اقامت در یکی از بزرگترین استادیوم های ورزشی اروپا ‏

4.5
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
میهمان مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ باشید ‏+ تصاویر
28 تیر 1396 08:00
0

سایت Airbnb همیشه اقامتگاههای عجیب و در عین حال منحصر به فردی را پیشنهاد می دهد. حالا یک خانواده خوش شانس طرفدار فوتبال این فرصت را دارند که یک شب را در یکی از معروف ترین و بزرگترین استادیوم های ورزشی اروپا بگذرانند، استادیوم ورزشی آلیانس آرنا در مونیخ . علاوه بر اینها می توانند با یکی از فوتبالیست های مشهور نیز دیدار کنند. در حقیقت این فوتبالیست مشهور میزبان آنها در این دو روز خواهد بود و او کسی نیست جز مدافع مشهور تیم بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان ، ژرومه بواتنگ.

اما اقامت در چنین جایی فقط با پرداخت هزینه امکان پذیر نیست ، بلکه باید به اندازه کافی خوش شانس بود که در مسابقه ای که برگزار می شود برنده شد. خانواده هایی که می خواهند شانس خود را برای اقامت در این خانه ورزشی بزرگ امتحان کنند باید تا 23 جولای خودشان را به این سایت معرفی کرده و بهترین خاطره فوتبالی که دارند را به اشتراک بگذارند. در حقیقت این خاطره آنهاست که کلید ورودشان به استادیوم ورزشی آلیانس آرنا خواهد بود.

برنده می تواند دو روز را در این استادیوم ورزشی بزرگ بگذراند و تماشاگر مسابقات آئودی کاپ 2017 باشند که از 1 آگوست آغاز می شود. به آنها اتاقی با امکاناتی از جمله Wi-Fi ، تختخواب و صبحانه رایگان داده می شود که در چند قدمی خط کنار زمین قرار دارد. در طول این دو روز این خانواده می تواند مسابقات فوتبال بین تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید  و همچنین مسابقه بین لیورپول و ناپولی را از جایگاهی ببینند که هیچیک از تماشاچیان دیگر تجربه آن را ندارند. برای بسیاری از علاقه مندان به فوتبال این یک رویا خواهد بود.

یک شب اقامت آنها زیر سقف ورزشگاه 75000 نفری آلیانس آرنا مونیخ تجربه ای منحصر به فرد خواهد بود. آنها کل ورزشگاه را بعنوان اتاق خواب خود در اختیارشان خواهند داشت !

شرکت کنندگان در این مسابقه باید ساکن یکی از کشورهای انگلستان ، ایتالیا ، اسپانیا یا آلمان باشند تا بتوانند در مسابقه شرکت کنند.

اقامت در یکی از بزرگترین استادیوم های ورزشی اروپا ‏

اقامت در یکی از بزرگترین استادیوم های ورزشی اروپا ‏

اقامت در یکی از بزرگترین استادیوم های ورزشی اروپا ‏

منبع : lonelyplanet

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.