هتل اینتل استانبول (Inntel Hotel)

3.6
از 16 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هتلی با بهترین موقعیت و قیمتی مناسب در استانبول
04 اسفند 1399 08:00
6

به لطف توسعه صنعت گردشگری ترکیه، هم‌اکنون پیدا کردن هتلی در استانبول که بتواند پاسخگوی خواسته‌های شما باشد، کار دشواری نیست. زیرا بیش از دویست هتل در استانبول وجود دارد که با توجه به بودجه، موقعیت، امکانات و سایر اولویت‌های‌ مدنظرتان طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای شما روی میز می‌گذارد. اگر اولویت شما برای یک هتل مناسب، قیمتی مقرون به صرفه و موقعیتی ایده‌آل است که در استانبول امکان گشت و گذار راحتی را برایتان فراهم کند، هتل اینتل (Inntel Hotel) می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. اینتل هتلی 4 ستاره، واقع در محله تکسیم است که دسترسی فوق‌العاده‌ای به بیش از 100 رستوران و جاذبه‌ دیدنی استانبول دارد. در ادامه مطلب درباره امکانات‌، موقعیت، اتاق‌ها و جاذبه‌های نزدیک هتل اینتل استانبول بیشتر صحبت خواهیم کرد. همراهمان باشید.

 

موقعیت هتل اینتل

همانطور که در لوکیشن زیر می‌توانید ملاحظه کنید، هتل اینتل در  محله معروف و اروپایی تکسیم، نزدیک به خیابان استقلال واقع شده است. در ادامه، امتیازهایی که این لوکیشن برای هتل اینتل کسب کرده است را خواهیم داد.

 

هتل اینتل 

امکانات هتل اینتل

در این هتل 4 ستاره امکانات مناسبی داخل تمامی اتاق‌ها قرار گرفته است، سرویس‌های نسبتا کاملی وجود داردT اما تفریحات و سرگرمی خاصی در هتل در نظر گرفته نشده است. بنابراین جای خالی حمام ترکی، سونا، استخر، کلاب و مراکز اسپا در هتل اینتل احساس می‌شود. اما به طور عمومی:

  • در تمامی اتاق‌های هتل اینتل اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون LCD، ماهوراه، سیستم تهویه هوا، شیشه‌های دوجداره، آلارم آتش‌سوزی، تلفن، گاوصندق، چای و قهوه ساز، مینی بار، سشوار، سرویس بهداشتی و دوش دیده‌ می‌شود. امکان استعمال هرگونه دخانیات و به همراه داشتن حیوانات خانگی نیز ممنوع است.
  • در هتل اینتل سرویس‌های کاملی نظیر اجاره خودرو، پارکینگ، سرویس‌های حمل‌ و نقل فرودگاهی، صرافی، خشکشویی، نظافت روزانه اتاق‌ها و... دیده می‌شود.
  • با وجود اینکه این هتل امکانات تفریحی ندارد، امّا وجود بیزنس سنترهای مختلف، امتیاز مثبتی به هتل اینتل می‌بخشد. در این هتل، سه میتینگ روم با نام‌های استانبول، تکسیم و سلطان احمد (sultanahmet) قرار گرفته که متراژ‌های آن را در تصاویر زیر می‌توانید ببینید. هر کدام از این اتاق‌ ملاقات‌ها،‌ ویژگی خاص خود و قابلیت تغییر دکوراسیون را دارد که با توجه به نوع قرار حرفه‌ای مهمانان، می‌تواند عوض شود و ظرفیت متفاوتی را در بربگیرد.

 

هتل اینتل
اتاق ملاقات استانبول به حداکثر ظرفیت 50 نفر و متراژ 70 متر مربع

هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول
اتاق کنفرانس تکسیم به ظرفیت 12 نفر و متراژ 35 متر مربع
اتاق کنفرانس هتل اینتل
اتاق ملاقات سلطان احمد به حداکثر ظرفت 6 نفر متراژ 29 متر مربع

رستوران هتل اینتل

در داخل هتل اینتل استانبول یک رستوران و یک بار کوچک وجود دارد که درباره رستوران باید بگوییم دارای فضایی کاملا معمولی است و برتری خاصی از نطر دکوراسیون و منظره ندارد. اما تنوع  و کیفیت صبحانه آن که به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود، مناسب است. در رستوران هتل اینتل، تنوع خوبی از غذاهای ترکی، آسیایی و بین‌المللی را در بوفه‌ صبحانه و منو نهار یا شام ‌خواهید دید. وعده‌های ناهار و شام که با هزینه‌های اضافی همراه می‌شود، کیفیت بالایی دارد و توسط سرآشپزان متخصص تهیه می‌شود. در این رستوران همچنین غذاهای حلال، گیاهی و منو غذای کودک نیز دیده می‌شود.

رستوران هتل اینتل

هتل اینتل استانبول

 

اتاق‌های هتل اینتل

در این هتل 6 طبقه مجموعاً 36 اتاق در 4 نوع مختلف ساخته شده است که اطلاعات آن را در ادامه می‌توانید ملاحظه کنید. تمامی اتاق‌ها دکوراسیون مدرن و امکانات یکسانی دارند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که کودکان بیش از  7 سال، بالغ در نظر گرفته می‌شوند و به دلیل متراژ پایین اتاق‌ها امکان درخواست تخت اضافی وجود ندارد. بنابراین اگر به صورت خانوادگی خواهان اقامت در هتل اینتل هستید، این نکته را در نظر داشته باشید تا اتاقی مناسب با نیاز و تعداد همراهانتان پیدا کنید. ویژگی و تصاویر هتل‎‌ها را نیز در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

  1. اتاق استاندارد دو نفره (Standard Double Room): دارای یک تخت 2 نفره در ابعاد 160×200 سانتی‌متر و اتاقی به متراژ 18 متر مربع. نمای این اتاق‌ها رو به شهر و خیابان است.

  2. اتاق استاندارد دو تخته (Standard Twin Room): دارای دو تخت تک نفره در ابعاد 90×200 سانتی‌متر و اتاقی به متراژ 18 متر مربع. نمای این اتاق‌ها رو به شهر و خیابان است.

  3. اتاق دو نفره دِلوکس (Deluxe Double Room): 6 اتاق دلوکس دو نفره در  هتل اینتل در نظر گرفته شده که تنها در طبقات پنجم و ششم مشاهده می‌شوند. تخت به کار رفته همانند اتاق‌های استاندارد دو نفره است، اما منظره بهتری از استانبول برای مهمانان دارد، متراژ اتاق‌های دلوکس نیز 22 متر مربع است.

  4. اتاق سه نفره سوپِریِور (Superior Triple Room): 6 اتاق سه نفره سوپریور با متراژ 27 متر مربع در هتل اینتل وجود دارد که در هر طبقه یکی از آن‌ها قرار گرفته است. نمای این‌ اتاق‌ها رو به شهر و خیابان است و دو تخت به‌کار رفته در این اتاق شامل یک تخت 2 نفره 160×200 سانتی‌متری و یک تخت یک نفره 160×90 سانتی‌متری می‌شود.

 

هتل های استانبول
اتاق استاندارد دو نفره
هتل های استانبول
اتاق استاندارد دو نفره
هتل اینتل استانبول
اتاق استاندارد دو نفره
هتل اینتل استانبول
اتاق استاندارد دو تخته
هتل های استانبول
اتاق استاندارد دو تخته
هتل اینتل استانبول
اتاق دو نفره دِلوکس
هتل های استانبول
اتاق دو نفره دِلوکس
هتل اینتل استانبول
اتاق سه نفره سوپِریِور
هتل اینتل استانبول
اتاق سه نفره سوپِریِور
هتل اینتل استانبول
اتاق سه نفره سوپِریِور

هتل اینتل استانبول

 

جاذبه‌های نزدیک هتل اینتل

موقعیت این هتل یکی از مهم‌ترین دلایلی است که سبب می‌شود مسافران هتل اینتل را نسبت به سایر هتل‌های هم‌ رده ترجیح دهند. چرا که این هتل در نزدیکی میدان تکسیم و صد‌ها رستوران و جاذبه‌ گردشگری مشهور استانبول قرار گرفته است. چندی از مهم‌ترین جاذبه‌هایی که در حوالی هتل اینتل قرار دارند، عبارتند‌ از:

  • برج ساعت دولمه باغچه در 1.1 کیلومتری از هتل اینتل
  • کاخ دولمه باغچه در 1.3 کیلومتری از هتل اینتل
  • برج گالاتا در 1.7 کیلومتری از هتل اینتل
  • برج مایدن در 2.36 کیلومتری از هتل اینتل
  • مسجد سلیمانیه در 3 کیلومتری از هتل اینتل
  • مسجد ایا صوفیه در 3.4 کیلومتر از هتل اینتل
  • آب انبار باسیلیکا در 3.4 کیلومتری از هتل اینتل
  • ستون کنستانین در 3.5 کیلومتری از هتل اینتل
  • پل شهدای 15 جولای در 4.3 کیلومتری از هتل اینتل

 

هتل اینتل استانبول

جهت اطلاع از هزینه تورهای هتل اینتل روی عبارت لینک شده کلیک کنید.

 

منابع: booking و inntelhotelistanbul