قسمت دهم رادیو ماجرا؛ با مهدی پارسا و سفر؛ از خیال تا واقعیت!

5
از 7 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
ماجرای مرد ایرانی که رویای سفرهای عجیبش را به واقعیت مبدل کرد!
06 تیر 1399 17:00
2

 900-majara10-news.jpg

آرزوها و رویاهای ما، همان چیزهایی هستند که ما با آن‌ها بزرگ می‌شویم و گاهی به آن‌ها افتخار می‌کنیم و در نهایت، با تک‌تک آن‌ها زندگی می‌کنیم. اما چند نفر ما هستیم که تمام این رویاها را به خاطر نگه داشته باشیم و یا برای تحقق یافتنشان تلاشی کرده باشیم؟ سرنوشت بیشتر این رویاها، خاک خوردن در طول گذر زمان است و بس! اما اگر بتوانیم رویاهایمان را زندگی کنیم، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا تا به حال به اینکه رویاهایتان را تبدیل به واقعیتی قابل لمس کنید فکر کرده‌اید؟

درست است که تعداد این دسته از آدم‌ها کم است اما همیشه افرادی بوده‌اند که شجاعت ایستادن پای رویاهایشان و عملی کردن آن‌ها را داشته‌اند و البته در این کار هم موفق شده‌اند. افرادی که باوجود موانع و دردسرها، اول به خود و بعد به کسانی که هنوز رویایی در سر دارند ثابت کرده‌اند که می‌توان به آن رسید!

در این قسمت از پادکست رادیو ماجرا به سراغ مهدی پارسا رفته‌ایم، کسی که برای تحقیق یافتن رویاهایش، تلاش کرده و در این مسیر شاهد معجزات و اتفاقات عجیبی نیز بوده است که گویی او را روز به روز به سمت آنچه می‌خواسته نزدیک‌تر می‌کرده است.

با ما و مهدی پارسا همراه شوید و این قسمت شنیدنی از رادیو ماجرا را از دست ندهید!

 

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا 

 

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور