• 16

10535

سفر به شهر مهربان باکو مهر98

یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 12:00 توسط فائزه لطیفی یقین باکو

ما تقریبا از تابستون به فکر یه سفر خارجی زمینی ارزون بودیم که با تحقیقاتی که کردم دیدیم بهترین موقعیت اوایل مهر هستش که هم نرخ تورها کمتر میشه هم هنوز هوا خیلی سرد نیست و راحت میشه گشت، اول به فکر سفر به...

• 13

9500

سفر به شهر بادهای کوبنده، باکو

چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 12:00 توسط leila saraye باکو

سفر به شهر بادهای کوبنده، باکو با داغ شدن بازار ارز مسافرتی و قوانین جدید من و همسرم هم وسوسه شدیم تا از این فرصت که معلوم نبود تا کی ادامه داشته باشه استفاده کنیم.قصدمون این بود یه سفر قیمت مناسب که سهمیه ارزش نفری...

• 10

7752

باکو شهری زیبا و گران با مردمی بسیار مهربان

جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 09:00 توسط سیدنوشاد میرقطبی آذربایجان باکو

سفرنامه باکو : مقدمه سلام ، من سفرنامه نویس حرفه ای نیستم و شغلم هم اصلا در مورد تور و توریسم نیست یه آدم معمولی هستم مثل همه ، قبل از مسافرت سفرنامه های خوبی که مردم در لست سکند نوشته اند را می...

• 17

17315

سفری زمينی به سرزمين شعله، باكو

دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:00 توسط مهدی تولا آذربایجان باکو

اواسط مرداد 98 ،  قيمت تورها به خصوص تورهاي هوايي نسبت به سالهاي پيش خيلي بالا رفته و مردم براي سفرهاي خارجي نزديك خود به سفر زميني چه تور و چه خودرو شخصي روآوردن.  با يكي از دوستاي زمان دانشگاه تصميم گرفتيم يه سفر...

• 17

3865

سفر کوتاه 100 دلاری به شهرشعله ها باکو

یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 09:00 توسط حمید ص باکو

سفرکوتاه 100 دلاری به شهر شعله ها باکو کشور آذربایجان همیشه برایم یادآور موسیقی اصیل و سنتی آن کشور است که از دوران کودکی با نوارهای کاست مرحوم پدرم با انها آشنا شدم. عالیم قاسم اف، حاجی بابا حسین اف، تیمور مصطفی اف و......

• 28

7224

سفری ارزان به باکو در فصل تابستان، سه روز و دو شب

یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 09:00 توسط حامد اسدی باکو

برای مقدمه لازم است بدانید که من به صورت تکی برای 3 روز و دو شب اقامت در باکو سفر کردم. به دنبال سفری ارزان در کنار بهره‌مندی از بیشترین امکانات و گشت وگذار بودم. در ادامه ابتدا به نکات کلی قبل از سفر اشاره...

• 65

11265

کتابچه راهنمای سفر به باکو، صفر تا صد سفر زمینی به باکو

دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 09:00 توسط لیلا موحدیان لنکران باکو آستارا

ممنون از سایت لست سکند که این فرصت رو در اختیار همه میگذارند که از تجربیاتمون بگیم و تجربیات دیگران رو بشنویم و بخونیم.   هیچ چیزی جز سفر هوش آدمی را پیشرفت نمی دهد. باید سفر کرد تا آموخت. سرمایه گذاری در...

• 67

16739

سفری به بهشت در میان سرزمین آتش!

دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 ساعت 09:00 توسط علی عباسی لنکران لریک باکو

ترجیح میدهم پاسپورتی پر از مهر داشته باشم تا خانه ایی پر از مبل!سلام به همه دوستان اهل سفر و افرادی که دوست دارند با سفر کردن به عظمت این دنیا پی ببرند و روحشان را به پرواز در آورند. ابتدا بابت وقتی...

• 59

37370

158

سفر به شهر زیبای آذری ها(عروس قفقاز)

جمعه، 30 آذر 1397 ساعت 09:00 توسط فاطمه خرقه پوش باکو

به نام خدا سفر به شهر زیبای آذری ها(عروس قفقاز) فروردین 97 روز اول سفر تازه از سفر قبلیمون برگشته بودیم و با انرژی خودمون رو برای کار آماده کرده بودیم (کارمند آژانس مسافرتی هستم) روزهای خیلی شلوغ و پر کاری رو برای آخر...

• 28

13717

ویژه نامه جام جهانی 2018: سفر اقتصادی به روسیه (2 قسمت)

سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 08:00 توسط ardeshir kazemi استانبول باکو سن پترزبورگ مسکو

با عرض سلام خدمت خواننده‌های عزیز و تشکر ویژه ازسایت لست سکند که هم مرجع کاملی برای بدست آوردن اطلاعات برای سفر به اقصی نقاط جهان به زبان فارسی هست، هم امکان مقایسه ی تورهای مختلف را در یک مکان فراهم کرده است. مسافرت...

• 74

102170

161

آذربایجان؛ سرزمین ناشناخته پشت سیم خاردارهای وهم آلود! (2 قسمت)

چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 09:00 توسط محسن نامور صدیق گنجه نخجوان باکو لنکران

بعضی از افراد اصولاً رفتن به سفر و مسافرت را بسیار سخت و دشوار می دانند یا اینکه سفر را برای خود سخت می گیرند مخصوصاً اگر این سفر خارجی و تصور این باشد که وارد دنیای دیگری شده اید! به جرأت می توان...

• 110

96211

122

سفر زمینی به باکو

چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 09:00 توسط همایون باکو

به نام خدا با سلام خدمت تمامی دوست داران سفر و کاربران عزیز سایت وزین لست سکند سفرنامه ام به کشور آذربایجان , شهر زیبای باکو را نوشتم تا کمی از دین ام را به نویسندگان سفرنامه ها که خواندن سفرنامه هایشان بسیار زیاد در...

• 33

17125

نظری بر باکو

شنبه، 18 آذر 1396 ساعت 15:00 توسط کورش احدی باکو

دلیل سفر ‏برای گرفتن ویزای کانادا، چون که توی ایران سفارتخونه نداره کشور کانادا، میبایست به یکی از کشورهایی که سفارتخونه داره میرفتم واسه انجام کارهای انگشت نگاری و گرفتن عکس. معمولا اکثر ایرانیها سراغ کشورهای امارت، ترکیه، گرجستان، ارمنستان و آذربایجان میرن بدلیل نزدیک...

• 53

19524

مقدمه ای برای سفر به باکو

یکشنبه، 5 آذر 1396 ساعت 15:00 توسط سهیل شیرخانی باکو

با عرض سلام و ادب خدمت همه سروران و خوانندگان ارجمند به یاد دارم چند سال قبل استاد حسین الهی قمشه ای داستان زیبایی نقل فرموده بودند با این مضمون که سه نفر با سه ملیت مختلف آلمانی  انگلیسی  و  آمریکایی برای تحقیق پیرامون فیل...

• 50

27433

سفر به شهر زیبایی ها و مهربانی ها (باکو نامه)

چهارشنبه، 31 خرداد 1396 ساعت 09:00 توسط علی پویان باکو

با سلام خدمت تمامی همراهان خوب لست سکند و تشکر ویژه از عوامل این سایت وزین که اینجانب اطلاعات خیلی زیادی در زمینه سفر به نقاط مختلف به دست آوردم. برای اولین بار است که سفرنامه می نویسم، قبلا به دو کشور ترکیه...

• 62

45450

باکوی زیبا، باکوی دوست داشتنی (سفرنامه)

شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت 14:33 توسط فرید مسعود باکو

سلام به تمامی دوستان عزیز و عرض ادب و خسته نباشید خدمت تمامی عزیزان و دست اندرکاران سایت لست سکند که تلاش این دوستان با پشتوانه تجربیات مسافرین گرامی در قالب سفرنامه های متعدد سهولت سفر هدفمند به نقاط مختلف را امکان پذیر نموده و...

• 42

18607

سفری به دریای سیاه از شرق قفقاز (سفرنامه باکو، تفلیس،ترابزون)

دوشنبه، 29 آذر 1395 ساعت 13:36 توسط نادر باکو ترابزون تفلیس

مرداد سال 1395 مسافرتی ده روزه همراه همسرم و دختر سه ساله ام به شهر های باکو،تفلیس و ترابزون داشتیم.از اواسط اردیبهشت برای این مسافرت برنامه ریزی کرده بودیم.شاید به نظر برسه که سه ماه قبل سفر،کمی برای تحقیق و برنامه ریزی خیلی زود...

• 95

54717

101

باکو، سرزمین باد و آتش (سفرنامه)

دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 13:34 توسط الهه ر باکو

تقریبا وسط های تیر ماه بود که من و همسرم تصمیم گرفتیم دومین سفر خارجی مون رو به یکی از شهرهای ساحلی ترکیه بریم، همین که در حال تحقیق و بررسی بودیم ناگهان در ترکیه کودتا شد و همه چی بهم ریخت، در طول...