نگاهی به مترو روسیه

4.6
از 11 رای

اگر از مسافران تور روسیه در مورد جاذبه‌های این کشور سوال کنید، یکی از مواردی که حتما از آن نام می‌برند مترو روسیه است! شاید تعجب‌آور باشد که مترو روسیه و ایستگاه‌های آن به یکی از دیدنی‌‌ترین نقاط این کشور تبدیل شده‌ است اما با دیدن این ویدئو احتمالا هر کسی شیفته این ایستگاه‌های جذاب مترو روسیه می‌شود.

مترو روسیه، جاذبه‌های زیرزمینی

جاهای دیدنی مسکو، بسیار است و به تمام این دیدنی‌ها باید، ایستگاه‌های مترو شهری را هم اضافه کرد. مترو روسیه از آن دست جذابیت‌های دیدنی، زیر پوست شهر است. مترو در مسکو، 14 خط و 212 ایستگاه دارد و از بین این 212 ایستگاه، 44 ایستگاه در بطن اماکن تاریخی قرار گرفته است یا بهتر بگوییم خود یک موزه تاریخی جذاب است. به همین دلیل هم هست که بسیاری از مسافران تور مسکو از مترو برای گردش‌ و پرسه در شهر استفاده می‌کنند.

برای نمونه، ایستگاه میدان انقلاب در مترو روسیه که با مجسمه‌های برنزی از شخصیت‌های انقلابی روسیه پر شده است یا ایستگاه کیفسکا مترو روسیه، که با طراحی ویژه و باشکوه و تزئینات زیبای خود در فهرست 10 ایستگاه مترو برتر دنیا قرار گرفته است. زیبایی و طراحی ویژه این ایستگاه‌ مترو روسیه، جا به جا شدن با قطار‌‌های متروی شهری را به حرکت در تونل تاریخ و زمان شبیه کرده است و همین حس و حال و جذابیت هم، مترو روسیه را حسابی سر زبان‌ها انداخته است.