بهترین هتل های معروف و خوب سنگاپور

4.7
از 6 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
کدام هتل سنگاپور را انتخاب کنیم؟
24 اردیبهشت 1402 09:00
0

سنگاپور حدود 400 هتل و مرکز اقامتی دارد که بسیار متنوعند؛ اما در این میان، هتل‌هایی هستند که به‌دلیل شهرت، امکانات و خدماتشان، می‌توان آن‌ها را به‌عنوان بهترین هتل های سنگاپور معرفی کرد. بد نیست قبل از اینکه لیست تور سنگاپور را بالا و پایین کنید، با چند تا از بهترین هتل‌های این کشور آشنا شوید.

در این مطلب از مجله گردشگری لست سکند، 12 هتل برتر سنگاپور را معرفی می‌کنیم. قبل از شروع متن، در نظر داشته باشید که همه هتل‌های زیر لوکس نیستند، بلکه با در نظر گرفتن انواع نیازهای مسافران، هتل‌هایی را معرفی کرده‌ایم که با انواع سلایق و شرایط سازگار باشند. همچنین، امتیاز این هتل‌ها را از سایت‌های مختلف آورده‌ایم تا از نظرات کاربران هم مطلع شوید.

بهترین هتل های سنگاپور کدام است؟

هتل هارینا بی سندز، جی اورچارد، هتل کاپلا، هتل ماندرین و هتل شانگاری لا، بهترین هتل‌های سنگاپور هستند و شهرتشان در سراسر جهان پیچیده‌ است. اما در این بین، هتل‌های دیگری هم هستند که نظرات مثبت مهمانان زیادی را در سابقه‌شان ثبت کرده‌اند و از نظر موقعیت، قیمت و خدمات، ویژگی‌های خاصی دارند. در ادامه، نقطه قوت هر یک از این هتل‌ها را هم ذکر می‌کنیم.

1. هتل جی اورچارد (Ji Hotel Orchard Singapore)

لیستمان را با معرفی بهترین هتل سنگاپور برای یک سفر ارزان شروع می‌کنیم. کسانی که در برنامه‌ریزی سفرشان، صرفه مالی را در اولویت قرار می‌دهند، خوب می‌دانند که با یک اشتباه کوچک در انتخاب هتل، ممکن است هزینه اقامتشان از خوردوخوراک، رفت‌وآمد و گشت‌وگذار هم بیشتر شود؛ خصوصاً اگر مقصدتان سنگاپور باشد. شاید نتوانیم هتل جی اروچارد را از نظر شهرت با بسیاری از هتل های خوب سنگاپور مقایسه کنیم، اما از نظر موقعیت، امکانات و قیمت، این هتل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

اگر به‌دنبال اصلی‌ترین امکاناتی مثل حمام، موخشک‌کن، تلفن و نمای خوب باشید، این هتل انتخاب درستی است. البته باید توجه کنید که هیچ غذاخوری یا رستورانی در این هتل وجود ندارد؛ اما از آنجایی که موقعیت هتل جی اورچارد در مرکز شهر است، کافی است چند قدم آن طرف‌تر بروید تا علاوه بر دسترسی به انواع وسایل حمل‌ونقل عمومی، کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی را ببینید. با توجه به موقعیت جی اورچارد، می‌توان گفت که این هتل از هزینه‌های رفت‌وآمدتان هم می‌کاهد.

  • امتیاز هتل جی اورچارد در گوگل: 4.2 از 5
  • هتل جی اورچارد در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • هتل جی اورچارد در بوکینگ: 8.1 از 10
  • مزایای رزرو اتاق در هتل جی اورچارد: بهترین هتل سنگاپور برای سفر ارزان
  • آدرس هتل جی اورچارد: مرکز سنگاپور، جاده پنانگ

موقعیت هتل جی اورچارد در نقشه

IMG_2159-1024x768.jpg
نمای بیرونی هتل جی اورچارد
اتاق اورچارد.jpg
یکی از اتاق‌های هتل جی اورچارد سنگاپور

2. هتل کاپلا سنگاپور (Capella Singapore)

افرادی که دنبال یک سفر لوکس هستند، کاپلا را یکی از بهترین هتل های سنگاپور می‌دانند. این هتل در جزیره سنتوسا واقع شده است؛ جزیره‌ای که خانه بسیاری از افراد ثروتمند سنگاپور را در خود جای داده است. از نظر زمانی، سنتوسا با مرکز شهر سنگاپور حدود 20 دقیقه فاصله دارد. از پشت پنجره‌های این هتل، نمایی بی‌نظیر از جنگل و استخرهای روباز پیداست. همچنین چند استخر سرپوشیده‌ هم در این هتل دیده می‌شود.

  • امتیاز هتل کاپلا در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل کاپلا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل کاپلا در بوکینگ: 9 از 10
  • مزایای رزرو اتاق در هتل کاپلا: امکانات لوکس و طبیعت دلنشین و فضای رمانتیک
  • آدرس هتل کاپلا: جزیره سنتوسا

موقعیت هتل کاپلا در نقشه 

کاپلا.jpg
نمایی از هتل کاپلا
کاپلا2.jpg
هتل کاپلا سنگاپور
170914164045-capella-singapore.jpg
استخرهای هتل کاپلا

3. هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental)

هتل ماندارین اورینتال، هتلی است با کارکنان خوش‌برخورد، فضای خانواده‌پسند و دکوراسیون داخلی زیبا. نمای تیره‌رنگ چوبی این هتل، حسابی در خوش‌طرح شدن فضای داخلی آن نقش داشته است. از نظر موقعیت هم هتل ماندارین به جاذبه‌هایی مثل چرخ‌وفلک سنگاپور، فلایر و گالری ملی نزدیک است. بد نیست اشاره کنیم که رستوران هتل ماندارین اورینتال در بین رستوران‌های بهترین هتل های سنگاپور همتا ندارد. به‌دلیل یک سری تغییرات چند میلیون دلاری، این هتل فعلاً تعطیل است و گفته می‌شود احتمالاً در نیمه دوم سال جاری (2023) دوباره درهایش را به روی مهمانان باز کند؛ ولی به‌دلیل شهرتی که تاکنون ماندارین اورینتال کسب کرده، نمی‌توانستیم آن را از لیست بهترین هتل های سنگاپور جا بندازیم.

  • امتیاز هتل ماندارین اورینتال در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل ماندارین اورینتال در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل ماندارین اورینتال در بوکینگ: 8.5 از 10
  • مزایای رزرو اتاق در هتل ماندارین اورینتال: چشم‌انداز فضای شهری
  • آدرس هتل ماندارین اورینتال: جنوب سنگاپور، بلوار رافلز

موقعیت هتل ماندارین اورینتال در نقشه

Singapore_Mandarin-Oriental-01.jpg
ساختمان هتل ماندارین اورینتال
pool.jpg
استخر هتل ماندارین اورینتال
ماندارین.jpg
هتل ماندارین اورینتال

4. هتل مارینا بی سندز (Marina Bay Sands)

اگر نام «سنگاپور» را به‌تنهایی جست‌وجو کنید، یکی از تصاویری که از این شهر خواهید دید، مربوط به هتل مارینا بی سندز است. طراحی فوق‌العاده جذاب این هتل وقتی در کنار امکاناتش قرار می‌گیرد، شهرتی مثال‌زدنی را رقم می‌زند. هتل مارینا بی سندز یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل های معروف سنگاپور است که نه تنها بسیاری آن را بهترین هتل سنگاپور می‌دانند، بلکه این مکان برای خودش یک جاذبه به تمام معناست. بسیاری از هتل‌ها و ساختمان‌های اطراف هتل مارینا بی سندز، به‌دلیل نمایی که از ساختمان این هتل دارند، طرفدار پیدا کرده‌اند.

در طبقه آخر هتل، یک استخر با چشم‌انداز ابدی قرار دارد که حدود 200 متر از زمین ارتفاع دارد و فقط مخصوص گردشگران هتل است. اگر دنبال یکی از بهترین هتل های سنگاپور برای عکاسی باشید، بدون دوربین وارد این هتل نشوید، چراکه بسیاری از گردشگران، فقط برای عکاسی سعی دارند وارد این هتل شوند. اتاق‌های این هتل کاملاً لوکس هستند و رستورانش بهترین سرآشپزان کشور را دارد.

  • امتیاز هتل مارینا بی سندز در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل مارینا بی سندز در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل مارینا بی سندز در بوکینگ: 9.1 از 10
  • مزایای رزرو اتاق در هتل مارینا بی سندز: امکانات لوکس و قرارگیری در لیست هتل های معروف سنگاپور
  • آدرس هتل مارینا بی سم: جنوب سنگاپور، خیابان ماکس‌ول

موقعیت هتل مارینا بی سندز در نقشه 

مارینا.jpg
هتل مارینا بی سندز
مارینا 3.jpg
استخر هتل مارینا بی سندز
مارینا2.jpg
یکی از اتاق‌های هتل مارینا بی سندز

5. هتل شانگاری لا سنگاپور (Shangri-La Singapore)

پیدا کردن هتلی که از همه جهت با نیازهای یک خانواداه مطابق باشد، در هر مقصدی سخت است. هتل شانگاری لا سنگاپور، ضمن اینکه هر نوع امکانات مد نظر بزرگسالان را فراهم کرده‌است، برای کودکان هم به شکل ویژه‌ای سنگ‌تمام گذاشته است. در نقاط مختلف فضای باز این هتل، زمین‌های بازی مختلفی وجود دارد و در اتاق‌هایش تم یا زمینه به‌خصوصی دارند؛ مثلاً تخت‌هایی به شکل سفینه فضایی استفاده کرده‌اند. با وجود اینکه قدمت این هتل به بیش از 50 سال می‌رسد، عملیات نوسازی به‌شکلی انجام شده‌اند که نتیجه‌شان به‌هیچ‌وجه برای کودکان خسته‌‌کننده نشود. ضمن اینکه باغ گیاه‌شناسی تا این هتل کمتر از نیم ساعت راه دارد.

  • امتیاز هتل شانگاری لا سنگاپور در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل شانگاری لا سنگاپور در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل شانگاری لا سنگاپور در بوکینگ: 8.7 از 10
  • مزایای رزرو اتاق در هتل شانگاری لا سنگاپور: مناسب برای خانواده‌ها
  • آدرس هتل شانگاری لا سنگاپور: جاده اورنج گرُو 22 (22 Orange Grove Rd)

موقعیت هتل شانگاری لا سنگاپور

شانگاری 1.jpg
استخر هتل شانگاری لا سنگاپور
شانگاری 2.jpg
هتل شانگاری لا سنگاپور
shangri-la-hotel-singapore-under-water-room_skglog.jpg
تخت کودکان در هتل شانگاری لا سنگاپور

6. هتل رافلز سنگاپور (Raffles Singapore)

هتل رافلز اگر یکی از بهترین هتل های آسیا نباشد، قطعاً یکی از بهترین هتل های سنگاپور است. در قدمت و سابقه درخشان هتل رافلز هیچ‌کس شک ندارد؛ چراکه در این هتل شما در مکانی اقامت دارید که روزگاری، چهره‌های برجسته قرن بیستم میلادی اقامت داشته‌اند. ضمن اینکه از این هتل، به اماکن مهمی مثل موزه ملی سنگاپور و مسجد سلطان دسترسی آسانی خواهید داشت.

در سال 2019 چند میلیون دلار خرج شد تا این هتل را به حد اعلایی از امکانات لوکس برسانند، مثلاً یک اسپا و استخر لوکس در این هتل طراحی شد و بازسازی این ساختمان 136 ساله به بهترین شکل ممکن به پایان رسید. ناگفته نماند که به‌دلیل قدمت بالای این هتل، جلوه‌های جالبی از تاریخ استعمار سنگاپور را خواهید دید؛ به‌طوری که بسیاری از گردشگران، هتل رافلز را یکی از جاذبه‌های تاریخی کشور سنگاپور می‌دانند.

  • امتیاز هتل رافلز سنگاپور در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل رافلز سنگاپور در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل رافلز سنگاپور در بوکینگ: 9.3 از 5
  • مزایای رزرو اتاق در هتل رافلز: اسپا و خدمات لوکس
  • آدرس هتل رافلز: جاده بیچ

موقعیت هتل رافلز سنگاپور

هتل رافلز.jpg
نمای جذاب و تاریخی ساختمان هتل رافلز
رافلز 2.jpg
استخر هتل رافلز
رافلز 3.jpg
یکی از اتاق‌های هتل رافلز

7. هتل ویرهوس (The Warehouse Hotel)

هتل ویرهوس افرادی را به وجد می‌آورد که عاشق خلاقیت و انجام کارهای جدید باشند. این هتل، تعداد 37 اتاق دارد که در گذشته از آن‌ها به‌عنوان انبار صنعتی استفاده می‌کردند. تبدیل این انبار به یک هتل، به گونه‌ای صورت گرفت که برخی از وسایل و جلوه‌های صنعتی در درکوراسیون داخلی‌اش به شکل هنرمندانه‌ای حفظ شود. تلفیق امکانات رفاهی و فضای بی‌پیرایه صنعتی در این هتل بسیار دیدنی است. این را هم بگوییم که در این هتل یک رستوران و استخر با ویوی ابدی وجود دارد. 

قرارگیری هتل ویرهوس در نزدیکی رودخانه و مرکز شهر، باعث شده است که ضمن برخورداری از چشم‌انداز دل‌نواز، دسترسی خوبی هم به جاهای دیدنی سنگاپور داشته باشد. در کل، اگر نگران نحوه رفت‌وآمد در سنگاپور هستید و می‌خواهید بدانید که بهترین محله‌های این کشور برای اقامت کدامند، بد نیست نگاهی به مطلب راهنمای سفر به سنگاپور بیندازید تا بسیاری از این سؤالاتتان رفع شود.

  • امتیاز هتل ویرهوس در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل ویرهوس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • مزایای رزرو اتاق در هتل ویرهوس: معماری جذاب و فاصله کم با مرکز شهر
  • آدرس هتل ویرهوس: جاده «Havelock Rd»

موقعیت هتل ویرهوس در نقشه

ویر هوس.jpg
هتل ویرهوس
ویرهوس 2.jpg
سالن انتظار هتل ویرهوس
twh-social-rvmezz-1.jpg
معماری داخلی اتاق‌های هتل ویرهوس

8. هتل سوفیتل سنگاپور (Sofitel Singapore City Centre)

این هتل در 300 متری گالری سنگاپور قرار گرفته است و دسترسی خوبی به محله چینی‌ها دارد؛ علاوه بر آن، موقعیت هتل سوفیتل باعث شده‌ که چشم‌انداز خوبی به شهر داشته باشید. وقتی خدمات 24 ساعته کارکنان هتل در کنار رستوران معروف و امکانات اتاق‌هایش قرار می‌گیرد، رفاه و حس خوبِ مسافران را دوچندان می‌کند.

استخر روباز هتل سوفیتل در طبقه آخرش قرار گرفته است و در اطرافش فضای سبزی پرطراوت، خودنمایی می‌کند. با آب‌تنی در استخر این هتل، خود را در انبوهی از برج‌ها و ساختمان‌ها می‌بینید. تمام این ویژگی‌ها دست‌به‌دست هم می‌دهند تا این هتل را به لوکیشنی جذاب برای عکاسی تبدیل کنند. بنابراین حتی اگر علاقه‌ای به آب‌تنی در هتل ندارید، می‌توانید دوربین خود را بردارید و چند عکس به یاد ماندنی در استخر روباز این هتل بیندازید.

  • امتیاز هتل سوفیتل در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل سوفیتل در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل سوفیتل در بوکینگ: 8.6 از 10
  • مزایای رزرو اتاق در هتل سوفیتل: موقعیت خوب و چشم‌اندازهای دیدنی
  • آدرس هتل سوفیتل: جنوب محله چینی‌ها، خیابان چون گوان

موقعیت هتل سوفیتل در نقشه

3سوفیت.jpg
ساختمان هتل سوفیتل
سوفیت.jpg
استخر هتل سوفیتل
سوفیت اتاق.jpg
اتاق هتل سوفیتل

9. هتل باس سنگاپور (Hotel Boss)

هتل باس، از بهترین هتل های سنگاپور در خیابان ویکتوریا است که علاوه بر امکاناتی مثل استخر روباز، محل بازی کودکان و سالن ورزشی هم دارد. به‌همین‌دلیل اگر سفر خانوادگی به سنگاپور را تجربه می‌کنید، این هتل را در لیست اولویت‌هایتان قرار دهید. درصورتی‌که دسترسی به وسایل حمل‌ونقل و جاذبه‌ها در اولویتتان است، باید بدانید که هتل باس سنگاپور در 350 متری ایستگاه مترو سنگاپور است؛ همچنین این هتل چشم‌انداز خوبی به رودخانه دارد.

  • امتیاز هتل باس در گوگل: 4 از 5
  • امتیاز هتل باس در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل باس در بوکینگ: 6.8 از 10
  • مزایای رزرو اتاق در هتل باس: دسترسی آسان به وسایل عمومی حمل‌ونقل، استخر و امکانات ورزشی
  • آدرس هتل باس: خیابان ویکتوریا

موقعیت هتل باس در نقشه

باس.jpg
هتل باس سنگاپور
باش.jpg
استخر هتل باس سنگاپور
اتاق باس.jpg
اتاق هتل باس سنگاپور

10. هتل سنت رجیس سنگاپور (St. Regis Singapore)

هتل سنت رجیس در آن دسته از هتل های سنگاپور قرار می‌گیرد که لوکس بودن را معنا می‌کنند. کافی است نگاهی به لوسترهای کریستالی و فضای مجلل این هتل بیندازید تا نهایت تخصص در چیدمان برایتان آشکار شود. جدا از لوکس بودن امکانات این هتل، اقامت رهبر کره شمالی در سنت رجیس باعث شد که نام این هتل برای همیشه در لیست هتل های معروف سنگاپور ماندگار شود. از نظر دسترسی هم هتل سنت رجیس وضعیت بسیار خوبی دارد؛ مثلاً از این هتل با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به باغ گیاه‌شناسی برسانید. این جاذبه به حدی محبوب است که بسیاری از جهانگردان را به فکر خرید تور مالزی سنگاپور می‌اندازد.

  • امتیاز هتل سنت رجیس در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل سنت رجیس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل سنت رجیس در بوکینگ: 8.7 از 10
  • مزایای رزرو اتاق در هتل سینت رجیس: فضای کاملاً مجلل و هنری، دسترسی آسان به دیدنی‌های سنگاپور
  • آدرس هتل سنت رجیس: جاده تنگلین

موقعیت هتل سنت رجیس در نقشه

رجیس 3.jpg
هتل رجیس سنگاپور
رجیس2.jpg
استخر هتل سنت رجیس
رجیس.jpg
یکی از اتاق‌های هتل سنت رجیس

11. هتل آنداز سنگاپور (Andaz Singapore)

هتل آنداز از دو برج ساخته شده است که به شکل کندو زنبور عسل طراحی شده‌اند. همان اندازه که ساختمان این هتل دلبری می‌کند، امکانات درونش هم در مقایسه با هتل های معروف سنگاپور حرف اول را می‌زنند. از پنجره‌های این هتل مناظر بندر و سرسبزی شهر سنگاپور را زیر پای خود می‌بینید. در اطراف هر پنجره، دکوراسیون داخلی چوبی، طراحی مدرن و جالبی دارد. خبر خوش برای شکم‌گردان اینجاست که این هتل در مجموع 6 رستوران و مرکز سفارش غذا و نوشیدنی دارد.

  • امتیاز هتل آنداز در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل آنداز در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل آنداز در بوکینگ: 8.6 از 10
  • مزایای رزرو هتل در هتل آنداز: امکانات خوب برای شکمگردان، مناظر دیدنی از شهر
  • آدرس هتل آنداز: کمی‌ پایین‌تر از مسجد سلطان، جاده بیچ (Beach Rd)

موقعیت هتل آنداز در سنگاپور

آنداز.jpg
هتل آنداز سنگاپور
بام هتل آنداز.jpg
بام هتل آنداز
آنداز 2.jpg
یکی از استخرهای روباز هتل آنداز

12. هتل ریتز کارلتون میلنیا (The Ritz-Carlton, Millenia Singapore)

هریک از هتل‌های لوکس جهان، حداقل چند اثر هنری در خود دارند، اما تعداد آثار هنری در هتل ریتز کارلتون میلنیا به حدود 42 هزار عدد می‌رسد. این هتل در مجموع 32 طبقه دارد و در برخی از اتاق‌های طبقات آخر، چشم‌اندازی ویژه از افق دارید. حتی برخی از هنرمندان و نقاشان، از منظره این هتل برای ترسیم افق استفاده می‌کنند. اگر در بین هتل های خوب سنگاپور به‌دنبال جایی هستید که خوراک عکاسی باشد، هتل ریتز کرلتون میلنیا از هر نظر عالی است. ضمن اینکه در این هتل امکانات مختلفی مثل ماساژ و وسایل بازی کودکان هم فراهم شده است.

  • امتیاز هتل ریتز کارلتون میلنیا در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل ریتز کارلتون میلنیا در تریپ ادوایزر: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل ریتز کارلتون میلنیا در بوکینگ: 9 از 10
  • مزایای رزرو اتاق در هتل ریتز کارلتون میلنیا: تماشای کلکسیون‌های هنری و استفاده از مناظر برای عکاسی
  • آدرس هتل ریتز کارلتون میلنیا: جنوب سنگاپور، بلوار رافلز

هتل ریتز کارلتون میلنیا

آخری 1.jpg
ساختمان هتل ریتز کارلتون میلنیا
آخری.jpg
رستوران هتل ریتز کارلتون میلنیا
اتاق آخری.jpg
اتاق هتل هتل ریتز کارلتون میلنیا

سخن آخر

تعداد هتل‌های لوکس و معروف سنگاپور، بسیار بیشتر از چیزی است که در این متن معرفی کردیم. بنابراین اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید، بهتر است باز هم درباره هتل‌ها و امکاناتشان تحقیق کنید. به‌دلیل آن که موضوع متن، بهترین هتل های سنگاپور بود، باید اشاره کنیم که تمام هتل‌ها از نظر امکانات اتاق، هیچ کم ندارند و سعی کردیم به ویژگی‌هایی اشاره کنیم که در بین سایر هتل‌ها خاص‌تر باشند. اگر سابقه اقامت در هر یک از هتل‌های این مطلب را داشته‌اید، می‌توانید سایر کاربران لست سکند را از تجربیاتتان آگاه کنید.

میثم زهره‌وند
میثم زهره‌وند

اشتباه نکنید! تولید محتوا و نویسندگی کار من نیست؛ بلکه تفریحم محسوب می‌شود. چندسالی سرگرم ترجمه و نویسندگی بودم، تا اینکه این مهارت‌ها را به دنیای دلچسب سفر کشاندم و کارم را تبدیل به تفریحی کردم که هیچ وقت برایم خسته کننده نمی‌شود. جدا از سفر، هر چیزی که رنگ‌وبوی تولید و خلاقیت داشته باشد، روحم را تازه می‌کند.