدیم! حالا خیابون‌های روسیه سال دیگه باید منتظر یکی از دو آتیشه‌ترین هواداران فوتبال باشند، منتظر تیمی که

Alireza

از هُسکو تا مُسکو ؛ در جستجوی آرزوی فراموش شده (سفرنامه روسیه) (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

سفرنامه روسیه   چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ساعت ۹ صبح فرودگاه ونوکووا، مسکو، روسیه از پشت میله ها   آخرین باری که توی یک چاله هوایی افتادم ۱۰ سال پیش بود. در یک نیمه شب آروم هواپیما چنان با سر به سمت زمین شیرجه زد که خود خلبان هم فکر نمی‌کرد

سید امیر مهدویان

سفر به قلمرو تاتارها (سفرنامه کازان)

مقاصد : کازان
سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

روسیه به عنوان پهناورترین کشور دنیا، تنوع طبیعی، تاریخی و فرهنگی گوناگونی را در خود جای داده و به دلیل نزدیکی به ایران و سهولت دریافت ویزا، در لیست سفر ایرانی‌ها به چشم می‌خورد. و شاید به همین دلایل، من نیز برای این سفر تابستانی،

رضا نمازی

سیر تا پیاز جذابیت های جام جهانی ( روسیه 2018 ) (2 قسمت)

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

مقدمه: سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه لست سکندی های عزیز . علی هستم ۲۹ ساله مهندس مکانیک که توی کشتی های بزرگ اقیانوس پیما کار میکنم. اول توضیح بدم که این دفعه اولی ست که میخوام سفرنامه بنویسم اما از طرفدارای پر و