تفریحات آبی آنتالیا؛ از پارک آبی تا غواصی و اسکی + قیمت

4.8
از 10 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
از تفریحات آبی سواحل تا پارک‌های آبی آنتالیا
15 تیر 1402 08:00
0

تابستان فصل پربازدید آنتالیا است و همین موضوع باعث می‌شود که تفریحات آبی آنتالیا به یکی از جاذبه‌های اصلی این شهر تبدیل شوند؛ حتی بعضی از گردشگران فقط برای آب‌تنی و بازی در پارک‌های آبی و سواحل پا به آنتالیا می‌گذارند. اگر شما هم یکی از اصلی‌ترین اهدافتان برای سفر به جنوب غربی ترکیه، تجربه این دسته از تفریحات آنتالیا باشد، اول از همه باید تک تک آن‌ها را خوب بشناسید. در این مطلب، تصمیم داریم لیستی از بهترین تفریحات آبی آنتالیا را در اختیارتان قرار دهیم تا با آن‌ها بتوانید گرمای مدیترانه را از تن برانید. همچنین برای برنامه‌ریزی بهتر سفرتان سعی کردیم قیمت‌های تقریبی و زمان‌بندی آن‌ها را هم ضمیمه هر مورد کنیم.

بهترین تفریحات آبی چه هستند؟

بهترین تفریحات آبی آنتالیا شامل جت‌اسکی سواری، بازی در پارک‌های آبی، قایق‌سواری، ماهیگیری، غواصی، رفتینگ، پاراسیلنگ و زیردریایی‌سواری است. نقطه قوت این دسته از تفریحات، تنوع بالای آن است و همین موضوع باعث می‌شود که تمام افراد، با هر سن، سلیقه، جنسیت و سطح مالی بتوانند تفریح باب میلشان را پیدا کنند؛ مثلاً افراد مسن و طرفدار تفریحات آرام‌بخش می‌توانند سراغ یک شنای سبک، سونا، ماهیگیری و قایق‌سواری بروند. این درحالیست که جوانتر‌ها جت‌اسکی‌سواری، رفتینگ، فلای‌بردسواری و پاراسلینگ را بیشتر می‌پسندند.

پارک های آبی آنتالیا

پارک های آبی، بخش مهمی از تفریحات آنتالیا را تشکیل می‌دهند و تنوع درخور توجهی هم دارند. در قسمت‌های مختلف شهر آنتالیا، پارک‌های آبی مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید با در نظر گرفتن تفریحات و بازی‌هایی که در این پارک‌ها وجود دارند، مناسب‌ترین پارک را برای خودتان انتخاب کنید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که معمولاً در فصول سرد سال، این پارک‌ها گزینه‌های خوبی برای تفریح نیستند. آنتالیا، پارک‌های آبی متعددی دارد که از بین آن‌ها به چند پارک آبی مختلف اشاره می‌کنیم و آن‌ها را به اختصار شرح می‌دهیم؛ بد نیست اشاره کنیم که به جز پارک‌های آبی زیر، بعضی از هتل‌های آنتالیا هم پارک آبی دارند که معمولاً شامل چند سرسره کوچک‌وبزرگ می‌شود. قبل‌تر در مجله گردشگری لست‌سکند این هتل‌ها را معرفی کردیم و با یک کلیک بر لینک زیر می‌توانید این با این هتل‌ها آشنا شوید.

لیست بهترین هتل‌های آنتالیا با پارک آبی

پارک آبی واترفیل آنتالیا

در واترفیل، سرسره‌های مختلفی وجود دارد که گروه‌های سنی متفاوت می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. بنابراین درصورتی‌که بخواهید با خانواده به این پارک بروید، هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و می‌توانید برای کودکانتان سرگرمی خوبی را فراهم کنید. از مزیت‌های دیگری که می‌توانید در این پارک از آن بهره‌مند شوید، نوشیدنی‌های غیرالکلی آن است که برای عموم سرو می‌شوند. در نتیجه کودکانتان را با خیالی آسوده به آنجا ببرید و خودتان هم استراحت کنید.

در این مجموعه، قسمتی هم برای اجرای نمایش توسط دلفین‌ها وجود دارد. هتل سو در نزدیکی این پارک آبی است که اقامت در آن، به دلیل ویژگی‌هایی از جمله نزدیکی فاصله پیشنهاد می‌شود. پس اگر در تور آنتالیا تیر ثبت‌نام کرده‌اید و می‌خواهید دغدغه گرما را به فرصت تفریحات آبی آنتالیا تبدیل کنید، توجه داشته باشید که هتل سو از زمان و هزینه رفت‌وآمد شما می‌کاهد.

هزینه ورودی برای پارک آبی واترفیل، در سایت‌های فروش آنلاین بلیط متفاوت است. در برخی از این سایت‌ها می‌توانید قیمت‌های تخفیف خورده بیابید و در هزینه‌های تهیه بلیط‌تان صرفه‌جویی کنید.

  • ساعت کاری پارک آبی واترفیل آنتالیا: از 9 صبح تا 5 بعدازظهر
  • هزینه ورودی پارک آبی واترفیل آنتالیا:
    • بزرگسالان: از حدود 40 یورو
    • کودکان (چهار تا یازده سال): از حدود 20 یورو
    • خردسالان (کمتر از سه سال): رایگان
  • وب‌سایت پارک آبی واترفیل آنتالیا: waterhill.com

موقعیت دقیق پارک آبی واترهیل روی نقشه

lastsecond.ir-antalya-water-fun-waterhill.jpg
نمایی از پارک آبی واترهیل

پارک آبی لند آف لجندز

سرزمین افسانه‌ها که به دیزنی‌لند آنتالیا هم معروف است، به‌گونه‌ای طراحی شده که شما به محض ورود به آن، انگار وارد دنیای دیگری می‌شوید. قسمت‌های مختلف این پارک آبی و پارک موضوعی باعث شده هر کس که به آن پا می‌گذارد، قطعاٌ با حس رضایت از آن خارج شود و خاطرات خوبی را برای خود ثبت کند. در پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا می‌توانید از بیش از 40 سرسره متفاوت استفاده کنید.

امکاناتی مثل پارک موضوعی، سینما پنج بعدی، شش استخر، رولر کوستر، امکان دیدن حیوانات، سبب شده تا تفریحات این پارک فقط به سرسره‌هایش محدود نشوند. پس با یک برنامه‌ریزی دقیق، می‌توانید چند ساعتی را در این پارک بزرگ بگذرانید و از تفریحات مختلفش استفاده کنید. در این پارک می‌توانید جشن‌هایتان را هم برگزار کنید. کیک‌های 4 نفره 50 دلاری یا کیک‌های 10 نفره 75 دلاری سفارش دهید و جشن بگیرید.

حتماً پیش از رفتن به این پارک، از فعال بودن قسمت‌های مختلفش مطلع شوید. با توجه به فصل و شرایط آب‌وهوایی، باز بودن قسمت‌های مختلف را حتماً چک کنید. نکته دیگر در ارتباط با قیمت بلیط‌هاست که با توجه به فصل، متغیر هستند. ما در هر دو حالت، کمترین و بیشترین قیمت‌ها را آورده‌ایم. فراموش نکنید که با اضافه کردن فعالیت‌هایی مانند شنا با دلفین‌ها، قیمت‌ها افزایش می‌یابند.

یکی دیگر از عوامل مهمی که بر قیمت‌ تفریحات آبی آنتالیا تأثیر دارد، زمان سفرتان به این شهر است. معمولاً قیمت‌ها در فصل‌های شلوغ افزایش پیدا می‌کنند. برای مثال قیمت بلیط پارک موضوعی برای بزرگسالان به 80 دلار و برای کودکان به 60 دلار می‌رسد. قیمت بلیط برای کودکان کمتر از سه سال هم رایگان است.

  • ساعت کاری پارک موضوعی لند آف لجندز آنتالیا: از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر
  • هزینه ورودی پارک موضوعی لند آف لجندز آنتالیا:
    • بزرگسالان: از حدود 30 دلار
    • کودکان (چهار تا دوازده سال): از حدود 24 دلار
    • خردسالان (کمتر از سه سال): رایگان
  • وب‌سایت پارک موضوعی لند آف لجندز آنتالیا: Landoflegendsthemepark.com

موقعیت دقیق لند آف لجندز روی نقشه

lastsecond.ir-antalya-water-sport-land-of-legends.jpg
نمایی از لند آف لجندز

پارک آبی آکوا آتلانتیس

آکوا آتلانتیس در 17 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. این پارک آبی به کسانی توصیه می‌شود که دنبال هیجان هستند. در آکوا آتلانتیس حدود 15 سرسره آبی وجود دارد و یک پارک موضوعی با موضوع شهر گمشده آتلانتیس هم دارد. در آکوا آتلانتیس می‌توانید از مناظر زیبای جنگل‌ها و ساحل اختصاصی این پارک آبی هم بهره‌مند شوید. آکوا آتلانتیس، مناظر طبیعی و آخرین نوع تفریحات آبی جهان را به طرز هنرمندانه‌ای ترکیب می‌کند.

  • ساعت کاری پارک آبی آکوا آتلانتیس آنتالیا: از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر
  • هزینه ورودی پارک آبی آکوا آتلانتیس آنتالیا:
    • بزرگسالان: از حدود 14 دلار
    • کودکان (5 تا 11 سال): از حدود 9 دلار
    • خردسالان (کمتر از 4 سال): رایگان
  • وب‌سایت پارک آبی آکوا آتلانتیس: marmarissuparki.com

موقعیت دقیق پارک آبی آکوا آتلانتیس روی نقشه

lastsecond.ir-antalya-water-sport-aqua-atlantis.jpg
آکواآتلانتیس از بهترین مکان‌ها برای تفریحات آبی آنتالیا

پارک آبی آکواجوی

آکواجوی در منطقه سیده واقع شده که از مناطق گردشگری و جاهای دیدنی آنتالیا است. یکی از کارهای جالب این پارک، نام‌گذاری‌های خاصی است که برای سرسره‌ها انجام داده‌اند. سیاه‌چاله، شاه کبری و چاله فضایی، از جمله نام‌هایی هستند که روی سرسره‌های این پارک آبی گذاشته‌اند. بیشتر این نام‌گذاری‌ها هم به‌نوعی مرتبط با فرم و شکل سرسره هستند. آکواجوی، یک استخر مخصوص به کودکان هم دارد که اگر با خانواده یا فامیل به اینجا می‌روید، می‌توانید کودکانتان را در این بخش سرگرم کنید.

  • ساعت کاری پارک آبی آکواجوی آنتالیا: از ساعت 10 صبح تا 5:30 بعدازظهر
  • هزینه ورودی پارک آبی آکواجوی آنتالیا:
    • بزرگسالان: از حدود 38 دلار
    • کودکان (4 تا 12 سال): از حدود 22 دلار
  • وب‌سایت پارک آبی آکواجوی آنتالیا: Aquajoy.com.tr

موقعیت دقیق آکواجوی روی نقشه

lastsecond.ir-antalya-water-sport-aquajoy.jpg
برخی از سرسره‌های آکواجوی

ماهیگیری در آنتالیا

ماهیگیری از دیگر انواع تفریحات آبی در آنتالیا است. هرچند این تفریح در فصول مختلف سال انجام می‌شود، اما به‌دلیل سرمای هوای زمستان، نمی‌توانید بسیاری از تفریحات آبی مانند شنا کردن در سواحل و فعالیت‌هایی نظیر آن را انجام دهید؛ اما ماهیگیری، تفریحی است که خیلی وابسته به دمای هوا نیست و در قسمت‌های مخصوص به این کار می‌توانید از این فعالیت لذت ببرید.

امکان ماهیگیری در برخی از سواحل مشخص‌شده آنتالیا، وجود دارد و به همین علت، نیازی به پرداخت پول نیست؛ مگر اینکه در قسمت‌هایی ماهیگیری کنید که امکانات ویژه‌ای برای این کار در نظر گرفته باشند. این امکان را هم دارید که در تورهای تفریحی ماهیگیری شرکت کنید که شما را تا اواسط دریا و در منطقه‌هایی پر از ماهی می‌برند تا این فعالیت را انجام دهید. توجه کنید که لوازم مربوط به ماهیگیری را هم می‌توانید از بیشتر سواحل آنتالیا تهیه کنید.

  • قیمت تورهای تفریحی ماهیگیری: شروع از حدود 40 دلار
  • مدت زمان تورهای تفریحی ماهیگیری: از حدود 5 تا 8 ساعت
lastsecond.ir-antalya-water-sport-fishing.jpg
ماهیگیری از انواع تفریحات آبی آنتالیا

تفریحات آبی هیجانی در آنتالیا

مهم‌ترین تفریحات آبی آنتالیا را تفریحات آبی هیجانی آن تشکیل می‌دهند. آنتالیا با حدود 650 کیلومتر خط ساحلی، تنوع فراوانی در تفریحات آبی و هیجانی دارد. یکی از عمده جذابیت‌های آنتالیا، فعالیت‌های هیجانی و جذابی است که در سواحل آن پیدا می‌کنید. در ادامه، انواع تفریحات آبی آنتالیا را نام می‌بریم و کمی از آن‌ها را شرح می‌دهیم. اینکه در تور ترکیه آنتالیا بخواهید از چه تفریحی بهره ببرید، با شماست. معمولاً بیشتر تفریحات آبی و هیجانی را در فصولی انجام می‌دهند که دمای هوا گرم‌تر است.

پاراسیلینگ آنتالیا

در پاراسیلینگ می‌توانید تجربه هیجان‌انگیزی از پرواز روی آب را کسب کنید. در پاراسل، یک چتر بالای سر شماست تا سرعتتان را کنترل کند و جلیقه‌هایی هم به تن دارید. این درحالیست که در ارتفاعی بالاتر از سطح آب هستید و قایقی پر قدرت با سرعت بالا شما را می‌کشد. در این حال است که می‌توانید از آن بالا، نمای ساحل و آب و اطرافتان را مشاهده کنید و از هیجان ارتفاع و سرعت لذت ببرید. پاراسیلینگ از یک تا سه نفر ظرفیت دارد.

یکی از معروف‌ترین مراکزی که می‌توانید پاراسیلینگ را در آن تجربه کنید، مرکز پاراگلایدینگ ایندرا است. این مرکز به‌طور تخصصی در حوزه پاراگلایدینگ فعالیت می‌کند؛ اما پاراسیلینگ هم از کارهایی است که آن را خیلی حرفه‌ای انجام می‌دهند.

  • محدوده هزینه استفاده از پاراسیلینگ: از 100 دلار
  • محدوده زمانی استفاده از پاراسیلینگ: از 20 دقیقه

موقعیت دقیق مرکز ایندرا روی نقشه

lastsecond.ir-antalya-water-sport-parasailing.jpg
نمونه‌ای از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی آنتالیا

اسکی روی آب در آنتالیا

از دیگر انواع تفریحات آبی در آنتالیا، اسکی روی آب است. در این تفریح آبی، شما کابلی را می‌گیرید که معمولاً به یک جت اسکی یا یک قایق موتوری پرسرعت متصل است. سپس چوب‌های مخصوص اسکی روی آب را پا می‌کنید و برای اسکی کردن روی آب آماده می‌شوید. اگر به کیش سفر کرده باشید، احتمالاً این بازی را میان تفریحات آبی کیش دیده‌اید. «پارک کابل طلایی» یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید این فعالیت را در آن انجام دهید. تا زمانی که در آب نیفتاده و در حال اسکی کردن باشید، بیشتر یاد می‌گیرید و عملکرد بهتری پیدا می‌کنید.

  • هزینه استفاده از اسکی روی آب: از حدود 65 دلار
  • مدت زمان استفاده از اسکی روی آب: از حدود 15 دقیقه
lastsecond.ir-antalya-water-sport-water-skiing.jpg
انواع تفریحات آبی در آنتالیا، اسکی روی آب

جت اسکی در آنتالیا

در ورزش جت اسکی، فرمان در دستان شماست. می‌توانید یک جت اسکی کرایه کنید و در مدت زمان مشخصی با آن در آب‌های سواحل آنتالیا چرخ بزنید. سرعت خود را کم یا زیاد کنید و هر طور که می‌خواهید آن را برانید. جت اسکی‌ها برای کشاندن بنانا و همچنین اسکی‌کننده‌های روی آب هم استفاده می‌شوند. یکی از بهترین سواحل برای جت‌اسکی سواری در آنتالیا، پارک ساحلی کنیالتی است.

لیست تفریحات ساحلی ترکیه در این ساحل به حد اعلای خودش می‌رسد و به جز جت اسکی، تفریحات دیگری هم دارد که از آن‌ها می‌توانیم به پاراسیلینگ و شاتل را اشاره کنیم. کنیالتی، با ساحل سنگی خود از خاص‌ترین و زیباترین سواحل ترکیه است. اگر کمی ذوق هنری داشته باشید، می‌توانید با سنگ‌های آن اشکال و فرم‌های جالبی بسازید و عکس بگیرید و این چنین، تجربه‌ای به‌یادماندنی را ثبت کنید.

  • هزینه استفاده از جت اسکی: از حدود 50 دلار
  • مدت زمان استفاده از جت اسکی: از حدود 10 دقیقه

موقعیت دقیق ساحل کنیالتی روی نقشه

lastsecond.ir-antalya-water-sport-jet-ski.jpg
تجربه هیجان با راندن جت اسکی در آب‌های مدیترانه

فلای برد در آنتالیا

شاید در نگاه اول، فلای برد خیلی خطرناک به‌نظر برسد؛ اما در واقع این طور نیست. ابتدا به شما آموزش‌های لازم را می‌دهند و سپس می‌توانید با این وسیله، یکی از هیجان‌انگیزترین کارهای عمرتان را تجربه کنید. فلای برد یک تخته است که آب با فشار از آن خارج می‌شود و شما دقیقاً روی این تخته می‌ایستید. کاری که شما می‌کنید، کنترل کردن این تخته است که در نهایت موجب بروز حرکت‌هایی نمایشی می‌شود.

  • هزینه استفاده از فلای برد: از حدود 100 دلار
  • مدت زمان استفاده از فلای برد: از حدود 20 دقیقه
lastsecond.ir-antalya-water-sport-flyboard.jpg
فلای برد از انواع تفریحات آبی آنتالیا

رفتینگ آنتالیا

اگر هیجان‌انگیزترین تفریح آبی در آنتالیا، رفتینگ نباشد، قطعاٌ یکی از 5 ورزش هیجان‌انگیز آن به شمار می‌رود. با توجه به طبیعتی که این شهر دارد، رفتینگ یکی از جذاب‌ترین تفریحات آبی آنتالیا است. شما به همراه دوستانتان، روی قایق‌های بادی می‌نشینید و به همراه یک یا چند هدایت‌کننده، در مسیر رودخانه‌های خروشان پارو می‌زنید و حرکت می‌کنید.

  • هزینه تورهای رفتینگ: از حدود 20 دلار
  • مدت زمان تورهای رفتینگ: از حدود 8 ساعت
lastsecond.ir-antalya-water-sport-rafting.jpg
هیجان‌انگیزترین ورزش در میان تفریحات آبی آنتالیا

جیپ سافاری آنتالیا

حالا اگر می‌خواهید تفریح آبی آنتالیا را ویژه‌تر تجربه کنید، رودخانه‌های خروشان را با عمق کمتر و جوش و خروشی آهسته‌تر تصور کنید. حالا زمینه برای این مهیا است که با اتومبیل‌های جیپ، از این رودخانه‌ها عبور کنید و یکی از جذاب‌ترین هیجان‌ها را تجربه کنید. در آنتالیا، تورهایی برای اجرای این برنامه برگزار می‌شوند که می‌توانید در آن‌ها ثبت‌نام کنید و از این هیجان لذت ببرید.

  • هزینه تورهای جیپ سافاری: از حدود 33 دلار
  • مدت زمان تورهای جیپ سافاری: از حدود 2 ساعت
lastsecond.ir-antalya-water-sport-jeep-safari.jpg
جیپ سافاری در رودخانه

غواصی در آنتالیا

غواصی از متفاوت‌ترین تفریحات آبی آنتالیا است. با غواصی در آنتالیا می‌توانید تا اعماق دریای مدیترانه را جستجو کنید و از دنیای زیر آب سر دربیاورید. شیرجه زدن به سبک غواص‌ها و شنا کردن در اعماق آب، از کارهای کم‌نظیری هستند که می‌توانید هنگام این فعالیت انجام دهید. غواصی، توسط مؤسسه‌های گوناگونی انجام می‌شود که پیش از انتخاب، باید حتماً از امکانات و خدماتی که به شما می‌دهند، مطلع شوید. محل غواصی، وابسته به توری است که انتخاب می‌کنید.

  • هزینه غواصی در آنتالیا: از حدود 40 دلار
  • مدت زمان غواصی در آنتالیا: از حدود 6 ساعت
lastsecond.ir-antalya-water-sport-snorkeling.jpg
تجربه حضور در دنیای زیر آب

کشتی‌نوردی و گردش با زیردریایی در آنتالیا

مگر می‌شود در جستجوی تفریحات آبی آنتالیا باشید و خبری از کشتی و زیردریایی نباشد؟! برای تکمیل کردن انواع تفریحات آبی در آنتالیا، باید تفریحاتی را که با کشتی و زیردریایی انجام می‌گیرند، اضافه کنیم. این تفریحات را می‌توانیم به دو دسته کلی تقسیم کنیم، تفریحات زیر آب و تفریحات روی آب در آنتالیا. با توجه به نوع برگزاری این تورها، نمی‌توانیم محدودیت زمانی یا فصلی برای آن در نظر بگیریم، پس با خیالی راحت از این تفریح در فصول مختلف لذت ببرید.

کشتی‌نوردی و قایق‌سواری در آنتالیا

معمولاً تورهای کشتی‌نوردی، برنامه‌های ترکیبی دارند. جشن با فوم، دیدن مناظر و سواحل مختلف و برنامه نهار، از جمله این برنامه‌ها هستند. جدا از کشتی‌نوردی، قایق‌سواری هم از دیگر تفریحات آبی آنتالیا است که می‌توانید آن را انتخاب کنید. قایق‌ها هم در شکل‌ها و ظرفیت‌های متعددند و دست شما برای انتخاب بسیار باز است. گاه قایق یا کشتی شما در یک محدوده خلوت و ایمن توقف می‌کند و مدت زمانی را به شنای مسافرانش اختصاص می‌دهد.

  • هزینه تورهای کشتی‌سواری: از حدود 30 دلار
  • مدت زمان کشتی‌سواری: از حدود 8 ساعت
lastsecond.ir-antalya-water-sport-ship-boat-tour.jpg
گشت‌وگذار با تورهای کشتی‌رانی در آب‌های دریای مدیترانه

گشت‌وگذار با زیردریایی نمو در آنتالیا

اگر می‌خواهید از پنجره، بدون اینکه خیس شوید و هیچ مزاحمی داشته باشید، زیر آب‌های مدیترانه را ببینید، زیردریایی نِمو، بهترین گزینه برای شماست. گشت‌وگذار با این زیردریایی، حدود یک ساعت زمان می‌برد و شما با دنیایی شگرف از اعماق آب‌های آنتالیا آشنا می‌شوید. موجودات دریایی را ببینید و با گیاهان آبزی آشنا شوید و در نهایت، درک عمیق‌تری از دنیای زیر آب کسب کنید.

  • هزینه گشت با زیردریایی نِمواز حدود 60 دلار
  • مدت زمان زیردریایی نِمو: از حدود یک ساعت

محدوده زیردریایی نمو روی نقشه

lastsecond.ir-antalya-water-sport-nemo-submarine.jpg
زیردریایی نمو برای کشف دنیای زیر آب

سفر آسان به آنتالیا

تابستان که از راه می‌رسد، بازار تور آنتالیا به اوج شلوغی‌اش می‌رسد و تورهای هر روز تعداد زیادی از تورها راهی سواحل این شهر می‌شوند. شاید اگر دید خوبی به شرایط و خدمات تورها نداشته باشید، تجربه ایده‌آلی از سفرتان کسب نکنید. در لست‌سکند می‌توانید انواع مختلفی از تور آنتالیا را ببینید و از ارزان‌ترین قیمت‌های این تور باخبر شوید. ضمن اینکه بعد از انتخاب یک تور، در حداقل زمان می‌توانید آن را خریداری کنید.

سخن آخر

وقتی تفریحات آبی در آنتالیا را در ذهنمان مرور می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که این مقصد برای هر روز از سفرمان، یک تفریح جذاب و تازه دارد. شاید یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که می‌تواند موجب محدود شدن انتخاب‌هایمان برای تفریحات آبی در آنتالیا باشد، قیمت بالای برخی از این فعالیت‌ها است. توصیه می‌کنیم با برنامه ریزی یک سفر ارازن یا خرید تور اقساطی آنتالیا، هزینه بیشتری را برای تفریح در این شهر کنار بگذارید؛ چراکه ممکن است فرصت انجام چنین تفریحاتی در هیچ مقصد دیگری تکرار نشود.

 

پویا دهقان
پویا دهقان

گردشگری خوانده‌ام و به‌شدت دوست دارم با ماجراجویی، چیزهای جدیدی کشف کنم و کارهای هیجان‌انگیزی انجام بدهم. سعی می‌کنم این‌طور آگاه‌تر شوم. دوست دارم فرصت‌های خالی‌ام را به شنیدن موسیقی و عکاسی توی کوچه‌پس‌کوچه‌های طهران بگذرانم و از حس‌وحالم بنویسم. کتاب خواندن، فیلم دیدن، معاشرت و کسب تجربه‌های جدید، دنیایم را کامل‌تر می‌کند!