Close

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان

4.5
از 100 رای
doubletree-by-hilton-van
  • 1 خرداد 1395 12:00
  • 0
  • 45K

هتل دابل تری بای هیلتون در شهر وان ترکیه، تنها چند قدم تا دریاچه وان فاصله دارد. از اتاقهای ‏بزرگ هتل منظره زیبایی از دریاچه وان نمایان است و همه اتاقها به سیستم تهویه و اینترنت وای فای ، ‏تلویزیون ال سی دی مجهز هستند و با مبلمان شیک و مدرن دکور شده اند، تمامی اتاق ها دارای عایق ‏صوتی می باشند تا آرامش میهمانان در آن حفظ شود.برخی از اتاق ها نیز بالکن با منظره دریاچه یا ‏کوهستان دارند. ‏‏‏

در هنگام چک این با بسته بیسکوییت شکلاتی مخصوص دابل تری از شما پذیرایی میشود. هتل 6 رستوران و لانژ دارد که انواع غذاهای دنیا را سرو میکنند.‏ ‏ ‏

در رستوران هتل غذاهای محلی خوشمزه و غذاهای بین المللی به صورت بوفه سرو میشود. در ‏رستوران ‏Esperanza‏ میتوانید غذاهای دریایی را امتحان کنید.این هتل 4 کافه دارد که انواع اسنک ها ‏و انواع نوشیدنی را سرو میکند. ‏‏ ‏‏ ‏ ‏‏ ‏‏

‏در هتل استخر سرپوشیده برای بزرگسالان و کودکان، همچنین مهدکودک هم در فضای بسته و هم در ‏فضای باز و نیز امکانات نگهداری کودک دارد تا شما بتوانید با خیال راحت در اسپا استراحت کنید. ‏علاوه بر اینها سالن ورزشی، حمام ترکی، ماساژ، سونا هم در هتل هست که مهمانان میتوانند از این ‏امکانات استفاده کنند. ‏ ‏ ‏‏

سالن اجتماعات هتل با ظرفیت 1000 نفر و سالن تشریفات و جشن های هتل با ظرفیت 650 نفر مکان ‏مناسبی برای برگزاری کنفرانس ها و یا مجالس عروسی میباشد. ‏ ‏‏ ‏

فرودگاه وان تا هتل 5 دقیقه فاصله دارد و هتل پارکینگ اختصاصی هم دارد. با اقامت در این هتل ‏علاوه بر مناظر زیبای دریاچه وان شما به راحتی و در فاصله ده دقیقه به مرکز شهر دسترسی دارید، هم ‏ترانسفر فرودگاه و هم ترانسفر به مرکز شهر توسط اتومبیل هتل و به صورت رایگان انجام میگیرد. ‏بیشتر دیدنیهای شهر در نزدیک هتل قرار دارند از جمله: کلیسای صلیب مقدس در جزیره آکدامار، قلعه ‏تاریخی وان و جاده ابریشم. ‏‏‏ ‏‏ ‏‏

 

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

هتل لوکس دابل تری بای هیلتون در نزدیکی دریاچه زیبای وان ‏

نظرات کاربران (0 نظر)

× در حال پاسخ به:

آزاده 26 تیر 1398 ساعت 07:48

هتل از لحاظ تمیزی عالی
از نظر برخورد پرسنل عالی
هنگام ورود پذیرایی نداشتن
ترانسفر شهری ندارن و باید هر بار که به شهر میرید کلی کرایه بدید و دوره به مراکز خرید
رستوران هتل غذاهاش خیلی خوب بود ولی گرون بود که طبیعیه معمولا رستورانهای هتلها از بیرون گرونترن ولی خوشمزه بود
کلا راضی بودیم

Hadi Niknahad 18 مهر 1397 ساعت 12:56

سلام دوستان
ما دو زوج در تاریخ ۱۲/۷/۹۷ بمدت سه روز اقامت داشتیم که مبلغ ۳ تومن شد برای ۴ نفر
در ابتدا باید بگم هتل خوب و لوکسی به نسبت ، صبحانه خوب و پرمحتوا ، کارکنان مودب و گرم
کو فوق العاده مسئولیت پذیر چون یه خاطره ایی داشتیم
ولی بزرگترین عیبش برای ما بیرون شهر بود که خیلی اذیت شدیم و یک میلیون مجموعا کرایه دادیم
اب استخر فقط سرپوشیده واقعا ابش یخ بود که کلا ۸۰ متر اندازش بود و اجبارا باید مایو وکلاه شنا (حتما ببرید چون گرونه ) استفاده کنید ، ولی سونا خشک و بخارش و جیم عالی بود ، مینی بار پولی ، همچنین فشار آب عالی بود و اتاق فوق العاده تمیز ...
کلا هتل خلوت و جای بسیار عالی برای ارامش بود
ولی ما همش بیرون بودیم تور جزیره ، تور بام و پارک ادمیریت ، پاساژ avm فوق العاده ، غذاهای لذیذ ، ماساژ تایلندی ، موزیک ، همگی عالی (لیدرهای ایرانی برای تورهای مختلف تو شهر زیادن ) ، ارزش یکبار استفاده رو داره ولی هتل های داخل شهر رو پیشنهاد میکنم و حتما از دولمش های داخل تبریز برین تا هتل که خسته نشین چون من تا مرز ماشین بردم و از مرز هم ۴۰ لیر نفری تا هتل دادیم
خوش باشید

قاسمی 24 شهریور 1397 ساعت 11:05

سلام
استخراشون سر پوشیده هستن؟

مونا 16 شهریور 1397 ساعت 22:48

سلام من میخوام تا 2 روز دیگه از هتل هیلتون اتاق رزرو کنم. اما مستر کارت یا ویزا کارت ندارم. از طرفی شرکتها هم خیلی زیاد قیمت رو بالا می برن. چکار کنم؟ با توجه به اینکه زمانی هم برای خرید ویزا کارت ندارم. لطفا راهنماییم کنید.

حنانه رحیمی 9 شهریور 1397 ساعت 22:51

سلام من اواخر تیر۹۷به این هتل رفتم واقعا هتل خوبی بود پرسنل وکارکنان عالی داشت و واقعا مهربون وبا ادب بودندو صبحانه های عالی داشت و اتاق های بزرگ و تمیز داشت.درکل از همه لحاظ خوب بود.فقط تنها مشکلی که داشت از مرکز شهر دور بود که با ون هایی که نفری۲لیر یا بعضی اوقات کمتر هم می گرفتن می تونستیم رفت و امد کنیم و قیمتش نسبت به امکانات خیلی خوب بودو اینکه هتل الیت ورد به خاطر اینکه در مرکز شهر قرار داشت قیمتش دوبرابر هتل هیلتون بود .به نظر من هتل هیلتون از الیت ورد بهتره.

پژمان 6 شهریور 1397 ساعت 16:50

سلام به همه دوستان مسافر ، بنده به اتفاق همسرم و دختر 13 ساله ام به مدت 4 شب در شهریور 96 در هتل دابل تری هیلتون وان اقامت داشتیم و به نظر اینجانب برای کسانی که قصد تفریح و تجدید روحیه دارند ، بسیار جای خوب و مناسبی بوده و از موقعیت بسیار مناسبی برای استراحت برخوردار می باشد . همانند گفته دیگر دوستان هتل بسیار تمیز و مرتبی بوده ، امکانات خیلی خوبی داره ، یکی از بزرگترین و بهترین امکاناتش کافه روباز داخل حیاط سمت چپ هتل هستش که اون چهار شبی که ما اونجا بودیم برنامه زنده اجرای موسیقی هم داشتند و جای بسیار خوبی برای کسب آرامش تا پاسی از شب می باشد . تنها مشکل این هتل دوری از مراکز خرید بوده که البته اگر بتونید با ون های خود هتل هماهنگ بشد ، اون مشکل هم قابل حله ، البته به نظر بنده خرید باید جزء کوچکی از زمان سفر باشه که آرامش سفر اومدن رو به هم نریزه . بنده از سایت بوکینگ هتل رو رزرو کردم و دقیقا همان قیمتی را که در برگه رزرواسیون درج شده بود ازم گرفتند که در حدود 1600000 هزار تومان برای یک اتاق 3 تخته بودش ، لازم به ذکر است که بنده به اتفاق خانواده سال قبلش در هتل الیت ورلد وان داخل شهر اقامت داشتم که البته از لحاظ فشای داخلی و تزئینات هتل به مراتب بالاتر از هتل هیلتون بود ولی فضای آرامش بخشی که در هتل هیلتون بود به هیچ عنوان در هتل الیت نبود خصوصا که در مرکز شهر یعنی خیابان کاظیم کارابیکر بود . البته برای خیلی ها فضای داخلی و تزئینات هتل مهم نیست اما برای بنده یکی از ارکان اصلی سفر تمیزی و لوکس بودن جای اقامتم می باشد .

mohamad 23 مرداد 1397 ساعت 08:37

سلام ما برای چهار شب هتل هیلتون را گرفتیم برای سه نفر ۲۱۰۰۰۰۰ خداییش خیلی هتل خوبی هست تازه تو خیابان جمهوریت ون های هستند که می برن ما را به هتل هیلتون و ۲ لیر برای هر نفر میگیرن

Sahar 24 بهمن 1396 ساعت 01:26

سلام تازه از هتل هیلتون اومدم تو وان .اولا تاکسی ها ۵۰ لیر میگیرن هر دفعه رفت و امد با تاکسی میشه ۱۰۰ لیر .من از سایتbookingرزرو کرده بودم .که ۲۰ روز قبل رفتن ما از حسابم پول برداشته بعد در صورتی که گفته بود پول رو در محل بدین .زیر بارم نرفت و گفت bookingدروغ میگه .بسیار بی ادب بودن .

محمودرضا جعفرخانلورضایی 24 شهریور 1396 ساعت 15:00

سلام.تاریخ 28 شهریور می خواهم بیایم وان با همسرم و دوفرزند خردسال 2.5 ساله...هزینه اقامت در هتل هیلتون برای چهار شب چقدر است

امیر رحیمی 14 شهریور 1396 ساعت 09:50

سلام
ما اردیبهشت ماه 1396 وان بودیم. من میخواهم تجربه خودم را بعنوان پیشنهاد بگویم دوستان بررسی کنید شاید مفید برایشان باشد. هتل Haldi، یک هتل چهار ستاره نسبتا نوساز با صبحانه عالی و در مرکز شهر در فاصله 50 قدمی تا خیابان Cumhuri̇yet (اصلی ترین خیابان مرکز شهر که همه پاساژها و فروشگاه های برندها و ... در آن واقع است) و قیمت خیلی خوب، آن زمان اتاق 3 تخته اش شبی 76 دلار بود که میشد کمی هم چونه زد! برای خانواده ها هم خیلی عالی است به طوری که اتاقهای 3 تخته دارد که یک کاناپه به اندازه یک تختخواب دو نفره هم علاوه بر آن داخلش است و راحت چهار نفر میتوانند استفاده کنند. بسیار تمیز است. نوشیدنی (چای، نسکافه، شربت پرتقال یا آلبالو) هم در لابی هتل رایگان است. وای فای خیلی خوب و رایگان هم دارد. صندوق امانات رایگان هم دارد. رضایت مسافرین اش در بوکینگ بالای 8.5 است. تورهای مناسبی هم برگزار میکرد که قیمتش خیلی بصرفه بود مثلا تور جزیره اکتامار، خانه گربه ها و قلعه را با نفری 50 لیر برگزار کرد که فقط ورودی جزیره و کشتی آن نفری 25 لیر بود اگر خودتان می رفتید!

امیر حسین 27 مرداد 1396 ساعت 13:15

قیمت مناسبی داره اتاق سه نفره شبی 250 لیر با استخر و صبحانه
اگه برا تفریح میرید مناسبه چون هتل الیت 360 لیره فقط مزیتش مکز شهر بودن الیت هست ولی هتل هیلتون ده دقیقه فاصله داره با شهر

hasti 21 مرداد 1396 ساعت 01:32

سلام لطفا قيمت هتل رو بگين از چند شروع ميشه ممنون ميشم????????

hasti 21 مرداد 1396 ساعت 01:26

سلام لطفا قيمت هتل رو بگيد ممنون ميشم????

ببلو 5 خرداد 1396 ساعت 03:08

هتل قشنگیه...مبارک صاحبش