پرسه در تاریخ و طبیعت وان ترکیه

4.9
از 13 رای

شهر وان ترکیه، مقصد محبوب بسیاری از ایرانی‌هاست. این شهر که در شرق این کشور واقع شده است، جاذبه‌های تماشایی و منحصربه‌فردی دارد. مسافت اندک این شهر تا ایران باعث شده که محبوبیت آن میان ایرانیان بیشتر شود و سفر با تور وان، انتخاب بسیاری از ایرانی‌ها باشد. در این ویدئو، برای لحظاتی به شهر وان در ترکیه می‌روید، در حال‌وهوای تاریخی شهر پرسه می‌زنید و ضمن لذت بردن از زیبایی‌های این شهر، برخی از جاهای دیدنی وان را تماشا می‌کنید.

لمس خنکی دریا در ساحل وان ترکیه

ترکیه کشوری با جاذبه‌های رنگارنگ است؛ از قلعه‌ها و شهرهای تاریخی تا سواحل و جزایر دل‌پذیر، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا این کشور، مقصدی محبوب میان گردشگران سراسر دنیا باشد و بسیاری از افراد با تور ترکیه سفر کنند. هریک از شهرهای گوناگون این کشور پرگردشگر، با جاذبه‌های متنوع میزبان گردشگران هستند. همان‌طور که در این ویدئو می‌بینید، وان یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که به‌عنوان مقصدی محبوب در میان ایرانی‌ها شناخته می‌شود.

بازدید از آثار بی‌نظیر تاریخی و تکاندن خستگی‌ها در ساحل وان ترکیه، از مواردی است که باید در برنامه‌ریزی‌های سفرتان به وان قرار دهید. البته پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر به این شهر پرطرف‌دار، راهنمای سفر به وان ترکیه را بخوانید و از نکات سفر به این مقصد مطلع شوید. اگر گربه‌ها را دوست دارید، ملاقات با گربه‌های شهر وان را فراموش نکنید؛ چراکه گربه‌های وان، به‌دلیل نژاد منحصربه‌فردشان، شهرت ویژه‌ای در جهان دارند. اگر قصد دارید تعطیلات عید، به مقصدی خارجی و نزدیک سفر کنید، تور وان نوروز می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد.