زمانی تا فستیوال بین المللی آتش بازی پاتایا نمانده است

4.8
از 4 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
آسمانی که تا چند وقت دیگر پر از ستارگان رنگارنگ خواهد شد! +تصاویر
29 اردیبهشت 1398 12:00
0

هر سال جشنواره‌های متعددی در سراسر دنیا برگزار می‌شوند که از میان آنها برخی طرفداران بیشتری دارند. یکی از فستیوالهایی که حالا توانسته چشمان افراد بسیاری را مجذوب خود کند، جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا Pattaya International Fireworks Festival است که باری دیگر در پاتایا برپا خواهد شد. این جشنواره‌ی رویایی در سال 2019 میلادی در تاریخ 24 و 25 ماه می (مصادف با 3 و 4 خرداد ماه) در کنار ساحل اصلی پاتایا برگزار می‌شود.

همانطور که از نام فستیوال بر می‌آید، این جشنواره پر است از آتش بازی‌های بی همتا. علاقه‌مندان به تماشای آتش بازی ها و شرکت در این جشنواره باید ساعت 18:00 در ساحل اصلی پاتایا گرد هم جمع شوند. فستیوال بین المللی آتش بازی پاتایا یک رویداد بزرگ است که فقط به تماشای آتش بازی ختم نمی‌شود بلکه دارای برنامه‌های دیگری همچون کنسرت، موسیقی، رقص سنتی و... نیز هست.

فستیوال بین المللی آتش بازی پاتایا

فستیوال بین المللی آتش بازی پاتایا

می‌توان گفت که جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا به دو بخش تقسیم می‌شود، در ابتدا نمایندگان هر کشور یک آتش بازی کوتاه به راه می‌اندازند و پس از حدود 45 دقیقه آتش بازی اصلی آغاز می‌شود که برای برپایی آن ماهها برنامه‌ریزی می‌گردد. بد نیست بدانید که بخش اول این جشنواره نوعی مسابقه است و کشوری که بهترین آتش بازی را به نمایش بگذارد برنده‌ی میدان خواهد بود.

با شرکت در فستیوال بین المللی آتش بازی پاتایا می‌توانید علاوه بر شادی و تفریح از دیدن ایده‌پردازی ها و فرهنگ مردم سایر کشورها به جز تایلند نیز لذت ببرید. توصیه می‌شود که اگر دوست دارید در این جشنواره شرکت کنید از یک تا دو ساعت پیش از شروعش در محل مشخص شده حضور داشته باشید زیرا این فستیوال نهایتا 5 ساعت طول خواهد کشید و ساحل پاتایا بسیار شلوغ خواهد شد.

فستیوال بین المللی آتش بازی پاتایا

فستیوال بین المللی آتش بازی پاتایا

باید ذکر کنیم که به مناسبت این رویداد مهم بسیاری از هتلهای پاتایا تخفیف‌هایی را برای گردشگران در نظر می‌گیرند یا آنها را به تور فستیوال آتش بازی می‌برند. جالب است بدانید هر سال افراد بسیاری از سراسر دنیا برای شرکت در این فستیوال مهیج و شاد به تایلند و شهر پاتایا سفر می‌کنند، به عبارتی می توان گفت که فستیوال بین المللی آتش بازی پاتایا یکی از مهمترین جشنواره‌های تایلند محسوب می‌شود و شرکت کنندگان زیادی در تلاش هستند تا برنده‌ی این جشنواره در سال جاری شوند.

اگر شما هم در خرداد ماه راهی تور پاتایا هستید و قصد شرکت در این فستیوال را دارید باید بگوییم که کافیست به محوطه خارجی مرکز خرید فستیوال مال the Central Festival Shopping Mall مراجعه نمایید و و خاطراتی به یادماندنی در شبی زیبا را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. اگر قصد سفر به بانکوک را دارید باید بگوییم که پاتایا تنها 150 کیلومتر با بانکوک فاصله دارد و اگر از همین حالا برای سفرتان برنامه ریزی کنید، می‌توانید در این رویداد شرکت نمایید.

فستیوال بین المللی آتش بازی پاتایا

فستیوال بین المللی آتش بازی پاتایا

اگر تا به حال در این فستیوال یا جشنواره‌های مشابه شرکت کرده‌اید و یا به تایلند رفته‌اید، خاطرات و سفرنامه‌های خود را با ما در میان بگذارید. بی صبرانه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

منابع: rove.me, events.lovepattayathailand.com, thailandee.com

 

زهرا میرزایی