مراقب باشید، خطر دزدی میمون ها!

4.7
از 26 رای

میمون‌ها را که می‌شناسید، به دزدی معروف هستند! این موجودات زبروزرنگ، فقط به چند لحظه غفلت شما نیاز دارند تا آنچه می‌خواهند از شما دزدی کنند! با این حال، دزدی میمون ها به قدری جالب هست که گردشگران در سفرشان با تور مالزی، به عنوان یک جاذبه از آن‌ها دیدن می‌کنند.

میمون های دزد و مسافران مال‌باخته!

میمون‌ها در آسیا جاذبه‌های گردشگری بسیاری به وجود آورده‌اند و مالزی هم از این قاعده مستثنا نیست و در میان جاهای دیدنی مالزی، بازدید از حیوانات مختلف و به خصوص میمون‌‌ها، بسیار پر طرفدار است. این میمون های دزد و باهوش، با زیرکی به دستبرد زدن مشهور هستند و از این طریق، وسایل و خوراکی‌های مسافران را می‌دزدند و با این کار، سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کنند!

در نتیجه برای آن که در سفر به مالزی، به سرنوشت گردشگران مال‌باخته دچار نشوید، لازم است تا راهنمای سفر به مالزی را مرور کنید و با اطلاع از این نکات، به دیدن میمون های دزد بروید! پیشنهاد می‌کنیم که برای دیدن مالزی و میمون‌های بازیگوش، در ایام عید و با تور مالزی نوروز سفر کنید. اما بسیار مراقب باشید که در بین جمعیت گردشگران، گرفتار دزدی میمون ها نشوید. در ادامه همراه ما باشید تا ویدئویی جالب از این دزدهای کوچک تماشا کنیم.

منبع: Youtube