عبور قطار از میان بازارهای تایلند

5
از 6 رای

بازارهای تایلند، محیط شلوغ و پرجنب‌وجوشی دارند که با وجود تعداد زیاد فروشنده‌ها و تنوع اجناس، رفت‌وآمد در این بازارها و تلاش برای خرید کالای مورد نظر، کار دشواری به نظر می‌رسد. اما تصور آن که در هنگام خرید کردن، ناگهان قطاری از بین بازار تایلند عبور کند، حداقل برای افرادی که مسافر تور تایلند هستند و در این کشور زندگی ‌نمی‌کنند، دور از ذهن و عجیب است.

عبور قطار از دل بازار عجیب تایلند!

بی‌شک یکی از عجیب‌ترین بازارهایی که در شهر بانکوک تایلند، می‌توانید از آن خرید کنید، بازار ماک‌لانگ یا ماک‌لونگ است. یکی از بازارهای تایلند که حتی می‌توان به عنوان یکی از جالب‌ترین جاهای دیدنی بانکوک از آن دیدن کرد؛ چراکه عبور قطار و ریل راه‌آهن، آن هم درست از میان بازار تایلند، اتفاق ساده‌ای نیست. بنابراین اگر هم قصد خرید در تایلند را دارید و هم می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت از بازارهای تایلند در ذهن داشته باشید، می‌توانید در لیست جاهای دیدنی و تفریحی تایلند، بازدید از این بازار عجیب تایلند را هم اضافه کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا ویدئویی از فضای جالب این بازار ببینیم و شاهد شیوه فعالیت فروشندگان و محلی‌ها در شرایط عجیب بازار تایلند باشیم که چگونه، هربار خود را با عبور قطارها هماهنگ می‌کنند و دوباره به ادامه کار خود مشغول می‌شوند.