سفرنامه های لنکران

باکوی مدرن -لنکران خودمونی

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام خدمت همه دوستانی که وقت میزارن و این سفرنامه رو  میخونن.امیدوارم تجربه سفرم هرچند اندک برای شما عزیزان مفید باشه.   بعد از گذشت چندماه از اولین تجربه سفر زمینی مون به شهر وان ترکیه ، تصمیم گرفتیم تا سفر بعدیمون هم زمینی باشه.دنبال گزینه هایی

Elimah

کتابچه راهنمای سفر به باکو، صفر تا صد سفر زمینی به باکو

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

ممنون از سایت لست سکند که این فرصت رو در اختیار همه میگذارند که از تجربیاتمون بگیم و تجربیات دیگران رو بشنویم و بخونیم.   هیچ چیزی جز سفر هوش آدمی را پیشرفت نمی دهد. باید سفر کرد تا آموخت. سرمایه گذاری در سفر، سرمایه گذاری روی خودتان است. اگر

لیلا موحدیان

سفری به بهشت در میان سرزمین آتش! (سفرنامه باکو)

ترجیح میدهم پاسپورتی پر از مهر داشته باشم تا خانه ایی پر از مبل!سلام به همه دوستان اهل سفر و افرادی که دوست دارند با سفر کردن به عظمت این دنیا پی ببرند و روحشان را به پرواز در آورند. ابتدا بابت وقتی که برای خواندن

علی عباسی

آذربایجان؛ سرزمین ناشناخته پشت سیم خاردارهای وهم آلود! (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

بعضی از افراد اصولاً رفتن به سفر و مسافرت را بسیار سخت و دشوار می دانند یا اینکه سفر را برای خود سخت می گیرند مخصوصاً اگر این سفر خارجی و تصور این باشد که وارد دنیای دیگری شده اید! به جرأت می توان گفت؛