بهترین هتل های مینیمال سراسر دنیا را بشناسیم

4.5
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هتل مینیمال چیست و بهترین‌هایش در کجای دنیا قرار دارند؟ +تصاویر
24 تیر 1398 10:00
0

مینیمالیست‌ها، در پی زندگی با حداقل‌ها هستند. از نظر آنها، مالکیت اموال و وسایل، گاهی اوقات راه چیزهای مهم‌تر را سد می‌کند. مسافران مشتاق، ارزش کشف جهان را می‌دانند و به طور کلی، پول خود را برای چیزهایی مهم‌تر از خریدن یک ماشین جدید، هزینه‌ می‌کنند. حتی اگر مینیمالیست نیستید، بدانید که وقتی دست و پای خودتان را با انواع ابزار و وسایل و متعلقات نبسته باشید، حس خاصی از آزادی را تجربه خواهید کرد.

در عین حال،‌ آنهایی که هنوز قصد ندارند از داشته‌هایشان دست بکشند، دست کم می‌توانند در این ۱۰ هتل مینیمال فوق العاده، طعم زندگی ساده را بچشند.

۱۰-  پاد سنگاپور (THE POD SINGAPORE)

10-Stunning-Minimalist-Hotels-Pod-Singapore.jpg

موقعیت مکانی هتل کپسولی پاد بوتیک، خاک سنگاپور است. این تخت خواب‌های ظریف و زیبا به همراه صبحانه، برای کسانی که تنها می‌خواهند جایی داشته باشند که بتوانند در آن، چند ساعتی چشم بر هم بگذارند و استراحت کنند، اقامتگاه مناسبی به شمار می‌رود. تا وقتی که با خوابیدن در کنار سایر مهمانان هتل مشکلی نداشته باشید، می‌توانید در کنج راحت و دنج خودتان با نور و پاتختی های جداگانه استراحت کنید.

اتاق چمدان هست، اما تعداد آنها زیاد نیست، چون تمام فضای هتل، به ۱۰۰ جای خواب اخثصاص پیدا کرده است. این تخت خواب‌ها، برای راحتی و آرامش طراحی شده و هتل، به جای تلویزیون و کاناپه، خدمات سرایداری و امنیتی را در اختیار مسافران می‌گذارد.

 

۹- لوسی در آسمان (Lucy in the Sky)

10-Stunning-Minimalist-Hotels-Lucy-in-the-Sky-Netherland.jpg

هتل Lucy in the Sky، مناظری منحصر به فرد از خط آسمان هلند را پیش رویتان قرار می‌دهد. سه نوع اتاق مختلف وجود دارد، که هر کدام به اندازه ۲ نفر ظرفیت دارد.

این هتل، در واقع یک مینی هتل است، چرا که هر واحد، تنها جای خواب دارد، به اضافه دوش و یک گنجه. لوسی، از میان پنجره های شفافش، نمای آسمان را هم به شما هدیه می‌دهد و در عین حال به مهمانان قول داده می‌شود که حریم خصوصی آنها، به طور کامل حفظ شود.

 

8- کرینی هتل سانتورینی (KIRINI HOTEL SANTORINI)

10-Stunning-Minimalist-Hotels-Kirini-Hotel-Santorini.jpg

این هتل، در میان تمام گزینه‌های رزرو معتبر برای مسافرت، تقریبا بهترین امتیاز را دارد. کرینی هتل سانتورینی، در یونان قرار دارد و در مکان درجه یکی واقع شده است. مهمانان می‌توانند بیرون اتاق‌هایشان بنشینند و از چشم انداز بی نظیرِ پیش رو لذت ببرند.

تمامی اتاق‌ها، کاملا ضد صدا هستند و راحتی به شکل بالش‌های نرم و امکانات لوکس حمام، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در این هتل به چیز زیادی احتیاج پیدا نمی‌کنید، چرا که نمای آبی و سفید آن، مسافران نگران و خسته را تشویق می‌کند که بنشینند، تکیه بدهند و در کنار استخر استراحت کنند.

 

۷- هتل توره د پالما (TORRE DE PALMA WINE HOTEL)

10-Stunning-Minimalist-Hotels-Torre-de-Palma-Wine-Hotel.jpg

بازدید کنندگان هتل توره د پالما، هرگز باور نخواهند کرد، که سازه اصلی این هتل، در قرن چهاردهم ساخته شده است. این قصر بزرگ، پر است از تجهیزات لوکس و مدرن، از جمله اقامتگاه‌ کنار استخر. اتاق‌ها، به سادگی و با کم‌ترین اقلام مورد نیاز تزئین شده‌اند و همین موضوع، احساس بودن در خانه خودتان را به شما می‌دهد.

می‌توانید از میان گزینه‌های پیش رویتان، اتاق دو نفره خلوت را انتخاب کنید، یا به سراغ سوئیت مستر آن بروید، که حال و هوایی صحرایی دارد. این هتل، با بقایای یک ساختمان باستانی، مربوط به سال ۱۳۳۸ میلادی ساخته  شده و در پرتغال قرار دارد.

 

۶- هتل بیامونت (THE BEAUMONT HOTEL)

10-Stunning-Minimalist-Hotels-Beaumont-Hotel-London.jpg

هتل بیامونت در لندن یک سوئیت بزرگ دارد، که مایه حسادت تمام مینیمالیست‌های دنیاست. سوئیتی که توسط هنرمندی به نام آنتونی گورملی (Antony Gormley) طراحی شده و بیامونت، ماموریت طراحی این اتاق منحصر به فرد را در سال ۲۰۱۴ به او داد تا به صورت نمادین، به مفهوم زندگیِ ساده، ادای احترامی کرده باشد.

این اتاق که با دیوارهایی از چوب تیره و تختی بلند، ساخته شده، در مجموع حس و حالی جادویی و رازآلود دارد. دیوارهای آن، ضد صدا هستند و مهمانان واقعا می‌توانند در آرامش کامل، استراحت کنند.

 

۵-  خانه درختی در هارادسِ سوئد (TREEHOUSE IN HARADS)

10-Stunning-Minimalist-Hotels-Treehouse-in-Harads-Sweden.jpg

مسافرانی که می‌خواهند شب را در میان شاخه‌های درختان سپری کنند، می‌توانند در این هتل مینیمال سوئدی و مرتفع، به این آرزوی خود برسند. خانه درختی در هارداس، به لطف ذهن خلاقِ کنت و بریدا جنسون لیندوال (Kent and Britta Jonsson Lindvall)، در سوئد متولد شد. این رویای این دو نفر بود که هتلی متشکل از خانه‌های درختی بسازند و امروزه، مردم از سراسر دنیا، برای لذت بردن از همین ایده‌ی ساده، به اینجا می‌آیند.

مهمانخانه‌ی مجاور به صورت یک رستوران درآمده و از بازسازی یک بنای ۱۰۰ ساله حاصل شده است. این زوج، تصمیم گرفتند که جذابیت و سادگی مهمانخانه را حفظ و از همان الگو، برای طراحی اتاق‌های هتل درختی‌شان استفاده کنند. تمام چیزی که مهمانان، در این هتل نیاز دارند، یک تخت خواب است که وقتی با منظره‌ای فوق العاده همراه شود، دیگر چیزی کم ندارد.

 

۴-  ویلای آنِمولیا (ANEMOLIA VILLA)

10-Stunning-Minimalist-Hotels-Anemolia-Villa.jpg

این ویلا، جشنواره‌ای است از محیط طبیعی و سادگی‌های مدرن و امروزی. ویلای آنمولیا، در یک ساختمان دوستدار محیط زیست در منطقه‌ی جذاب Megalochori واقع شده و گریزگاهی آرامش‌بخش را به مهمانانش وعده می‌دهد؛ یکی از نخستین اقامتگاه‌ها در منطقه ترک نشین یونان، که در عین چیدمان و وسایل ساده‌اش، بسیار هم لوکس است.

برای آرامش هرچه بیشتر، حمام‌های داغ هم در دسترس است، اما شما در اتاقتان، جز یک تخت خواب گرم و نرم و سفید، چیز دیگری پیدا نخواهید کرد. ویلاها، اغلب در ادای احترام به طبیعت ساخته شده‌اند و باغِ کاملا چیدمان شده‌ای دارد که آرامشی عجیب را به مهمانان منتقل می‌کند.

 

3-   هتل آواسی (AWASI HOTEL)

10-Stunning-Minimalist-Hotels-Awasi-Hotel.jpg

هتل آواسی، هر چیزی که مورد نیاز یک مسافر برای یک راحتی و هیجان است را در خود دارد؛ هتلی که در شیلی و آرژانتین واقع شده و بهترین ویژگی آن، محیط اطرافش است.

دره‌ها، شکاف‌ها و کوه‌ها، تنها به یک اشاره در دسترس شما خواهند بود و پیشنهادهای ویژه آواسی، در هر کدام از این مناطق، برنامه‌های جداگانه‌ای را در بر می‌گیرد. در کنار چشم اندازهای آرام و ساکت، اتاق‌های این هتل هم در کمال سادگی و بسیار خلوت چیدمان شده‌اند و برای رفع خستگی پس از یک روز پر از ماجراجویی در طبیعت، بسیار مناسب به نظر می‌رسند.

 

۲-   دستریتو کَپیتال (DISTRITO CAPITAL)

10-Stunning-Minimalist-Hotels-Distrito-Capital.jpg

زیباترین مناظر از مکزیکو سیتی را می توانید در دستریتو کپیتال ببینید؛ مناظری که نظیرش را هرگز و در هیچ کجای دیگر نخواهید یافت. این لذت ساده، در واقع قلب تپنده منطقه مرکز شهر است. آسمان خراش‌ها، تنها چند سانتی متر با شما فاصله دارند و خط آسمان شهر در شب، واقعا دیدنی است. به هر حال، مسافران، در اینجا می‌توانند فارغ از شلوغی‌ها و برو و بیای مکزیکو سیتی، در اتاق زیبای خود استراحت کنند و صبح، با نمای کل شهر، از خواب بیدار شوند؛ منظره‌ای که از پنجره‌های تمام قد (از کف تا سقف) اتاق پیداست.

مینیمالیست‌ها، داخل اتاق، بسیار شاد و خوشحال خواهند بود، چون تنها چیزهایی که در اتاق وجود دارد، یک تخت خواب ساده، فضای نشیمن و یک میز برای انجام کار است. بررسی‌ها و اظهار نظرهایی که درباره دستریتو کپیتال انجام شده، به خوبی گویای همه چیز است؛ تعریف و تمجیدهایی درباره تجهیزات و وسایل لوکس هتل، نورپردازی‌های مدرن و حمام‌های فوق العاده‌اش.

 

1-   هتل چشم انداز ژووه  (JUVET LANDSCAPE HÔTEL)

10-Stunning-Minimalist-Hotels-Juvet-Landscape-Hotel.jpg

احتمالا مسافران، از دیدن یک سازه سنگی غول پیکر، آن هم جایی در بین مزارع وادالِ نروژ، شگفت زده خواهند شد. این اولین هتل چشم انداز در سرتاسر اروپاست که در مزرعه بورتیگاردن (Burtigarden) در آلستاد (Alstad) واقع شده است.

این منطقه روستایی و ساکت، چیزی است که هتل، به شدت به آن افتخار می‌کند. مهمانان می‌توانند در حالی که در اتاق‌های خصوصی خودشان هستند، از معماری فرهنگی غنی و طبیعت نروژ لذت ببرند. آنها ۹ اتاق دارند که برای راحتی و حفظ حریم شخصی مسافران، آنها را به طور کامل از هم جدا کرده‌اند. هر اتاق، منظره اختصاصی خودش را از جنگل‌های شبح‌وار منطقه دارد، به اضافه امکانات اسپا در محل.

آیا شما هم طرفدار هتل‌های مینیمال شدید یا اتاق‌هایی با امکانات فراوان را بیشتر ترجیح می‌دهید؟

 منبع: thetravel.com