بهترین زیپ لاین های دنیا

4.7
از 6 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
13 خرداد 1395 08:00
0

برای گردشگرانی که همیشه در جست و جوی هیجانند شاید هیچ گرینه ای مناسب تر از زیپ لاین نباشد که هم هزینه مناسبی دارد و هم هیجان فوق العاده زیاد. اگر به دنبال بهترین زیپ لاین های دنیا هستید در اینجا لیستی از آنها را می بینید که بر اساس سرعت و طولشان انتخاب شده اند:

10. زیپ لاین های کوه Heavenly ( دریاچه تاهو،کالیفرنیا)

این زیپ لاین کمی طولانی تر از آن است که انتظارش را دارید. زمان پایین رفتن نمایی از دریاچه تاهو، قله پیرامید و تالاک را نیز می بینید. این زیپ لاین تنها یک سال است که راه اندازی شده، سرعت آن به 64 کیلومتر در ساعت و طول آن 300 متر است. زیپ لاین دیگر که درست در کنار آن قرار دارد از این هم بهتر است. طول آن یک کیلومتر و سرعت آن به 88 کیومتر در ساعت می رسد و رشته کوه های کارسون و سیرا نیز در مسیر وجود دارند.

بهترین زیپ لاین های دنیا

9. زیپ لاین نیویورک، تور Canopy

این زیپ لاین فقط دو ساعت و نیم با شهر نیویورک فاصله دارد و طولانی ترین، بلندترین و سریع ترین زیپ لاین در شمال آمریکا می باشد. این تور سه ساعته زیپ لاین از قله کوه Hunter شروع می شود. سپس از آنجا می توانید از 5 زیپ لاینی که کنار هم قرار دارند به پایین برگردید. البته اگر می خواهید خود را به چالش بیشتری بکشید یک زپ لاین (zap line) نیز در این تور وجود دارد که باید با نیروی بدن خود در طول آن حرکت کنید.

بهترین زیپ لاین های دنیا

8. تور ZIPTREK ECO (کویینزتاون، نیوزلند)

نیوزلند که به خاطر فعالیت هایی که در محیط طبیعی ایجاد می کند معروف است در زیپ لاین هم پیشتاز است. به خصوص با ZIPTREK ECOTOURS که شیب دار ترین زیپ لاین دنیا را دارد و سرعت آن به 64 کیلومتر در ساعت می رسد.

بهترین زیپ لاین های دنیا

7. تور SPELEO، ناپل، ایتالیا

اگر این تونل های پر پیچ و خم که در زیر خیابان های ناپل قرار دارد را نبینید این شهر را کامل ندیده اید. برای هیجان بیشتر در این تور این گزینه را دارید که با یک زیپ لاین از روی آب انبار عبور کنید. این زیپ لاین در پایان این تور دو ساعته قرار دارد و مسیر آن خیابان های متروکه شهر که در طول این تونل های پر آب رها شده اند را می پیماید.

بهترین زیپ لاین های دنیا

6. زیپ لاین غار جاگوار، بلموپان، بلیز

با این زیپ لاین به اعماق غار جاگوار می روید. در این تور مسافران با اتوبوس به جنگل های بارانی بلیز می روند. از غارهای قدیمی مایا دیدن می کنند، از پل های معلق عبور می کنند و استالاکتیت و استالاگمیت های غار را می بینند.

بهترین زیپ لاین های دنیا

5. ZIPFLYER، کاتماندو، نپال

با این زیپ لاین به طول حدود 2 کیلومتر فرصت کافی خواهید داشت (حدود دودقیقه) از مناظر زیبای کوه های کاتماندو لذت ببرید. این زیپ لاین با سرعت بالای 100 کیلومتر در ساعت یکی از بلند ترین و شیبدار ترین زیپ لاین های جهان است که حدود 600 متر از طول آن مسیر کاملا عمودی است.

بهترین زیپ لاین های دنیا

4. TREETOP CRAZY RIDER، جنگل اوریمبا، استرالیا

TREETOP در واقع ترکیبی از ترن هوایی و زیپ لاین است که یک کیلومتر طول و 17 متر ارتفاع دارد و در جنگل اوریمبا قرار دارد. گردشگران از سراسر دنیا به این جنگل می روند تا این مسیر 5 دقیقه ای پر از هیجان را تجربه کنند. این ترن در سال 2014 ساخته شده است.

بهترین زیپ لاین های دنیا

3. زیپ لاین کوه STOWE، ورمونت، آمریکا

با این زیپ لاین که از بلند ترین قله ورمونت شروع می شود یک هیجان پر از آدرنالین را با 1.3 کیلومتر طول و سرعت 96 کیلومتر در ساعت تجربه می کنید! سپس این تور دو ساعته با زیپ لاین Haselton ئ نمای زیبایی از کوه های سبز ورمونت ادامه می یابد و نهایتا با زیپ لاین Perry Merrill و ارتفاع پایین آن که در نزدیکی درختها حرکت می کند خاتمه می یابد.

بهترین زیپ لاین های دنیا

2. زیپ لاین KAPOHOKINE، هاوایی

این زیپ لاین مسافران خود را به میان درختان و آبشارهای جنگل های هیلو در هاوایی می برد. در میان راه با عبور از پل ها و پله های معلق به خط آخر یعنی خط 8 که طولانی ترین زیپ لاین مسیر نیز هست می رسید.

بهترین زیپ لاین های دنیا

1. زیپ لاین ROYAL CARIBBEAN OASIS CLASS

این زیپ لاین بر روی کشتی تفریحی مجلل Caribbean ساخته شده است. طول آن 24 متر و رایگان می باشد. به همین دلیل گردشگران زیادی را در طول روز به اسکله می کشاند.

بهترین زیپ لاین های دنیا



منبع: fodors

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.