هتل سنترال کپنهاگ، کوچک‌ترین هتل جهان با ظرفیت 2 نفر!

4.4
از 31 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
کوچک‌ترین هتل جهان با ظرفیت 2 نفر! +تصاویر
13 مهر 1398 07:00
3

دنبال هتلی هستید که به معنای واقعی کلمه در آن به حریم خصوصی مهمانان توجه شود؟ دوست ندارید در هتل، مجبور باشید سر و صدای اتاق‌های کناری را تحمل کنید و یا در راهرو با آدم‌های غریبه و سایر مسافران مقیم هتل برخوردی داشته باشید؟ اصلا دلتان می‌خواهد هتل دربست در اختیار خودتان باشد؟ نا امید نشوید! چنین هتلی واقعا وجود دارد! جایی که شما به دنبالش هستید، هتل سنترال (Hotel Central) شهر کپنهاگ (Copenhagen) دانمارک است! این هتل فقط 1 اتاق مهمان دارد. بله درست متوجه شدید، دقیقا 1 اتاق، پس در هتل همسایه‌ای ندارید. در لست سکند قصد داریم معرفی کوتاهی از این هتل نقلی و جذاب داشته باشیم، پس با ما همراه باشید.

هتل سنترال کپنهاگ

تنها اتاق هتل سنترال، اتاقی دونفره است که در بالای کافه‌ی کوچکِ این هتل در محله وستربرو (Vesterbro) واقع‌ شده است. این اتاق دو‌نفره که به‌عنوان کوچک‌ترین هتل جهان شناخته می‌شود، طراحی داخلی زیبا و منحصربه‌فردی دارد که از جزئیاتی دست‌ساز و خاص تشکیل‌ شده است. طبق اطلاعات وب‌سایت هتل، این اتاق مناسب اقامت خانواده‌ها نیست، زیرا فضای محدودی دارد و امکان اضافه کردن تخت خواب نیز به‌راحتی امکان‌پذیر نیست.

هتل سنترال کپنهاگ

هزینه‌‌ی 370 دلاری که بابت هر شب اقامت در هتل سنترال می‌پردازید، هزینه‌ی صبحانه را نیز شامل می‌شود که این صبحانه توسط کافه گرانولا (Granola café) در طبقه زیرین هتل سرو می‌شود. قهوه‌ی کافه گرانولا با استفاده از دانه‌های تازه‌ی قهوه تهیه می‌شود. مهمانان می‌توانند انتخاب کنند که صبحانه را در کافه میل کنند یا در اتاقشان برای آن‌ها سرو شود.

هتل سنترال کپنهاگ

طبق اطلاعات وب‌سایت هتل، خیابانی که هتل سنترال در آن قرار گرفته است، عجیب‌ترین خیابان شهر است. اگر به زندگی و گشت شبانه علاقه دارید، خیلی از رستوران‌ها و کافه‌ها به‌راحتی در اطراف هتل قابل‌ دسترس هستند. در نزدیکی این هتل هم میت‌پکینگ (meatpacking) قرار دارد که باشگاه، گالری، کافه و رستوران‌های مشهوری دارد. اگر به این هتل رفتید، بهتر است مانند محلی‌ها در هتل مرکزی زندگی کنید و خود را در فرهنگ کپنهاگ غرق کنید! در ادامه، تصاویری از این هتل کوچک اختصاصی را می‌بینیم!

central-hotel-4.jpg

هتل سنترال کپنهاگ

central-hotel-6.jpg

هتل سنترال کپنهاگ

هتل سنترال کپنهاگ

هتل سنترال کپنهاگ

هتل سنترال کپنهاگ

هتل سنترال کپنهاگ

central-hotel-12.jpg

هتل سنترال کپنهاگ

 

آیا شما هم تمایل دارید تجربه اقامت در این هتل خاص را داشته باشید؟

منبع: uniqhotels.com

کیانوش جهانمردی
کیانوش جهانمردی