چابهار؛ یک بندر و یک دنیا جاذبه

4.5
از 246 رای

چابهار یکی از مناطق جذاب گردشگری ایران است که مقصدی مطلوب برای طبیعت‌دوستان و طرف‌داران ساحل و دریا محسوب می‌شود. این شهر بندری به‌قدری زیباست که در اولین نگاه، شما را شگفت‌زده می‌کند. جاهای دیدنی چابهار برای هر ایرانی که اهل سفر باشد، حیرت‌انگیز است. از کوه‌های مریخی و جذابیتشان گرفته تا تلاقی دریا و کویر در ساحل درک، همه و همه شما را ترغیب می‌کند تا برای یک بار هم که شده، با تور داخلی راهی چابهار شوید و از نزدیک، جادوی طبیعت را ببینید.

در این ویدئو، برای چند دقیقه به بندر چابهار در سیستان‌وبلوچستان می‌روید، از میزبانی زلال و گرم آب و آفتاب در جنوب ایران لذت می‌برید، در جاده‌ای که به کوه‌های مریخی منتهی می‌شود حرکت می‌کنید و پس از اینکه جاذبه‌های چشم‌نواز و دل‌نشینی را پشت‌سر می‌گذارید، در نهایت به اسکله‌ای بسیار تماشایی می‌رسید که زیبایی‌اش بی‌نظیر است. اسکله بریس که با صخره‌های بلند احاطه شده، به گردشگران این امکان را می‌دهد که در ارتفاع زیاد، دریا، لنج‌ها و قایق‌های چوبی را تماشا کنند.  

چابهار؛ بندری به وسعت چندین جاذبه

جنوب ایران با انبوه جاذبه‌هایی که اغلب نشانه‌ای از دریا دارند، مقصدی ایدئال برای کسانی است که به طبیعت علاقه‌مندند. به همین دلیل هرساله مسافران بسیاری با تور جنوب به‌ویژه در فصل‌های سرد سال سفر می‌کنند. چابهار یکی از مناطق جنوبی ایران است که مقصدی محبوب میان مسافران جنوب به شمار می‌آید. همان‌طور که در این ویدئو می‌بینید، جاذبه‌های این بندر ازجمله کوه‌های مریخی و اسکله بریس، آن‌قدر دیدنی هستند که کمتر کسی می‌تواند از تماشای آن‌ها هنگام سفر با تور چابهار صرف‌نظر کند.