مجموعه سافاری پارس کیش، تجربه ای لوکس و هیجان انگیز!

3.9
از 7 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
لوکس ترین تجربه های داخلی در سایه سیاه پاندمی! +تصاویر
01 شهریور 1399 08:00
0

جزیره کیش با اقلیم بی‌نظیر و زیبایی‌های منحصربه فرد و امکانات تفریحی متعدد همیشه یک انتخاب جذاب برای تمامی سلیقه‌های بوده است. تفریحات و ورزش‌ها می‌توانند سفر به این جزیره را هیجان‌انگیزتر کنند. یکی از مجموعه‌ تفریح‌های جزیره، مجموعه سافاری پارس است. امروز در بخش پیشنهادات ایرانگردی به سراغ این جاذبه رفته‌ایم. با ما همراه باشید.

 

معرفی مجموعه سافاری پارس

مجموعه سافاری پارس در فروردین ۱۳۹۲ شمسی در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع برای اولین بار در ایران و در جزیره کیش ساخته شد. این مجموعه دارای امکانات بسیار پیشرفته است و همچنین دارای پیست‌های مختلفی است که تمام گروه‌های سنی را شامل می‌شود.

پارس-سافاری-کیش-5-scaled.jpg

واژه سافاری (safari) در لغت به معنای سیاحت کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا می‌باشد. سافاری در ابتدا صرفا با هدف دیدن طبیعت بی‌نظیر آفریقا شناخته می‌شد. گردشگران در این تورهای به دیدن و عکاسی و فیلمبرداری از حیات‌وحش در فضای آزاد می‌پرداختند. اما امروزه سافاری به برنامه‌ها و تورهای می‌گویند که گردشگران در آن به وسیله خودرو‌ها و یا حتی چهارپایان مسیر مشخصی را طی می‌کنند و از مکان‌ها و جاذبه‌های متعدد بازدید می‌کنند.

در مجموعه سافاری پارس ۲۱ آیتم برای تفریح بازدیدکنندگان وجود دارد، مهم‌ترین آنها  شامل تونل وحشت، پیست موتور ATV، پیت بال، آمفی تئاتر، تور باگی، نردبالن معلق، عینک واقعیت مجازی، ترامپولین، فوتبال حبابی، دکتر فیش و بانجی جامپینگ.

سافاری_2.jpg

همچنین مجموعه سافاری پارس دارای رستوران‌های صحرایی مختلف و غرفه‌های ارائه غذا است که می‌توانید هر لحظه که تمایل داشتید، غذاهای مختلف را امتحان کنید. در تمامی قسمت‌های مجموعه سافاری پارس تیم عکاسی مجموعه در کنار شما هستند و هر لحظه که بخواهید، عکستان را ثبت می‌کنند و در لحظه خروج عکس را به شما تحویل می‌دهند.

مجموعه سافاری پارس شب‌ها از ساعت ۲۰ الی ۲۳ و ۲۴ الی ۴ صبح جنگ‌های شبانه و شادی دارد که اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید در این جنگ‌های شبانه شرکت کنید.

 

بخش‌های مختلف مجموعه سافاری پارس

جزیره‌ی کیش با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت خاصی که دارند، می‌تواند تورهای سافاری متعدد برگزار کند. در مجموعه سافاری پارس تورها متعدد وجود دارد که گردشگران می‌توانند بسته به علاقمندی خود آن را انتخاب کنند. از جمله مهم‌ترین تفریحات و تورهای این مجموعه عبارت است از:

 

تورهای سافاری مجموعه پارس

یکی از معروف‌ترین تورهای مجموعه سافاری پارس، تورهای صحرا است. محل و مسیر حرکت این تورها در نقاط بیابانی و صحرایی قرار دارد. این تورهای با وسایل نقلیه متنوع مانند لندروور، نیسان پاترول، هامر، تویوتا لندکروز و گاهی حتی با چهارپایانی مانند شتر انجام می‌شود.

safari4.jpg

 

موتورسواری در سافاری پارس

در مجموعه سافاری کیش برای علاقمندان موتورسواری امکانات و پیست‌های در نظر گرفته شده است. در این مجموعه افراد می‌توانند با موتورهای مختلف مانند موتورهای کراس، تریل و ATV در پیست‌ها موتورسواری را تجربه کنند.

 

تورهای VIP سافاری پارس

این تورهای یک گشت کامل جزیره با بالاترین کیفیت است. گردشگران از محل اقامت خود به وسیله یک خودرو لوکس همراه می‌شوند و بعد از اتمام نیز به محل اقامت برگردانده می‌شوند.

 

تور ماشین‌های باگی سافاری پارس

تور ماشین‌های باگی نیز برای گشت در جزیره راه‌اندازی شده است. این تور در مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه برگزار می‌شود. مسیر این تور به شکلی طراحی شده که گردشگران می‌توانید مناظر بکر و طبیعی جزیره و حتی آهوان آزاد را سوار بر ماشین‌ها مشاهده کنید.

 

بانجی جامپینگ

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریح‌های که در سافاری پارس کیش می‌توانید تجربه کنید، بانجی جامپینگ است. در این تفریح بسیار مهیج با یک پرتاب حساب شده، آدرنالین خونتان را به شدت بالا می‌برد.

 

پینت‌بال سافاری پارس

یکی از تفریحات مهیج دیگر در سافاری پارس، ورزش پینت بال است. این ورزش که گروهی انجام می‌شود، نیاز دارد که افراد قابلیت فکری و فیزیکی خوبی داشته باشند. در این ورزش افراد با تفنگ‌های پیت بال (این تفنگ‌های یک مخزن بادی دارد و با هر نوبت شارژ ۵۰ الی ۲۰۰ گلوله شلیک می‌کند) به تیم رقیب حمله می‌کنند. گلوله‌های تفنگ پینت بال ژلاتینی و با رنگ‌های خوراکی پر شده‌اند.

 

سخن نهایی

مجموعه سافاری پارس برای آسایش و رفاه بازدیدکنندگان سرویس رفت و برگشت به مجموعه را در نظر گرفته است. این سرویس‌ها برای تمامی افرادی که پکیج مجموعه را خریداری کرده‌اند، رایگان می‌باشد. مجموعه سافاری پارس بسته به فصل ساعت شروع متفاوتی دارد. اگر به این مجموعه رفته‌اید و تجربه‌ای از تفریحات را داشته‌اید با ما در میان بگذارید و فراموش نکنید که فعلا تا پایان یافتن بحران کرونا امکان رفتن به این سافاری را ندارید.

 

 

توجه: هدف ما از معرفی این جاذبه آشنایی شما با جاذبه‌های زیبا کشورمان است. با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور بهتر است، زمان بازدید از این جاذبه را تا پایان بحران ایجاد شده عقب بیاندازید و بعد از حذف بحران ایجاد شده با تنی سالم به این منطقه زیبا سر بزنید

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی