Close

خیانت مرد ایرانی باعث فرود اضطراری شد

4.5
از 41 رای
خیانت مرد ایرانی باعث فرود اضطراری شد
  • 16 آبان 1396 15:00
  • 90
  • 131.8K

یک خانم ایرانی که همراه با همسر خود در حال پرواز از قطر به اندونزی بود، در بین راه متوجه شد که همسرش به او خیانت کرده است؛ او آن قدر همسرش را کتک زد که هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد و این زوج را در شهر چنای هند پیاده کرد!

همچنین این خانم در میانه پرواز زمانی که همسرش در خواب بوده با استفاده از اثر انگشت وی قفل گوشی‌اش را باز کرده و متوجه خیانت همسرش می‌شود.

وی به قدری از این اتفاق خشمگین شد که شروع به کتک زدن شوهرش کرد و حتی کارمندان کابینه هواپیما نیز نتوانستند وی را آرام کنند و در نهایت خلبان در شهر چنای جنوبی مجبور به فرود اضطراری شد و در ادامه این زن، شوهر و فرزندش از هواپیما خارج شدند.

یک مقام امنیتی گفت: این خانواده روز یکشنبه را در فرودگاه چنای گذراند و با یک پرواز باتیک ایر به کوالالامپور فرستاده شدند.

منبع : خبرآنلاین 

نظرات کاربران (90 نظر)

× در حال پاسخ به:

فرشید رجب نژاد 10 مرداد 1398 ساعت 23:51

جالبه که بعدز پیاده شدن از هواپیما دوباره به سفرشون ادامه دادن

Mostafa 15 آبان 1397 ساعت 02:51

سلام.خیانت در هر زمان و مکان از هر کدام از زوجین عملی حرام , زشت و در تمام جوامع و دایان و مذاهب فعل بسیار ناپسند محسوب میشود حتی جوامع مارکسییمی هم ارتباط یکی از زوجین یا هر دو با جنس مخالف غیر از همسر خود عملی زشت و ناپسند ودر صورت اثبات جرم تلقی می شود و مجازات سنگینی دارد در اسلام و تشیع که بهتر میدانید هر گونه ارتباط افراد متأهل با جنس مخالف که به قصد لذت بوده یا ناخواسته موجب لذت گردد فعل حرام و گناه کبیره می باشد که دین اسلام با توجه به عواقب آن به شدت مسلمین را از این عمل مقهور و مغضوب بر حذر میدارد و در صورت اثبات رابطه جنسی مورد بحث حد شرعی دارد که بعضا"اعدام به اشکال مربوطه فقهی منجر میشود..باتشکر از هموطنان خوبم...سید مصطفی موسوی ااستان صفهان

شیرین 16 مهر 1397 ساعت 17:10

دلم برا اون زنهایی میسوزه که یه شوهر جیب خالی دارن حتی یه سفر داخلی هم نرفتن تازه شوهراشون خیانت هم تا دلشون میخواد بهشون میکنن ولی بیچاره ها بخاطر بچه هاشون اعتراضی نمیکنن. معمولا زنهای متوحش مثل این خانم از خوشی زیاد متوحش شدن زنی رو تو فامیلمون میشناسم سرش که به تنش نمی ارزه تحصیلات هم نداره یه شوهر داره خوشتیپ و پولدار که با حقه خودشو بهش قالب کرده و اونقد رو مخش کار کرده با چرب زبانی و رفتار ساختگی که این شوهر کارش فقط پر کردن حسابهای بانکی این زن شده و سفرهای متعدد اروپا حالا نتیجه این شده که این خانم صب تا شب گوشی شوهرشو چک میکنه و برای کوچیکترین موردی اعتراض و دعوا را میندازه حتی یه مورد کاری با یه خانم براش خیانت حساب میشه!!! روی حرفم با مردهای این چنینیه هیچوقت تو تفریح و خوشگذرونی زنتون افراط نکنید و الا اخر عاقبتتون میشه مثل این مرد.

س ص ح پ ق 26 اردیبهشت 1397 ساعت 12:25

مگر آزادی نیست

جواد 15 اسفند 1396 ساعت 15:28

ما مردا یه زن واسمون کمه مگه زن کمه ،من خودم ۳ تا دارم پا بده ۳ تا دیگم میگیرم

پارسا 21 آذر 1396 ساعت 20:17

تا خوندم زنه بی اجازه از اثر انگشت شوهرش استفاده کرده تا گوشی که خصوصی ترین چیز یک شخص هست رو چک کنه تا آخر خط رفتم که این مرد بنده خدا با چه جانوری طرف شده. و اون جایی که این مرد اجازه داده زنش دست روش بلند کنه به مظلومیت هر چه بیشتر این مرد نازنین پی بردم. به نظر من آقایون اصلا ازدواج نکنن تا گیر همچین موجودات عجیب و غریبی نشن. زن ها قبل از ازدواج مثل فرشته ها می مونن ولی وقتی خرشون از پل گذشت و یک میلیارد مهرشون کردی چهره شیطانی (اصلی) شون رو می تونی ببینی و بعد همیشه یه جوری حق به جانب حرف می زنن که انگار همشون فرشته هستن. دم این مرد گرم که به همچین حیوانی خیانت کرده کاش پول داشت و چند تا زن دیگه می تونست بگیره.

رضا 19 آذر 1396 ساعت 16:30

با سلام
اگر انسانها عاشقانه ازدواج می کردند هیچگاه به یکدیگر خیانت نمی کردند.خیانت یعنی دوست نداشتن تو.

پیمان عمرانیان 18 آذر 1396 ساعت 04:18

کسی به شما نگفته با چشم بسته برو با یه مرد ازدواج کن دوره نامزدی ، اشنایی و این قبیلو واسه همین گذاشتن ، شما خانما هم که هزار جوره مرد رو قبل ازدواج انالیز میکنین یک درصد امکان نداره همچین مرد‌چشم چرونی رو حاظر بشین باهاش ازدواج کنین پس مشکل از خودتون بوده ،اکثر ایرانی جماعت یه اتفاقی که میفته نمیگن چیکار کردن که اینجور شده فقط کار بد طرفشونو میخان توجیح کنن ، بعد بری پیگیر بشی میبینی خانم خودش با ده تا پسر قبل ازدواج‌ بوده مدارکاش رسیده دست شوهرش شوهرشم شرایط مالی نداشته طلاق بده باز زن بگیره خب دو ملیارد مهریه هیچ کس نداره مجبور شده با خانم بمونه خب اون مرد هم ادمه ۱۰۰ سال بیشتر رو دنیا نیست دیده زندگیش داره تلف میشه رفته خیانت کرده ، اکثر کسایی که از یه نفر گله میگنن حالا چه خانم چه اقا خودشون ۸۰ درصد یه کار بدتر کردن چون هر کنشی یه‌ واکنش داره قانون کارمای طبیعت همینه تا خودت یه کاریو نکنی کسی بهت نمیکنه اون کارو یا حالا شبیهشو

صفورا 11 آذر 1396 ساعت 19:05

واقعا کنترل کردن ذهنی سخته .بستگی به آستانه تحمل افراد داره ولی چطور به آقایون اجازه ی اعمال غیر کنترلی میدین برای مثال شوهری ک زنش خیانت کرده بهش اگه بیاد وسط خیابون جلو همه پیرو جوان و بچه زنشو بکشه خفه کنه ویا کتک بزنه همه میگن حقش بوده زن چه معنی داره خیانت کنه..حالا چون زن اومده این کارو کرده باید خودشو کنترل میکرد...اصلا مگه میشه مگه داریم...ولی درکل یک حرفی میزنم هرچه زندگیو سخت تر بگیری سخت تر میگذره هرچه بیخیال تر باشی بهتر میگذره البته این گفته ام بیشتر برا خانوما صدق میکنه چون ازنظر حقو حقوقی بی دفاع ترن.درضمن خانومایی ک میگن حق خانوم بوده تا زمانی که خودتون هم جنس خودتون لگد مال میکنین چه انتظاری از مرد دارین

استاد بزرگ 10 آذر 1396 ساعت 22:49

زیاد خون خودتون رو آلوده نکنید کاری هست که شده اون آقا جوانب احتیاط رو رعایت نکرده بود اگر کلاس ایمنی رفته بود تو خطر نمیافتاد
امان از خانم های فضول خخخخخ

رضا 10 آذر 1396 ساعت 20:20

دقت کنید!


هرگاه زنی متوجه شد شوهرش با زن دیگری در ارتباط هست. آن را خیانت نپندارد.
(( علت را در خودش جستجو کند))

شک نکن !

سرگردان 10 آذر 1396 ساعت 14:06

در کل کار اشتباهی کرده زنه نباید جلوی بچه خودش اینکارو با همرش میکرد میذاشت تو یه موقعیت مناسب

زیبا احمدپور از تبریز 8 آذر 1396 ساعت 05:30

کار درستی کرد. همون طور که اگر منم مثلا قبل ازدواج مثلا فرض مثال 5 سال عاشق کس دیگه ای بودم و کتمان کردم و دروغ گفتم خودمو لایق همچین تنبیهی و طلاق میدونم. خیانت و دروغ خیلی زشته. اون هم اگر دروغ بگه همینه. خدا به ما صداقت و ارامش بده

hesam 7 آذر 1396 ساعت 18:07

عااااااااااااادت نمیکنیم ...

Miss.maleki 7 آذر 1396 ساعت 09:17

خدا بهشون رحم کرده این پرواز داخل ایران نبوده الان سوژه اینستا و تلگرام بودن از گوشی بدستا در امان بودن ????????????????☺☺☺

مشاهده نظرات بیشتر