اسرارآمیزترین نقاط هند که هر گردشگر ماجراجویی را به خود جذب می کند

4.3
از 6 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اگر اهل ماجراجویی هستید این مناطق خطه‌ی هفتاد و دو ملت را از دست ندهید! +تصاویر
07 مرداد 1398 11:00
0

هند، شبه­ قاره‌ای دیدنی و جذاب همراه با مناطقی با شکوه است. با ما مناطق کمتر دیده شده‌ی هند را ببینید و بار سفر ببندید و آماده مسافرتی شوید که شما را متقاعد می‌­کند که تا به امروز در مورد هند اشتباه فکر می‌کردید.

 

خلیج منّار، تامیل نادو(Tamil Nadu)

آب‌هایی بی نظیر، آسمانی آبی همراه با جزیره‌ای سرسبز که ترکیب آن­ها تصویری بی­‌نظیر را نقاشی می­‌کند. منّار برای کسانی که ساحلی رایگان همراه با خودنمایی دلفین‌ها، لاکپشت‌های دریایی و وال‌ها می­خواهند، مکانی کم ­نظیر است.

خلیج منّار، تامیل نادو(Tamil Nadu)

 

مکلود­گنج، هیماچال پِرادش (Mcleodganj, Himachal Pradesh)

کوه‌هایی با راه‌های نامحسوس، که طبیعتی عالی دارند. وقتی شما به محدوده‌ی  Dhualadhar ( یکی از نقاط مرتفع رشته کوه هیمالیا) می­‌رسید، تصویری عالی را پیش رویتان خواهید دید. کمپی زیر میلیاردها ستاره، سفری دیدنی و جذاب را برای شما به همراه خواهد داشت.

مکلود­گنج، هیماچا پِرادش (Mcleodganj, Himachal Pradesh)

 

تاوانگ، آروناچال پرادش(Tawang, Arunachal Pradesh)

اگر به معابد علاقه­‌مند هستید، تپه‌های زیبای تاوانگ شما را فرا می‌خوانند. در آنجا تعداد زیادی معبد در نزدیکی هم قرار دارند، که برجسته‌ترین آن‌ها زادگاه دالایی لاماست. اگر از ماه مارس تا سپتامبر راهی تور هند باشید، با وجود اینکه برف زیادی باقی نمانده است، تابستانی خنک را تجربه خواهید کرد.

تاوانگ، آروناچال پرادش(Tawang, Arunachal Pradesh)

 

شتّیهالی،کارناتاکا(Shettihalli, Karnataka)

کلیسایی با معماری گوتیک که از غسل تعمید در رودخانه حماواتی (Hemavathi) در شهر شتّیهالی در جنوب شهر کارناتاکا به زیبایی الهام گرفته است. فقط یک سوم از کلیسا از ساحل قابل مشاهده است و واقعا حس زیبایی به همراه دارد، می­‌توانید سوار قایق شوید و تمام آن را ببینید. از این طریق می­‌توانید نزدیک کلیسا شوید و با تاریخ همراه باشید.

شتّیهالی،کارناتاکا(Shettihalli, Karnataka)

 

ماجولی، آسّام(Majuli, Assam)

ماجولی پایتخت فرهنگی زیبا و کشف نشده آسّام است، که به خاطر جشن های سالیانه شناخته شده است.  قطعا برای کسانی که می‌­خواهند بزرگترین جزیر‌ه‌ی آب‌های شیرین جهان را ببیند، می­‌تواند جذاب باشد. موقعیت آن در رودخانه براه­ماپوترا (Brahmaputra)، در بیست کیلومتری جورهات (Jorhat) است.

10 مقصد اسرارآمیز  در هند،  که هر توریست ماجراجویی را جذب می کند

 

چامپانر-پاواگاد،گجرات (Champaner – Pavagadh, Gujarat)

جذابیت تاریخی شامپانر (Champaner) ذهن شما را درگیر می­‌کند. به نظر می‌رسد تپه‌های پاواگاد قسمتی از هیمالیاست که توسط رامایانا (افسانه ای از هند باستان) حمل شده‌اند. خرابه‌های تاریخی این شهر در دامنه تپه‌های پاواگاد ایجاد شده‌اند.

چامپانار-پاواگاد،گجرات(Champaner – Pavagadh, Gujarat)

 

بینسار و آلمورا، اوتاراکند(Binsar and Almora, Uttarakhand)

ماجراجویی، جنگل گردی، دیدن حیاط وحش، رفتن به ارتفاع و آرامش، چیزهایی است که در پناهگاه حیات وحش بینسار و آلمورا می‌­توانید تجربه کنید. پس هر علاقه­‌مند به حیات وحشی باید اینجا را ببیند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کند.

بینسار و آلمورا، اوتاراکند(Binsar and Almora, Uttarakhand)

 

سیجو کاواس، مقالایا(Siju Caves, Meghalaya)

از ارتفاع، حشرات، تاریکی و یا فضای تنگ می­‌ترسید؟ دوست دارید تجربه کنید؟ اگر دوست دارید، پیمایش عمیق‌ترین غار جنوب آسیا، می‌­تواندچنین تجربیاتی را برای شما فراهم کند. بهتر است بر ترس­تان برای داشتن تجربه‌ای متفاوت غلبه کنید.

سیجو کاواس، مقالایا(Siju Caves, Meghalaya)

 

چورو، راجستان(Churu, Rajasthan)

هوا­محل بزرگ (نام قصری در راجستان هند)، قصری رنگی با 1111 درب و پنجره در چورو است. در راجستان خانه‌هایی به قدمت 1830 قرار گرفته‌اند.کرسانگاری (Ker sangri) و پاپامون گادی(papamungodi) غذاهایی هستند که حتما باید در آنجا امتحان کنید.

چورو،راجاستان(Churu, Rajasthan)

 

تیرتان والی، هیماچال پرادش(Tirthan Valley, Himachal Pradesh)

تیرتان جایی است که می‌­توانید ماجراجویی کنید، ورزش کنید، ماهیگیری کنید و به اکتشاف بپردازید. حتی اگر ماجراجویی برجسته نیستید ولی به طبیعت علاقه دارید، باز هم مکانی مناسب برای سفر شماست. چشم انداز کاج‌هایی با ظرافت خاص از هر بیننده‌ای دلربایی می‌­کند.

تیرتان والی، هیماچال پرادش(Tirthan Valley, Himachal Pradesh)

 

منبع: msn.com

کیانوش جهانمردی
کیانوش جهانمردی