بلندترین هتل جهان در دهه 2020 در دبی افتتاح خواهد شد!

4.4
از 14 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
دبی بزودی از شگفتی جدیدش در دنیا رونمایی خواهد کرد! +تصاویر
03 بهمن 1398 11:00
11

معماران دائماً در تلاش‌اند تا طراحی جدیدی را عرضه کنند و با آن، در تاریخ ماندگار شوند، زیرا درواقع، این همیشه بخشی مهم از مأموریت آن‌ها بوده است. به همین دلیل، بزودی شاهد ساخته‌ شدن بلندترین هتل جهان خواهیم بود. این هتل جدید و مرتفع در طی چند سال آینده در دبی افتتاح می‌شود و دبی باز هم یکی از (-ترین)های خود را به رخ جهانیان خواهد کشید!

تاریخ‌سازی

همان‌طور که توسط شرکت توسعه‌دهنده فرست گروپ (First Group) تأیید شده است، بهیموث (Behemoth: نام بهیموث به استعاره از اشیاء غول‌پیکر به‌کاربرده می‌شود.) معروف به برج سیل (Ciel Tower) قرار است با ارتفاع سرسام‌آور 360.4 متر (1،182 فوت) ساخته شود. این برج حدوداً دارای 1200 سوئیت لوکس با اقامتگاه‌های مختلف است که در 82 طبقه مجزا قرار دارند.

بلندترین هتل جهان در دهه 2020 در دبی افتتاح می‌شود

البته بد نیست بدانید که در سال 2018، هنگامی‌که هتل گورورا (Gevora) با ارتفاع 356 متر (1،168 فوت) ساخته شد، دبی افتخار داشتن 'بلندترین هتل جهان' را از آن خود کرد. همچنین دریافت گواهینامه‌ای از رکوردهای جهانی گینس نیز برای بلندترین هتل جهان یکی دیگر از افتخارات ساخت این هیولای لوکس بود!

بلندترین هتل جهان در دهه 2020 در دبی افتتاح می‌شود

هدف شرکت فرست گروپ (First Group) تضمین صدور گواهینامه مورد نیاز برای ساخت برج سیل (Ciel Tower) است تا به‌طور رسمی به بلندترین هتل روی کره زمین تبدیل شود. این برج در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 افتتاح خواهد شد و البته، این ساختمان به لیست طولانی هتل‌های فوق‌العاده بلند همچون گورورا (Gevora)، جی‌دبلیو ماریوت مارکوئیز (JW Marriott Marquis)، برج رز (Rose Rayhaan) و برج العرب (Burj al Arab) اضافه می‌شود.

بلندترین هتل جهان در دهه 2020 در دبی افتتاح می‌شود

 

منبع: thetravel.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.