قسمت هفتم رادیو ماجرا؛ با نیلوفر منتظری و راهی برای بهتر شدن!

4.5
از 39 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
ماجرای زن ایرانی که سوار بر بالنی است که بندش قیچی شده!
25 اردیبهشت 1399 08:00
30

900-majara07-news.jpg

نه فقط در ایران که در کل دنیا زنانی که قدم در راه سفر می‌گذارند به نوعی هنجارشکنی می‌کنند، تجربه‌های به‌خصوص و یگانه‌ای را برای خودشان رقم می‌زنند. اینکه دلیل این بینش چیست و چرا در جهان چنین نگاهی به سفر زنان وجود دارد، موضوعی نیست که بحث در مورد آن در این فرصت بگنجد. اما آنچه جالب توجه است این است که زنان بسیاری قدم در این راه گذاشته‌اند و به الگوی بی‌نظیری برای تمام دختران و زنان عاشق سفر تبدیل شده‌اند.

در هر حال، فارق و یا جدا از جنسیت، هرکسی دلیلی برای قدم گذاشتن در راه سفر دارد. یکی از دلایلی که باعث شده تا نیلوفر منتظری کوله‌بار سفر را ببندد رهایی از بعضی چارچوب‌ها و کنار گذاشتن برخی از وابستگی‌هایی بوده که مانع از حرکت او رو به جلو می‌شده است. به‌هرحال هرکسی روشی برای رشد شخصی خود دارد و نیلوفر منتظری هم از میان همه‌ی مسیرهایی که در مقابلش قرار داشته، سفر را برگزیده است.

در این قسمت از پادکست رادیو ماجرا با نیلوفر منتظری هم‌صحبت شدیم که چند ماهی‌ست در سفر است و به قول خودش، سوار بر بالنی است که بندش قیچی شده! سفری که برای او رهاوردهای بی‌نظیری داشته است.

با ما و نیلوفر منتظری همراه شوید و این قسمت دوست‌داشتنی از رادیو ماجرا را از دست ندهید!

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا 

 

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.