خاطرات سفرهای ارمنستان

تا اطلاع ثانوی زمینی به ایروان سفر نکنید

مقاصد : ایروان

سفر بنده اواخر شهریور ماه به شهر ایروان انجام شد با توجه به برگزاری کنسرت در ایروان و پر بودن بلیت های پرواز مجبور شدیم به مسیر زمینی اکتفا کنیم. چون سفرنامه های ارمنستان رو زیاد خونده بودم، میدونستم جاده زمینی تعریفی نداره.. من بلیت

فریبا حسن بیگی
3.6

مقاصد : ارمنستانایروان

در سفر به ارمنستان، برای برگشت به ایران نیاز هست که تست پی سی آر شما ۹۶ ساعت اعتبار داشته باشه. مبلغ تست نفری ۱۵۰۰۰ درام هست و دلار هم نمیگیرن و فردای روز تست جواب شما آماده هستش. بعضی از آزمایشگاه ها در فرودگاه

Hamed.rb
3.8

مقاصد : ارمنستانایروان

قسمت شد برای زدن واکسن کرونا در ارمنستان اقدام کنیم، پس راهی شدیم. اونجا تور لیدر به ما گفت که برای زدن واکسن فقط سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته میتونید اقدام کنید که بعدا کاشف بعمل اومد که کار داشته و میخواسته زودتر

Hamed.rb

مقاصد : ارمنستان

با دوستان رفته بودیم دریاچه سوان ارمنستان، قایق‌های روی آب و دیدیم و تصمیم گرفتیم بریم قایق پدالی سوار شیم، ما چهارتا خانوم بودیم، لیدرمون با مسول قایقا صحبت کرد و دوتا قایق دادن به ما، سوار شدیم و قرار شد نیم ساعت دیگه برگردیم،

مقاصد : ارمنستان

توی ارمنستان با بچه‌ها رفتیم خرید و یکم میوه و نوشیدنی از فروشگاه خریدیم و اومدیم بیرون،  نزدیک فروشگاه یه پارک بود رفتیم نشستیم و یکم از فضا استفاده کردیم و لذت بردیم. بچه‌ها گفتن بیایید هندوونه رو بخوریم که گشتیم دیدیم چاقو نداریم، گفتیم

3.5

مقاصد : جهانارمنستان

با تور رفته بودیم ارمنستان که موقع برگشت یکی از دوستام با لیدرمون بحث و قهر کرد. گفت من با اینا نمیام، ما هم رفتیم میونه‌داری که مونا جان ما الان کرج یا قم نیستیم که خودمون برگردیم، کوتاه بیا، رفتیم تهران میریم آژانس پدرشو

2.7

مقاصد : ایروان

اولین بار بود که تصمیم گرفتیم با ماشین خودمان یه سفر به ارمنستان برویم. یه ماشین رانای صفر خریده بودم، با دوستی در این مورد مشورت کردم که گفتند ماشینتون نو هست مشکلی پیش نمیاد . ماشین رو کاپوتاژ کردم و بار و بنه سفر

-nazarian
4.1

مقاصد : ارمنستان

تابستان ٩٦ براى عزیمت به ارمنستان راهى فرودگاه شديم، طبق معمول پاركينگ شماره‌ى ٣ فرودگاه امام نصيبمان شد. كفش كالجِ چرمى نسبتا تنگى بدون جوراب به پا داشتم و چون اتوبوسى براى رفتن به سالن نبود ناچار پياده رفتيم. مسير خيلى طولانى نيست اما كفشِ نامناسب

روزبه شهنواز

مقاصد : ارمنستان

مثل خیلی از دهه شصتی ها تاریخ تولد من در شناسنامه 30 شهریور است! تاریخی که هیچ وقت آن را بعنوان روز تولد بخاطر ندارم. اواخر شهریور بود و زمینی عازم ارمنستان بودیم، پاسپورت را تحویل مامور کنترل گذرنامه داده بودم. طبق معمول تا خوردن