سفرنامه های دماوند

گوشه هایی از مازندران زیبا ( سنگچال، فیلبند، الیمستان، دیوآسیاب) + سفرنامه صوتی

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

پادکست سفرنامه   باز هم سفری در خطه سرسبز و زیبای مازندران داریم. این بار به ارتفاعات و جنگل های شهرستان آمل می رویم . قرار است که شما را از طریق یک جاده سرسبز و نیمه کوهستانی به بالادست روستای سنگچال در 45 کیلومتری جنوب آمل

هادی انصاری

دماوند، دیو سپید پای دربند

مقاصد : دماوند
سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

این سفر نامه در دو زمان جداگانه نوشته شده و به همین علت ممکنه در جاهایی نثر متفاوتی داشته باشه. شنبه 5 مرداد 1398، دو هفته قبل از صعود  من (حمید) و محبوبه در سبلان با هم آشنا شدیم و استارت آشناییمون اونجا زده شد. و وقتی

Hamid-Mahbubeh

سفر به بام ایران زمین - قله دماوند

مقاصد : دماوند
سفرنامه نویسی داخلی - ایران ( دفعه اولی ) 97

سفر به بام ایران زمین - قله دماوند                                      گویند سنگ لعل شود در مقام صبر        آری شود ولیک به خون جگر شود     این سرکشی که کنگره کاخ وصل راست      سرها بر آستانه او خاک در شود   دماوند: قله آتشفشانی دماوند با ارتفاع 5610