اعلام نتایج مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی 1394

4.6
از 33 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
اعلام نتایج مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی 1394
07 دی 1394 19:48
0

انتظارها به پایان رسید.

 

سلام به تمامی دوستان و همراهان همیشگی وب سایت لست سکند . بالاخره قضاوت داوران به پایان رسید و با تاخیری نسبتا طولانی (مانند سالهای قبل) برندگان مسابقه مشخص گردیدند. رقابت بسیار تنگاتنگ بود و برندگان با فاصله امتیازی بسیار کمی از هم، مشخص گردیدند. مسابقه به نسبت سالهای قبل از نقطه نظر کمی با رشد چشمگیری همراه بود و همچنین از لحاظ سطح کیفی پیشرفت بسیار قابل ملاحظه ای در اکثر سفرنامه ها مشاهده شد.

در مسابقه سفرنامه نویسی امسال بنا بود به 13 نفر اعطاء گردد اما به دلیل استقبال بسیار خوب شما عزیزان تعداد جوایز و رقم آن افزایش پیدا کرد. در مجموع به 22 نفر از عزیزان جایزه به شرح زیر (خرید خدمات از آژانسهای فعال در سایت و برخی نیز جوایز نقدی) تعلق خواهد گرفت.

  همچنین از اسپانسرین محترم این مسابقه تشکر و قدردانی مینماییم که جوایز این مسابقه را جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقه برای مجموعه لست سکند در نظر گرفتند. همچنین مدیریت لست سکند در مجموع 13 میلیون تومان جهت برگزاری هر چه بهتر و قدردانی به برندگان مسابقه اختصاص داده است.

با اعلام نام 22 برنده که انتخابشان کار بسیار سختی بود در خدمت شما عزیزان هستیم:

 

" از تمامی برندگان عزیز خواهشمندیم با ارسال شماره های تماس مستقیم خود به آدرس ایمیل LastSecondTours {at} gmail . com منتظر تماس ما باشند.". به خاطر داشته باشید جهت دریافت جوایز با هماهنگی قبلی میبایست به محل آژانس یا دفتر لست سکند تشریف بیاورید. مهلت استفاده از بن خرید خدمات تا 31 شهریور 1395 میباشد.



برندگان بخش سفرنامه نویسی

# نام برنده مبلغ عنوان سفرنامه لینک سفرنامه
1 رامتین عالی پور (بن خرید خدمات) کوالانامه (سفرنامه مالزی) مشاهده
2 علی جاوید صباغیان (بن خرید خدمات) دیدار با سلاطین ،سفرنامه پارک حیات وحش کروگر در آفریقای جنوبی مشاهده
3 محمدرضا طلوعی (بن خرید خدمات) سفر به چین (پکن .شیان.شانگهای.هانگزو) مشاهده
4 نیما علایی (بن خرید خدمات) سفرنامه استانبول مشاهده
5 سمیه افشار (بن خرید خدمات) سفرنامه دور ترکیه مشاهده
6 سمیه گلریز (بن خرید خدمات) استانبول! بازهم می آییم مشاهده
7 نیلوفر ورزش نژاد (بن خرید خدمات) سفری شاد و پرهیجان به دبی مشاهده
8 حسین مومن دوست (بن خرید خدمات) سفری از آناتولی برفی به مدیترانه آبی ( سفر زمینی به ترکیه) مشاهده
9 شاهرخ باقرپور (بن خرید خدمات) سفر به الودنیز، دهکده ای زیبا در ترکیه مشاهده
10 فرشاد شفیعی شهیدلو (بن خرید خدمات) سفرنامه استانبول: شهری مابین دو قاره با بناهای محتشم تاریخی مشاهده



برندگان بخش معرفی شهرهای ایران

# نام برنده مبلغ عنوان سفرنامه لینک سفرنامه
1 پرستو عطرسائی (بن خرید خدمات) ماسوله، بهشت شمعدانی‌ها (سفرنامه) مشاهده
2 سجاد ذراتی (بن خرید خدمات) راهنمای سفر به کاشان، و شهرهای حومه مشاهده
3 سمانه زارعی (بن خرید خدمات) سفر یک روزه به قزوین (سفرنامه) مشاهده
4 علی عباسی (بن خرید خدمات) سفر به ارومیه، پاریس ایران مشاهده



برندگان بخش نقد و بررسی هتل

# نام برنده مبلغ نقد و بررسی لینک هتل
1 مجید رضایی وجه نقدی ایبیس ، پوکت مشاهده
2 آرزو اشجع زاده وجه نقدی زافیرا دلوکس، آلانیا مشاهده
3 سیامک نیکان وجه نقدی گرند سیزنز، کوالالامپور مشاهده
4 حامد مهدی پور وجه نقدی رادیسون بلو شیشلی، استانبول مشاهده



برندگان بخش نقد و بررسی آژانسهای مسافرتی

# نام برنده مبلغ نقد و بررسی آژانس لینک هتل
1 یاس شعبان زاده وجه نقدی ماهان سیر سام مشاهده
2 ایسان میلانی وجه نقدی لاچین سیر مشاهده



برندگان ویژه

امسال 2 سفرنامه ویژه داشتیم که در حالت کلی بیشتر به راهنمای سفر و نکات مفید شبیه بودند و شرایط برنده شدن در مسابقه را نداشتند، اما هر مطلب از دید داوران امتیازهای بالایی را کسب کردند به همین جهت و با توجه به شرایط فوق این 2 سفرنامه به صورت ویژه و خارج از چهارچوب مسابقه جوایزی به رسم یابود و قدردانی در نظر گرفته ایم.

 

<

# نام برنده مبلغ عنوان سفرنامه لینک سفرنامه
1 مانی نقاش (بن خرید خدمات) راهنمای جامع سفر به بلغارستان مشاهده
2 مسعود کرامتی (بن خرید خدمات) سفر با حداقل هزینه به دبی مشاهده

 

به تمامی برندگان تبریک عرض میکنیم و از تمامی دیگر دوستان شرکت کننده در مسابقه نیز صمیمانه متشکریم. آرزومندیم در مجموع از نحوه قضاوت و پروسه انتخاب برندگان رضایت داشته باشید و امیدوایم تمامی شما دوستان مجددا در مسابقه سال 95 نیز شرکت نمایید . همچنان به خاطر داشته باشید این مسابقه بهانه ای برای به اشتراک گذاری تجارب سفر شما دوستان میباشد و اجر اصلی و معنوی را با دعای خیر صدها مسافری که از تجارب شما استفاده خواهند کرد خواهید برد.

 

سخن پایانی

ضمن عرض تشکر مجدد از تمامی همراهان ، نویسندگان و خوانندگان وب سایت لست سکند به اطلاع میرساند مسابقه سال 1395 از هم اکنون آغاز شده است و تمامی سفرنامه ها و نقد و بررسیهای شما به صورت خودکار در مسابقه سال آتی شرکت داده میشوند (جوایز و لیست اسپاسنسرین در سال 95 اعلام خواهد شد). این نکته را مد نظر داشته باشید که سفرنامه هایی که هم اکنون ارسال میشوند (در فصول معمولی سفر) از نقطه نظر دیده شدن و خوانده شدن در موقعیت بهتری هستند و در هنگام برگزاری مسابقه معمولا به دلیل بالا بودن تعداد سفرنامه های دریافتی و انتشار فشرده آنها ، شاید سفرنامه ها به خوبی دیده و خوانده نشوند، بنابراین از شما خواهش میکنیم سفرنامه های خود را به محض آماده شدن برای ما ارسال فرمایید و منتظر شروع مسابقه نمانید.

همچنین از شما تقتضا داریم که برای تک تک هتلهایی که تشریف میبردی نقد و بررسی هتل بنویسید. این بانک اطلاعاتی کمک بسیار شایانی به مسافران آتی این هتلها خواهد کرد. بر طبق بازخوردی که از آژانسهای مسافرتی همکار داشته ایم ، بعد از راه اندازی بخش نقد و بررسی هتلها و نمایش میانگین امتیاز داده شده از سوی کاربران در بخش پکیج تورها شاهد پیشرفت قابل توجهی در پرهیز از انتخاب هتلهای بی کیفیت و انتخاب هتلهای با کیفیت بالاتر بوده ایم که این موضوع را مدیون شما دوستان عزیز هستیم .

معرفی شهرهای خود را فراموش نکنید و با ارسال مطالب مفید و دانستنهای جالب در قالب گزارش مردمی کمک کنید که تمام نقاط توریستی ایران را به ایران و جهان به نحو احسن معرفی نماییم. بازهم از تمامی اسپانسرین محترم مسابقه تشکر میکنیم وامیدواریم هر ساله به تعداد اسپانسرین و جوایز مسابقه افزوده شود.

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.