سفر به هند و اقامت در هتل روی آب

4.1
از 8 رای

 اقامت در هتل روی آب، در حالیکه تمام مدت روی امواج رودخانه شناور هستید، باید تجربه جالبی باشد. هتل تاج پلاس در لیست هتل‌های هند، این امکان را برای مسافران تور هند فراهم کرده که روی امواج رودخانه پیکولا استراحت و یوگا کنند و حتی به خواب بروند. در این ویدئو با ما همراه شوید تا سری به این هتل شناور در هند بزنیم.

هتل تاج پلاس، هتل شناور در هند 

هتل تاج پلاس هند، در سال 1746، روی دریاچه‌ای به اسم پیکولا، با معماری لوکس و مجلل ساخته شد و در حال حاضر این هتل روی آب، یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌‌ها در بین مسافرین است. از امکانات ویژه‌ای که هتل شناور هند به مهمانان خود ارائه می‌کند، یوگا، استخر، ماساژ و اسپا را می‌توان نام برد. رستوران این هتل شناور، روی فضای پشت‌بام بنا قرار گرفته و از شیرینی‌های سنتی و مخصوص هند تا انواع غذا‌های اروپایی را سرو می‌کند. همچنین تنها هتلی که در هند می‌توانید غذای سلطنتی را در آن امتحان کنید، اینجاست.

اتاق‌های این هتل شناور، امکانات رفاهی بسیار لوکسی مثل، ملحفه و پارچه‌های ابریشمی، مینی بار و حمام ویژه اختصاصی دارند، اما چیزی که بیش از همه این‌ها، این هتل را از بین سایرین متمایز می‌کند، مناظر ویژه و چشم اندازهای منحصر به فردی است که در این هتل روی آب می‌توان تماشا کرد.

منبع: Youtube