کمپ فیل ها؛ تجربه ای متفاوت از اقامت در حیات وحش!

4.7
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
در این اقامتگاه فیل‌ ها بجای خروس ها وظیفه بیدار کردنتان را دارند! +تصاویر
24 بهمن 1398 10:00
0

اگر شما نیز به دنبال روشی منحصر به فرد برای تعامل با طبیعت در طول تعطیلات هستید، این مطلب دقیقا برای شماست. اقامتگاه تفریحی «آنانتارا گلدن تریکت» (‏مثلث طلایی)‏ به مهمانان این فرصت را می‌دهد که شب را با فیل‌هایی بگذرانند که در حال قدم زدن هستند. به لطف کلبه های جنگلی شفاف، بازدید کنندگان می‌توانند فیل ها را در محیط طبیعی زندگیشان ببینند. برای آشنایی بیشتر با این کمپ ما را در لست سکند همراهی کنید.

کمپ فیل ها؛ تجربه ای متفاوت از اقامت در حیات وحش

این حباب‌های جنگلی که با تکنولوژی پلی استر ساخته شده‌اند، مانند چشمانی روشن رو به آسمان هستند. این اتاقک‌های خوش آب و هوا که در ارتفاع حدودا 70 متری قرار دارند، بهترین مکان برای تماشای آسمان هستند. هر حباب شامل یک اتاق‌خواب و فضای نشمین همراه با تختی پادشاهی، یک حمام و روشویی است. مهمان‌ها همچنین می‌توانند از تمام امکانات رفاهی کمپ فیل‌ها که بر روی تپه‌ای مشرف به رودخانه‌های مکونگ و رواک قرار گرفته‌ است، لذت ببرند. ​

کمپ فیل ها؛ تجربه ای متفاوت از اقامت در حیات وحش

اقامت در دل حیات وحش تجربه‌ای نوآورانه است که تنها کمپ فیل‌ها در چیانگ برای شما فراهم می‌کند. این کمپ به ۲۲ فیل که در آنجا زندگی می‌کنند و همچنین به مربیان محلی که از آن‌ها مراقبت می‌کنند، کمک می‌کند. فیل‌های این منطقه تفریحی همگی از خیابان‌های شهرهای تایلند نجات داده شده‌اند و به آن‌ها این فرصت داده شده ‌است که در زیستگاه‌های طبیعی خود زندگی کنند.

کمپ فیل ها؛ تجربه ای متفاوت از اقامت در حیات وحش

کمپ فیل‌ها همچنین یک مرکز تحقیقاتی در مورد استفاده از فیل‌ها در درمان کودکان اوتیسمی دارد، آن ها خدمات خود را در حفاظت از جنگل نیز گسترش خواهند داد و نوآوری هایی در این زمینه خواهند داشت. مسئولین کمپ فیل‌ها امیدوارند این کمپ بتواند، به مردم بیازمود که چگونه به شیوه‌ای غیر تهاجمی با فیل‌ها ارتباط بگیرند. ​

کمپ فیل ها؛ تجربه ای متفاوت از اقامت در حیات وحش

مهمان ها در هتل «آنانتارا گلدن» می‌توانند تجربه شب ماندن در جنگل را نیز بصورت گزینه اضافی خریداری کنند و صبح به هتل بازگردند. نرخ هر شب از ۱۷۷۰۰ بات تایلندی (‏حدود 8 میلیون تومان – بهمن 1398) ‏برای دو نفر شروع شده و شامل یک شام خوش‌مزه نیز می‌شود. ​مینی بار، سرویس غذای ۲۴ ساعته و امکانات چای و قهوه در اختیار مهمان است.

کمپ فیل ها؛ تجربه ای متفاوت از اقامت در حیات وحش

نظر شما درباره شب ماندن در پناهگاه های حیات وحش و مشاهده رفتار طبیعی حیوانات چیست؟

منبع: mymodernmet.com

کیانوش جهانمردی
کیانوش جهانمردی