سلبریتی‌های یوتیوب که به قیمت شهرت، در آبشار غرق شدند!

4.5
از 8 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
ماجراجویی سلبریتی‌های یوتیوب به مرگ منتهی شد! +تصاویر
01 مرداد 1397 11:00
0

سه جوان کانادایی با نام‌های مگان اسکرپر (Megan Scraper)، رایکر گمبل (Ryker Gamble) و الکسی لایخ (Alexey Lyakh) که هر سه از سلبریتی‌های مشهور شبکه‌های اجتماعی در زمینه سفر و ماجراجویی بودند در اثر سانحه‌ای از آبشار شانون که در بریتیش کلمبیا، کانادا واقع شده است سقوط کردند و جان خود را از دست دادند.

سلبریتی‌های یوتیوب

این سه جوان که از تیم High On Life ، در حال فیلمبرداری از آبشار شانون بودند که مگان به داخل رودخانه در بالای آبشار سقوط می‌کند و دو عضو دیگر گروه برای نجات جان او به داخل آب می‌‌پرند اما هیچ کدام نمی‌توانند از آب بیرون آیند و از این آبشار مرتفع سنگی سقوط می‌کنند.

سلبریتی‌های یوتیوب

گروه High On Life از سال ۲۰۱۱ در حال ثبت و انتشار فیلم و تصویر از نقاط عجیب و غریب طبیعی و ساخت آموزش‌هایی برای مسافرت بودند. این گروه بیش از ۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و حدود نیم میلیون دنبال کننده در یوتیوب دارند.

سلبریتی‌های یوتیوب

در سال ۲۰۱۶ اعضای این گروه در سفر زمینی در خاک امریکا تا پارک ملی یلواستون هم کارهایی خلاف قوانین پارک‌های ملی انجام داده بودند و یک سال بعد دادگاه امریکایی دو نفر از آن‌ها را محکوم به یک هفته زندان کرد و چندهزار دلار جریمه پرداخت کردند و همینطور تا ۵ سال از ورود به پارک‌های ملی امریکا منع شدند.

بعد از انتشار خبر مرگ این سه جوان، دیگر اعضای گروه فیلمی از صحبت‌های اعضا درباره این سه نفر منتشر کردند و لحظات حضور آن‌ها را یادآوری کردند. کاربران شبکه‌های اجتماعی هم در واکنش به این اتفاق تصاویر آن‌ها را به اشتراک گذاشتند و ابراز ناراحتی کردند.

 

منبع: theverge.com