نان سوخته و سس ماهی، غذای لوکس رستوران لندنی!

3.8
از 5 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
غذای لوکس رستوران لندنی که ممکن است حالتان را به‌ هم بزند! +تصاویر
23 دی 1398 10:00
0

رستورانی لوکس در لندن منوهای بسیار جالبی ارائه می‌کند. مثلا از سال 2020 منوهایی سرو خواهد شد که از غذاهای اهالی پمپی، مسافران تایتانیک و ناپلئون بناپارت الهام گرفته شده‌ است. غذای اهل پمپی آنها از نمایشگاهی که در موزه اشمولین آکسفورد با عنوان(آخرین شام در پمپی) برگزار شده‌ است، الهام گرفته‌ شده. این غذا شامل نان کربونیزه شده (سوخته)،کره‌ی ناپلی(کره‌ی پخته شده از ماهی مرکب)، صدف ترش دودی، گارم(سس ماهی بوداده رومی)و لیپوم(دسری از پنیر پخته شده) است. همچنین رستوران مانند موزه، از یک کتاب آشپزی رومی که مربوط به قرن یکم است، برای تهیه منو استفاده می‌کند.

last-supper-at-pompeii-dish-2.jpg

فراموش نکنید که این کار بیش از یک فریب ساده برای جذب مشتری است، در واقع منویی خاص است که در نظر دارد با ایجاد پیوندی بین گذشته و حال، به مشتریان خود در درک درست و تاریخی در مورد غذای مردمی که تا سال 79 قبل از میلاد مسیح می‌زیسته‌اند، کمک کند.

نان سوخته (کربونیزه) و سس ماهی، در این رستوران لندنی غذایی از شهر پمپی بخورید.

ژا استورجیس، مدیر موزه‌ی اشمولین می‌گوید: «در فرهنگ غذایی امروز، به ندرت اتفاقی خوب مانند این پیش می‌آید که پلی بین ما و مردمان باستانی باشد.» اشمولین مسابقه‌ای برگزار می‌کند و افرادی که دوست دارند این غذا را به طور رایگان مصرف کنند، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. در غیر اینصورت، باید 115 دلار برای صرف این غذا بپردازند. شما حاضرید حتی به صورت رایگان هم این غذای عجیب را امتحان کنید؟

last-supper-at-pompeii-dish-3.jpg

last-supper-at-pompeii-dish-1.jpg

last-supper-at-pompeii-dish-4.jpg

 

منبع: matadornetwork.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.