هتل نوپلدا بوسفر استانبول (Nupelda Bosphorus Hotel)

4.2
از 22 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
هتلی به صرفه در استانبول مناسب ایرانیان + تصاویر
27 بهمن 1399 10:00
10

 برای یک سفر دلچسب، الزامی به اقامت در هتل‌های لوکس و گران‌قیمت وجود ندارد. هتل نوپلدا بوسفر (nupelda bosphorus) یکی از هتل‌های معروف و 4 ستاره استانبول است که با قیمتی اقتصادی‌تر نسبت به هتل‌های 5 ستاره، می‌تواند برای هرکسی تجربه‌ای خاطره‌انگیز از سفر به استانبول را رقم بزند. در ادامه این مطلب با امکانات هتل نوپلدا بوسفر، موقعیت و جاذبه‌های این هتل همراه شما خواهیم بود.

موقعیت هتل نوپلدا بوسفر

موقعیت هتل نوپلدا بوسفر از مهم‌ترین مزایای این هتل است که در ادامه مطلب، توضیحات بیشتری درباره آن داده‌ایم. امّا همان طور که از نقشه زیر می‌توانید ملاحظه کنید، هتل نوپلدا بوسفر در قلب استانبول، منطقه شیشلی و نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است.

 

امکانات هتل نوپلدا بوسفر

در این هتل 11 طبقه، امکانات بسیار مناسبی در نظر گرفته شده است که به صورت عمومی و رایگان یا با پرداخت هزینه اضافی در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. از جمله امکاناتی که در داخل هر اتاق و در داخل هتل نوپلدا بوسفر قرار گرفته، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اینترنت wifi رایگان در لابی و اتاق‌های هتل، تلویزیون LCD، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تخت‌های بزرگ و راحت، سشوار، چای یا قهوه ساز، کتری آبجوش؛
  • خدمات 24 ساعته، نظافت روزانه، پارکنیگ، خدمات صرافی، حمل و نقل فرودگاهی، خشکشویی، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، باشگاه بدنسازی نیز از جمله امکانات دیگری هستند که برای مهمانان در دسترس است. البته برخی از آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه اضافی دارند.

در آخر بد نیست بدانید، امکان سیگار کشیدن تنها در اسموک روم‌ها وجود دارد و استعمال دخانیات در اتاق‌های هتل ممنوع است. حیوان خانگی شما بدون هزینه‌ اضافی می‌تواند در هتل نوپلدا بوسفر همراهتان باشد. کودکانی که کمتر از 13 سال سن دارند هم، بالغ درنظر گرفته نمی‌شوند و تا زمانی که از تخت‌های موجود در اتاق استفاده نکنند، نیاز به پرداخت هزینه اقامت اضافه‌ نیست.

 

هتل نوپلدا بوسفر
سالن ماساژ 
رسپشن هتل بسفور
رسپشن اسپا
هتل نوپلدا بوسفر
حمام ترکی

 

رستوران هتل نوپلدا بوسفر

طبقه هشتم این هتل، جایی است که رستوران نوپلدا بوسفر قرار گرفته، رستورانی که از ساعت 7 صبح تا 11 شب فعالیت دارد. صبحانه  برای تمامی مهمانان به صورت رایگان و بوفه‌ای از ساعات 7 تا 10 صبح در دسترس است که تنوع بالایی ندارد، اما کیفیت آن قابل قبول است. ناهار و شام نیز علاوه بر منو اختصاصی رستوران، سفارشات خارج از آن را هم با هماهنگی‌های قبلی می‌تواند دربر بگیرد. به غیر از رستوران، کافی شاپ و بار از دیگر امکاناتی هستند که در هتل نوپلدا بوسفر وجود دارد.

 

رستوران هتل نوپلدا بوسفر
رستوران هتل
رستوران هتل نوپلدا بوسفر
بوفه صبحانه

رستوران هتل نوپلدا بوسفر

 

اتاق‌های هتل نوپلدا بوسفر

در این هتل 4 ستاره، 35 اتاق ساخته شده است که به 6 نوع مختلف تقسیم می‌شوند. اتاق‌هایی از نظر امکانات و زیبایی تفاوت اساسی با یک دیگر ندارند و عمده تفاوت آن‌‌ها در متراژ و تعداد تخت خلاصه می‌شود. البته این موضوع به معنای بد بدون اتاق‌ها نیست، بلکه تمامی اتاق‌ها از دکوراسیون زیبایی برخوردارند و با وجود کوچک بودن متراژها به شکل مناسب و گیرایی تزئین شده‌اند که تصاویری از آن‌ها را پایین‌تر می‌توانید مشاهده کنید.

 

هتل نوپلدا بوسفر
اتاق دلکوس تویین (deluxe twin)
اتاق‌های هتل نوپلدا بوسفر
اتاق دلوکس دبل روم (deluxe double room.)
هتل نوپلدا بوسفر
سوئیت هتل نوپلدا بوسفر
هتل نوپلدا بوسفر
سوئیت هتل نوپلدا بوسفر

هتل نوپلدا بوسفر

هتل نوپلدا بوسفر

سرویس بهداشتی هتل نوپلدا بوسفر

 

جاذبه‌های نزدیک هتل نوپلدا بوسفر

اما می‌رسیم به جاذبه‌های نزدیک هتل نوپلدا بوسفر، جایی که به عنوان یک نکته‌ مثبت از این هتل یاد می‌شود. ابتدا بیشتر مسافرانی که قصد سفر به شهری چون استانبول را دارند، خواهان بازدید از مقاصد توریستی آن‌ هستند و نزدیک‌ بودن هتل به جاذبه‌ها، برای آن‌ها علاوه بر ذخیره زمان در کاهش کرایه تاکسی نیز تاثیر مستقیم دارد. اگر شما نیز با این تفکر تمایل دارید از استانبول بازدید کنید، هتل نوپلدا بوسفر می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. چرا که نوپلدا بوسفر در منطقه اروپایی‌نشین شیشلی، نزدیک به 90 رستوران و ده‌ها جاذبه توریستی واقع شده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • کاخ دولما باغچه در 1.24 کیلومتری از هتل نوپلدا بوسفر
  • برج گالاتا در 2.2 کیلومتری از هتل نوپلدا بوسفر
  • مسجد سلیمانیه در 5.53 کیلومتری از هتل نوپلدا بوسفر
  • موزه توپکاپی در 3.54 کیلومتری از هتل نوپلدا بوسفر
  • موزه ایا صوفیه در 3.91 کیلومتری از هتل نوپلدا بوسفر
  • آب انبار باسیلیکا در 3.94 کیلومتری از هتل نوپلدا بوسفر
  • مسجد آبی در 4.29 کیلومتری از هتل نوپلدا بوسفر

 

هتل نوپلدا بوسفر

در نهایت، اگر علاقمند به اقامت در این هتل هستید، برای اطلاع از قیمت‌ تورهای هتل نوپلدا بوسفر، می‌توانید روی عبارت لینک شده کلیک کنید. 

 

منابع: hotels.com، tripadviser و agoda

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.