بلندترین زیپ لاین در دبی و هیجانی وصف نشدنی!

4.3
از 7 رای

احتمالا پرش از ارتفاع در دبی، از جمله تجربه‌هایی است که هر کسی دوست دارد به دست آورد، البته اگر به اندازه کافی جرئتش را داشته باشد! اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که برای انجام چنین فعالیتی مثل ورزش‌های بانجی جامپینگ یا چتر بازی، به مهارت مخصوصی نیاز دارید. پرش با استفاده از بلندترین زیپ لاین در دبی یکی از آن دسته ورزش‌های هیجان‌انگیز است که در سفر با تور دبی می‌توانید تجربه کنید و مهارت خود را بسنجید.

تجربه پرش از ارتفاع در دبی

در ادامه این تفریحات خاص و البته تا حدی خطرناک، گروهی حتی فراتر رفته و پرش از ارتفاع در دبی و از بلندترین برج‌های آن را امتحان کرده‌اند. در این تجربه، ترس همراه هیجان می‌شود و بیننده را میخ‌کوب می‌کند. پرش از ارتفاعات می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تفریحات دبی به شمار بیاید. می‌دانید که اصلی‌ترین دلیل محبوبیت گردشگری دبی به‌ لطف تنوع در جاهای دیدنی، مدرن و خاص آن است و جالب است بدانید که به وسیله پرش از بلندترین زیپ لاین در دبی، شما قادر خواهید بود تا از طریق ارتفاعات و در حین پرواز، بهترین جاهای دیدنی دبی مثل منظره جذاب نخل جمیرا را نیز ببینید.

در ادامه برای تماشای ویدئویی هیجان‌انگیز همراه لست‌سکند باشید تا ببینید چگونه افراد از زیپ لاین مرتفع دبی آویزان شده و در نهایت خود را میان آسمان و زمین رها می‌کنند! اگر شما هم وسوسه شدید تا چنین تجربه‌ای را به دست آورید، تور دبی ۵ شب و ۶ روز فرصت مناسبی است برای پرشی ماجراجویانه با زیپ لاین مرتفع دبی.

منبع: Youtube