جشن سالروز هواپیمایی اتحاد در موزه ی لوور ابوظبی

4
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بزرگترین جشن خاورمیانه در موزه‌ی لوور!
14 آذر 1397 10:00
0

از تاریخ 5 نوامبر سال 2003 میلادی هواپیمایی اتحاد فعالیت خود را در زمینه‌ی حمل و نقل مسافران آغاز کرد و حالا 15 سال از این رویداد می‌گذرد و همه می‌دانیم که این شرکت هواپیمایی در نوع خود کم‌نظیر است و خدماتی فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

برای بزرگداشت پانزدهمین سال وجود شرکت هواپیمایی اتحاد قرار است که جشن بزرگی در موزه‌ی لوور ابوظبی برگزار شود. باید گفت که این جشن تنها به افتخار آغاز فعالیت اتحاد نیست بلکه به مناسبت دهمین سال موفقیت فرمول یک در ابوظبی نیز هست. یکی از نکات جالبی که درباره‌ی این رویداد جلب توجه کرده این است که لباس تمامی کارکنان اتحاد که در این جشن حضور دارند توسط یکی از برجسته‌ترین طراحان لباس طراحی شده است که او کسی نیست جز دایان ون فورستنبرگ، طراح مشهور بلژیکی- آمریکایی. البته لباس‌های طراحی شده توسط این فرد مشهور از اول نوامبر 2018 توسط کارکنان اتحاد مورد استفاده قرار گرفت. گفته می‌شود طراحی‌های دایان بسیار فوق‌العاده هستند و او برای جذاب‌تر کردن لباس‌ها از خطوطی هندسی کمک گرفته که هریک نشان‌گر غروب، بیابان و فرمول یک ابوظبی هستند. فرمول یک ابوظبی که با نام Abu Dhabi Grand Prix شناخته می‌شود در سال 2009 افتتاح شد و حالا بسیار پرطرفدار است.

به طور کلی در این جشن تلاش شد تا همه چیز ماهیت مخصوص به خود را داشته باشد و همه‌ی قسمت‌ها و اشیا در راستای معرفی شهر ابوظبی و هواپیمایی اتحاد باشند.

جشن سالروز هواپیمایی اتحاد در موزه ی لوور ابوظبی

جشن سالروز هواپیمایی اتحاد در موزه ی لوور ابوظبی

منبع: cntravellerme.com

 

زهرا میرزایی