قسمت نهم رادیو ماجرا؛ با گلاره و سپهر در سفر و لحظه‌ هایی که زندگی می کنیم!

3.6
از 14 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
به یاد بازی ایران - مراکش در جام جهانی 2018 روسیه
25 خرداد 1399 10:15
2

900-majara09-news.jpg

افراد زیادی سعی کرده‌اند که معنای زندگی را به روش‌های مختلف دریابند، بعضی‌ها به خواندن زندگینامه‌ی دیگران متوسل شدند و برخی دیگر سفر کردن را انتخاب کرده‌اند. سفر کردن به مثابه غوطه خوردن در هر لحظه و کسب تجربه‌ای تازه در جستجوی معنای آنچه که زندگی می‌نامیمش! البته که طی کردن چنین مسیری آنقدرها هم ساده نیست و نیازمند صبر، روحیه‌ی ریسک‌پذیر، ماجراجو و... است.

گاهی ممکن است با خودمان فکر کنیم که شاید زندگی اصلا به لحظاتی که صرفا در آن‌ها نفس کشیده‌ایم محدود نمی‌شود و شاید اتفاقا زندگی آن لحظه‌هایی است که نفسمان بند آمده! لحظه‌هایی که آن‌ها را جوری زندگی و تجربه کرده‌ایم که شاید اگر اولین قدم را برایش برنمی‌داشتیم، تا آخر عمر پشیمان می‌ماندیم. شاید زندگی همین روزهایی است که خطر کرده‌ایم و لذتی وصف ناپذیر را تجربه کرده‌ایم.

در این قسمت از پادکست رادیو ماجرا به سراغ گلاره و سپهر رفته‌ایم، زوجی که شعار زندگی‌شان این است که در لحظه زندگی کنند و هیچوقت آنچه را که امروز می‌توانند انجام بدهند را به فردا موکول نکنند. در این قسمت با این زوج در مورد یک رویداد مهم هم صحبت کرده‌ایم؛ بازی ایران و مراکش در جام جهانی 2018 روسیه! در این قسمت، گلاره و سپهر ما را به آن روز برده‌اند.

با ما، گلاره و سپهر همراه شوید و این قسمت شنیدنی از رادیو ماجرا را از دست ندهید! 

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا 

 

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.