زیبایی آبنمای برج مالزی

4.2
از 9 رای

مالزی یکی از کشورهایی است که به واسطه فرهنگ‌ها و ملیت‌های گوناگونش، جاذبه‌های بسیاری برای بازدید دارد و برج‌های دوقلوی پتروناس، از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود و کسی که با تور مالزی به این کشور سفر می‌کند، بدون بازدید از این دو آسمان خراش باابهت و آبنمای برج مالزی، نباید این کشور را ترک کند!

یک قاب متفاوت از برج‌های دوقلوی مالزی و آبنمای KLCC

در مالزی زمانی که غروب از راه می‌رسد، چراغ‌های برج‌ های دوقلوی پتروناس روشن می‌شود و فضا را برای نمایشی جذاب آماده‌ می‌کند. این منظره تماشایی از آبنمای برج های مالزی، برای هر گردشگری دیدنی است و نگاه‌ها را مجذوب خود می‌کند؛ چراکه بیننده، شاهد ترکیب زیبایی از رقص آب و نور و همزمان، پخش موسیقی است. البته آبنمای برج مالزی تنها یکی از هزاران دیدنی جذاب مالزی است که با سفر با تور کوالالاپور، می‌توانید به سراغش بروید. اما به غیر از برج‌های دوقلو، فراموش نکنید که از جاذبه‌های متنوع طبیعی و تفریحی مالزی هم استفاده کنید. در این زمینه برای داشتن برنامه‌ای دقیق برای بازدید از هر یک از آن‌ها، می‌توانید از راهنمای سفر به مالزی کمک بگیرید و از زمان خود به خوبی استفاده کنید.

مالزی کشوری با طبیعت بی‌نظیر و در عین حال شهری با سازه‌های مدرن است و به دلیل اینکه از کشورهای مسلمان به شمار می‌آید، علاوه بر گردشگران سراسر دنیا، در بین ایرانی‌های مسلمان هم محبوبیت بسیاری دارد. یکی از بهترین راه‌های سفر به مالزی، انتخاب تور اقساطی است. با استفاده از این تور، می‌توانید هزینه‌های سفر خود را در اقساط پرداخت کنید و سنگینی قیمت‌های زیاد یک سفر خارجی را از روی شانه‌های خود بردارید! در ادامه همراه ما باشید تا ویدئویی زیبا از آبنمای برج های مالزی تماشا کنیم و از آن لذت ببریم.